kiewiet Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Dat Jeep staat er wel heel lelijk op, vooral met die zwarte rechthoek erom heen, nummer achter ook niet mooi, veelst te groot. Al met een al erg lelijk shirt dat van Juve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik vind het niet lelijk, alleen het lettertype van de spelersnaam + rugnummer rijmt totaal niet met het lettertype van de sponsor. Kunnen ze toch wel op elkaar afstemmen lijkt me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Juve _0_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik vind het niet lelijk, alleen het lettertype van de spelersnaam + rugnummer rijmt totaal niet met het lettertype van de sponsor. Kunnen ze toch wel op elkaar afstemmen lijkt me? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik vind het niet lelijk, alleen het lettertype van de spelersnaam + rugnummer rijmt totaal niet met het lettertype van de sponsor. Kunnen ze toch wel op elkaar afstemmen lijkt me? net alsof dat belangrijk is. Vind overigens rugnummer wel oerlelijlk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ja, dat vind ik belangrijk. Moet wel een beetje bij elkaar passen anders vind ik het lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Matri en 32 rijmen inderdaad niet. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ja, dat vind ik belangrijk. Moet wel een beetje bij elkaar passen anders vind ik het lelijk. dus het logo van de sponsor bepaalt voor jou hoe de achterkant er uit moet zien? frappant.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Nee, maar een beetje dezelfde stijl vind ik wel belangrijk. Nu zijn die letters van Jeep heel rond en strak, en zijn die letters op de achterkant heel hoekig en modern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Wat een heerlijk rare uitspraken doe je ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ben blij dat ik je kan amuseren (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Is denk ik wel vaker hier gedropt maar nu officieel gepresenteerd via de facebook van Barca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Echt ongelooflijk, hoe lelijk kan je een shirt maken. Van dit seizoen was al niet best, maar dit is nog erger;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J0RNN17 Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Allebei echt ontzettend lelijk :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Die thuis is nog best mooi. Alleen beetje te PSG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J0RNN17 Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 (bewerkt) Thuisshirt is nog wel te doen.. maar uit is om te huilen 22 mei 2012 bewerkt door J0RNN17 spelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'JK96 Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Doet me eerder denken aan een shirt voor the rainbow man dan voor een voetbalclub. [spoiler=Voor wie hem niet kent] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J0RNN17 Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Het uitshirt doet me trouwens denken aan een slecht powerpoint ontwerp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 WordArt ook ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Thuis zou voor PSG nog wel lekker zijn, maar past echt niet bij Barça. Nike verkloot het daar al twee jaar nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Dat uitshirt wil je toch niet in doodgevonden worden? Wat een crap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Thuis zou voor PSG nog wel lekker zijn, maar past echt niet bij Barça. Nike verkloot het daar al twee jaar nu. Die van vorig jaar vond ik niet lelijk, maar dit jaar idd niet Barça maar meer PSG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Dat blauw/groene uitshirt van Barça van vorig jaar of twee jaar terug vond iedereen bij de onthulling ook spuuglelijk en een half jaar later lopen er duizenden mensen in. Tsjah, wat is lelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Het blijft een mening he Bjorn. De een vind het mooi, de ander vind het lelijk, de een koopt vind het lelijk en koopt het shirt misschien toch wel. Je weet nooit hoe en wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten