Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur ×

Recommended Posts

Gepost

Hopen dat Nike ook voor ons een paar mooie shirts in petto heeft. Zoals het Everton uitshirt, maar dan in het mooie Twente-rood.

Gepost

Het is een mooi shirt, maar niet des PSG's. Die hebben altijd een duidelijke rode baan gehad zoals Barca het nu heeft. Waarom dat veranderen vraag ik me altijd af...

Gepost
Een shirt lelijk vinden omdat het normaal gesproken anders is?

Die twee armieterige streepjes zien er toch niet uit? Goedkope marketingoplossing om de fans semi-tevreden te houden. Die rode baan hoort bij PSG, net zoals het shirt van Real wit hoort, en dat van Ajax met een rode baan in het midden. Kijk maar eens hoeveel supporters van Barcelona bv. haten op het nieuwe shirt, omdat het niet de gestreepte banen heeft. Dat was ook zo in 2009, met die half blauw, half grana shirts. Sommige dingen moet je als ontwerper niet willen veranderen, ook al verkoop je er uiteindelijk meer shirts door.

Gepost

Nee, tuurlijk, een shirt hoort bij een club, ben ik met je eens, en die moet je niet zomaar veranderen. Alleen om een shirt lelijk te vinden omdat hij anders is dan voorgaande shirts vind ik geen argument. Ik vind dit shirt best mooi. Dat het dan niet binnen de traditie van PSG valt, ja da's jammer voor de PSG-fans, maar dat boeit mij weinig.

Gepost

Ja dat boeit jou weinig omdat je geen PSG fan bent. Puur vanuit de traditie gezien vind ik het niet mooi, want verder is het een leuk shirt. Wat als jouw favoriete club ineens een ander ontwerp hanteert?

Gepost

Ene kant wel jammer inderdaad, dat er geen rode baan is bij PSG. PSG had dat shirt van Barca moeten hebben, dat was gruwelijk geweest. Al vind ik deze ook wel vet, maar idd gewoon jammer

Gepost
Nee, tuurlijk, een shirt hoort bij een club, ben ik met je eens, en die moet je niet zomaar veranderen. Alleen om een shirt lelijk te vinden omdat hij anders is dan voorgaande shirts vind ik geen argument. Ik vind dit shirt best mooi. Dat het dan niet binnen de traditie van PSG valt, ja da's jammer voor de PSG-fans, maar dat boeit mij weinig.

Wat een kul uitspraak

Gepost
Een shirt is ook mooi vanwege het verhaal dat erachter zit. De traditie van het shirt bepaalt de schoonheid.

Oooh dus hoe een shirt er daadwerkelijk uit ziet is niet van belang :cab: wat een kul.

Volgens jou redenatie zijn dan 95% van de shirts lelijk want zowat elke club heeft tussentijds wel een x de clubkleuren en/of tenue veranderd ;)

Gepost

Shirts zijn mooi om hoe ze eruit zien. De traditie achter een shirt is ook mooi, maar waarom zou het niet een keertje een beetje anders mogen ?