bril_idioot Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 You serial? Naja ook beetje non-discussie :p Het zegt op z'n minst over je dat je het Nederlandse cabaret slecht of niet volgt. Dat is een beetje wat ik bedoel. Niet dat zoiets uitmaakt, maar om te stellen dat het aan hem zou liggen vind ik een beetje onzinnig. Hij is op dit moment gewoon één van de grote namen binnen de Nederlandse cabaretwereld. Aan zijn plek binnen dat werkveld kan het dus niet liggen. Non-discussies zijn de beste discussies ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Klopt. Daniël Arends, Ronald Goedemondt, dat soort mannen ken je wel gewoon als je een beetje op de hoogte bent. Sowieso eten bij andere stellen, must see. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Je kent ze als je een beetje op de hoogte bent ja. Dus zo beroemd zijn ze niet, want echt beroemde mensen kent iedereen, dus Stroot had gewoon gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Klopt. Daniël Arends, Ronald Goedemondt, dat soort mannen ken je wel gewoon als je een beetje op de hoogte bent. Sowieso eten bij andere stellen, must see. Ronald Goedemondt, dan noem je ook wel iemand. Dat is toch wel de absolute koning van de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Je kent ze als je een beetje op de hoogte bent ja. Dus zo beroemd zijn ze niet, want echt beroemde mensen kent iedereen, dus Stroot had gewoon gelijk. Arends is gewoon wel een bekende Nederlander. Hadewych vind ik veel meer een bijna bekende nederlander. Klopt Gert, bij zijn laatste show naar het theater geweest. Kwam niet mee bij :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Klopt. Daniël Arends, Ronald Goedemondt, dat soort mannen ken je wel gewoon als je een beetje op de hoogte bent. Sowieso eten bij andere stellen, must see. Als je een beetje op de hoogte bent zegt je? Nou guttegut ik ken zijn naam, maar meer ook niet, dus ben ik niet op de hoogte? Cabaret is slechts een discipline net als dat concertmeester of journalist dat is, maar als iemand Jaap van Zweden of Pieter Broertjes niet kent betekend dat toch niet dat ze 'niet op de hoogte' zijn? Is allemaal maar net waar je interesses liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 (bewerkt) Als je een beetje op de hoogte bent zegt je? Nou guttegut ik ken zijn naam, maar meer ook niet, dus ben ik niet op de hoogte?. Van het cabaretierlandschap niet echt nee.. ik zeg toch ook niet dat dat een schande is? je mag het slechts bij jezelf constateren. Oh tijdstip :-D Weer aan het guriteitenbier dus. 16 januari 2014 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 januari 2014 Share Geplaatst 18 januari 2014 Hadewych :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 18 januari 2014 Share Geplaatst 18 januari 2014 Heeft zo'n raar gezicht vind ik altijd. Vind Theo overigens wel een prima gastheer, al impliceert hij af en toe dingen waarmee hij woorden in iemands mond legt en gaat daar dan wat lang op door. Maar buiten dit vind ik hem aangenaam om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Interessante kerel die René Gude Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Vond ik ook... Was het ook wel vaak eens met wat hij te zeggen had over bepaalde onderwerpen en dat stelde mij dan weer gerust omdat hij Denker des Vaderlands is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Victoria Koblenko. Wat een topwijf. :love: Hele aparte uitzending ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Sws even terugkijken. Heb alleen die van vorige week niet gezien tot nu toe maar ken die hele vent niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Geweldige spanningen tussen die twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Victoria Koblenko. Wat een topwijf. :love: Hele aparte uitzending ook. Die hebben sowieso even lekker liggen kletsen na/tijdens de opnames hoor, zonder twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Wat een aflevering zeg met Koblenko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 februari 2014 Share Geplaatst 4 februari 2014 Ook even zitten kijken, sluit me hier bij aan hoor. Had al een zwak voor Victoria maar damn. Die heeft zo'n blik in haar ogen he waar ze je echt zit aan te kijken tot je gewoon je eigen naam niet meer weet ( [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ) ze is ook heerlijk affectief etc Die kerel zal zich wel beklaagd hebben dat ie al een vrouw heeft :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 februari 2014 Share Geplaatst 4 februari 2014 Paalbaar is ze zeker, maar wel een aparte. Ze zit nooit in de zon omdat dat slecht is voor haar huid. Maar goed, still doable. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Zooo inderdaad zeg, niet normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Die kijkt hem uit je broek ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Ben wel benieuwd naar dat interview in de Esquire, maar is nergens te vinden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Wauw. Gude heeft me op een intellectuele manier erg geïntrigeerd, maar die van Koblenko. Wauw. Alles wat een vrouw moet hebben en zijn en dat laatste half uur is de beste televisie wat ik ooit heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Dan kijk je nooit televisie, Nas. Of wel? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Niet heel veel, maar gewoon wel genoeg. Nee maar dit was, weet ik niet. Moeilijk te beschrijven. Dit voelde gewoon perfect aan. Ik had al tijden moeite met de vraag: "Wat zoek je in een vrouw?" en dit bevestigde gewoon even alles voor mij. Persoonlijk was het gewoon echt invullend. Dat maakt het zo mooi voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Moet zeggen dat Theo zich goed hield ja. Nee maar blijft een ontzettend mooi programma, zeer divers ook. Zo'n aflevering als Gude die gewoon echt oprecht interessant is afgewisseld met zo'n aflevering als Koblenko, waar je de spanningen gewoon van het scherm voelde spatten. Weet nooit wat je kan verwachten als je twee interessante persoonlijkheden vierentwintig uur in zo'n hok zet. Erg mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten