Robertoow Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 FootballCulture? Zoiets maar volgens mij zocht ik een andere... copafootball is het ook niet Volgens mij had de website een zwarte achtergrond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 Ff een vraagje, hoe heet die website ook alweer met die retro shirts erop... bijv. shirtjes van Copa, afbeeldingen van Cruijff, Maradona etc... Sportus.nl? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 Sportus.nl? Lijkt er verdacht veel op ja! Thanks... Had dat eerst een andere naam of is gewoon die hele website veranderd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Lijkt er verdacht veel op ja! Thanks... Had dat eerst een andere naam of is gewoon die hele website veranderd? Volgens mij heet het al jaren zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Deze is het geworden, kan ik toch nog iets aantrekken in het oranje van de zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Die streep in het Arsenal shirt :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Even een hele berg nieuwe shirts: [spoiler=Liverpool, Arsenal, Dortmund, Real, Bayern, Schalke '04 etc.] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 De nieuwe Ajax-shirts: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Ze staan nu pas in drie topics ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Who cares. Niet in het Nieuwe Shirts-topic... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Manchester United lijkt verdacht veel op die van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 laat maar stond er al. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Dortmund :love: Die gaat aan de collectie toegevoegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Dortmund :love: Die gaat aan de collectie toegevoegd worden. Vind beide van dit seizoen (thuis + EL) mooier dan deze hoor. Dit zijn toch hele fijne shirts. Misschien dat ik ze wel even via zo'n Aziatisch land binnenhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Wat een stijlvol shirt zeg. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Zeer mooi inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Die van Dortmund en AC Milan. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Dordt krijgt epische shirts :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Bordeaux :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Die vind ik er nog best tof uitzien, alleen had ik t ook geloofd als je me had verteld dat je die shirtjes binnenkort bij de kledingzaak kunt kopen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Echt zo'n shirt wat je bij The Sting kan halen ja. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Umbro en Adidas doen hun werk weer goed. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten