Ahmet Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Derde van Chelsea : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Ik snap dat echt niet hoor van Liverpool. Spelen de laatste jaren telkens in afschuwelijke tenues... Dat is toch zonde van zo'n prachtige club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Vind deze er anders goed uitzien hoor, op het derde tenue na. Met de tenues van dit jaar zagen ze er op afbeeldingen ook niet echt goed uit, maar als ze gedragen worden door de spelers en je een wedstrijd zit te kijken, vind ik dit ook reuze meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Vind de thuisshirts van L'pool nochtans dit jaar en ook die van volgend jaar alleraardigst. Gelukkig is het uitshirt van komend seizoen ook weer een beetje normaal :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Thuis en uitshirt van Liverpool zijn prima. Alleen doet me een dergelijk uitshirt altijd aan McDonald's denken. :P In de tijd dat ze Adidas hadden, hadden ze ook al een keer zo'n geel met rood uitshirt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Thuisshirt van Liverpool bevestigd, dan zullen die andere twee ook wel kloppen. Hier nog met het keepersshirt erbij: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Blehhh, stront sinds dat Warrior Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Dat keepershirt doet mij hier aan denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Cagliari thuis, uit en derde <3: Torino thuis, uit en derde (waarbij het rode shirt dus het thuisshirt is): Sampdoria-uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Olympique Lyon-thuis: IFK Göteborg-thuis: Malmö-thuis: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Tottenham Hotspur-thuis: Udinese-thuis: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Watt doet ping ping met zo een lelijk shirt aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 SPURS :-D:-D:-D Hoop dat die fake is hoor. Wat verschrikkelijk lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Ik vind het eigenlijk best wel meevallen. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Ping ping:-D, godsamme:r. Ik vind dat shirt van Lyon wel wreed eigenlijk. Ze hebben dat BWIN of wat ze voor wedkantoor op hun shirt hadden niet meer en Hyundai is niet supermooi, maar ook geen verrekt lelijk logo. Vind het echt een wreed shirt. En Sampdoria als altijd eigenlijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Everest Poker jonguh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Hahaha, dat shirt van Tottenham. Wat een grap. Zo'n shirt gun ik Roda JC nog geen eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Logo's bijna op de schouder bij Kappa :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Tsja standaard he bijna. Lelijk merk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Spurs, zo zonde. :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Ja zo'n foto van een Chinese chick met een voetbalshirt aan is enorm geloofwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Ik vind Kappa juist een ziek mooi merk, altijd mooie shirts man. Vooral van Sampdoria. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 FC Barcelona-thuis: Wel mooi: Frans Thijssen staat model voor het nieuwe uitshirt van Ipswich Town. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Wow, FCB! :clap: Mooi van Ipswich dat ze Thijssen hebben gevraagd voor de presentatie. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Die van Barça is wel geil, heeft iets klassieks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten