Le Saux Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Jammer, want ik heb wel weer een team gemaakt. ;) Zo intensief volg ik het tennis nou ook weer niet dat ik iedere keer ga betalen voor zo'n spelletje. Morgenvroeg maar eens teampje van Scorito fabriceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Hij staat op het punt om met 2-0 in sets achter te komen staan, maar Haase staat Murray meer dan goed partij te bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Hij staat op het punt om met 2-0 in sets achter te komen staan, maar Haase staat Murray meer dan goed partij te bieden. Derde set 6-1 en nu 4-1 :cab: Goed bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Tot nu te gaat het best goed met mijn scorito: Djokovic Wawrinka Raonic Dimitrov Murray Isner Robredo Cilic © Klizan Kyrgios Williams Halep Sharapova Azarenka Ivanovic Suarez Stosur Stephans Giorgi Shvedova Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Djokovic Federer Raonic Ferrer Murray Tsonga Robredo Cilic Rosol Benneteau Williams Kvitová Radwanska Kerber Ivanovic Wozniacki Stosur Makarova Dellacqua Giorgi © Ontzettend balen van m'n keuze voor Giorgi als captain, maar je mag van de nummer 31 van de wereld toch wel verwachten dat ze de nummer 221 wel verslaat :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Kan iemand mij nog toelaten tot de league? :huhu: Djokovic Federer Wawrinka Murray Nishikori Tsonga Robredo Verdasco Chardy Thiem Williams Sharapova Bouchard Azarenka Ivanovic Wozniacki Makarova Vinci Nara Giorgi Ontzettend dom. Had me niet verdiept in hoe het puntensysteem werkt, en heb dus Federer als captain gedaan ipv nagedacht en een lager geklasseerde als captain... EDIT: Das waar ook, je kan hem tijdens de ronde nog aanpassen (y). Nu Makarova als captain. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Djokovic Federer Raonic Ferrer Dimitrov Murray Anderson Cilic Kyrgios Goffin Williams Radwanska Sharapova Kerber Jankovic Ivanovic Stephens Kuznetsova OUT Giorgi OUT Dias Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) Djokovic Federer Raonic Dimitrov Murray Isner Anderson Bautista Agut Dodig Thiem © Williams Halep Bouchard Kerber Azarenka Ivanovic Stosur Cornet Rybarikova Vandeweghe Ik heb geen flauw idee of ik in die poule zit trouwens. Kan iemand dat controleren of me alsnog toevoegen? Snap niks van Scorito :cab:. 27 augustus 2014 bewerkt door Luke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Tot nu te gaat het best goed met mijn scorito: Djokovic Wawrinka Raonic Dimitrov Murray Isner Robredo Cilic © Klizan Kyrgios Williams Halep Sharapova Azarenka Ivanovic Suarez Stosur Stephans Giorgi Shvedova Jammer dat mijn 2 D-speelsters er al uit zijn. Cilic overigens als kopman, dus die moet eigenlijk winnen. Had achteraf beter Kyrgios kunnen doen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; Waar kun je dan je teamcaptain nog wijzigen als je deze al gespeeld heeft en verloren? Djokovic Federer Raonic Ferrer Murray Tsonga Robredo Cilic Rosol Benneteau Williams Kvitová Radwanska Kerber Ivanovic Wozniacki Stosur Makarova Dellacqua Giorgi © Niet ontevreden, want 16 van de 20 zijn al door. Rosol verliest van de nummer 204 van de wereld, captain Giorgi maakt helemaal bont tegen de nummer 221 van de wereld :cab: 27 augustus 2014 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Radwanska eruit :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Djokovic Federer Raonic Dimitrov Murray Isner Anderson Bautista Agut Dodig Thiem © Williams Halep Bouchard Kerber Azarenka Ivanovic Stosur Cornet Rybarikova Vandeweghe Ik heb geen flauw idee of ik in die poule zit trouwens. Kan iemand dat controleren of me alsnog toevoegen? Snap niks van Scorito :cab:. LukeVAKR? Dan zit je er gewoon bij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) MEN Djokovic Federer Ferrer Raonic Tsonga Cilic Lopez Dimitrov Goffin OUT: Sock LADIES Williams S. Sharapova Bouchard Kerber Azarenka Ivanovic Makarova Keys OUT: Svitolina / Giorgi 27 augustus 2014 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Cilic als captain makkelijk naar de volgende ronde na de opgave van Baghdatis in de 2e set. Klizan in een vijfsetter langs Darcis :) Nu Dimitrov nog en ik heb 18/20 in de eerste ronde. Niet slecht. Jammer dat Stephans er al uit in de 2e ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Kut Dodig :@ Dat was mijn joker. Mijn enige 2 afvallers door opgaves. Waar kan ik derest zien dan? Dat ben ik [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; EDIT: Gevonden ;c Plek 4. Kan minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 MEN Djokovic Federer Ferrer Raonic Tsonga Cilic Lopez Dimitrov Goffin OUT: Sock LADIES Williams S. Sharapova Bouchard Kerber Azarenka Makarova Keys Svitolina Giorgi Ivanovic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 2e zie ik :) Alleen geen idee wie ik als captain moet selecteren zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 (bewerkt) Djokovic Federer Raonic Ferrer Murray Tsonga Robredo Cilic Rosol Benneteau Williams Kvitová Radwanska Kerber Ivanovic Wozniacki Stosur Makarova Dellacqua © Giorgi Met Radwanska, Ivanovic en Stosur drie vrouwen kwijtgeraakt in de tweede ronde, maar wel een goeie zet gedaan door Dellacqua captain te maken. Geklommen naar plek 4 :) Wat een verhaal overigens van die 15-jarige CiCi Bellis, die 60.000 dollar aan prijzengeld had gewonnen maar ze niet mocht houden. 29 augustus 2014 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Al mijn mannen zitten nog in het toernooi, 5 vrouwen liggen er al uit. Trouwens de puntentelling niet helemaal begrepen, daardoor telkens de verkeerde captains gekozen tot nu toe ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Huhu bij mij ook nog alle mannen erin, maar wel al 6 vrouwen eruit :-D Nu maar eens de captains selecteren dat had ik een paar dagen niet gedaan. - dat lieg ik er zijn ook twee mannen uit huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Sharapa-Lisicki gezien vannacht. Hele mooie wedstrijd, vooral de tweede set. Vierde ronde tegen Wozniacki ga ik ook proberen mee te pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Sharapa-Lisicki gezien vannacht. Hele mooie wedstrijd, vooral de tweede set. Vierde ronde tegen Wozniacki ga ik ook proberen mee te pikken. Die Maria inmiddels verloor. Wel lekker voor m'n Scorito, sta nu eerste :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 september 2014 Share Geplaatst 1 september 2014 (bewerkt) In een ultieme poging de ranglijsten te bestormen voor de achtste finale Casey Dellacqua captain gemaakt. Helaas mocht het niet zo zijn, dus gegokt en verloren. Toch voor Makarova moeten gaan :moop: 1 september 2014 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 1 september 2014 Share Geplaatst 1 september 2014 Wawrinka-Robredo. Ik denk zomaar dat dit wel is een thriller kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Makarova captain :< 70e van Scorito nu. Jammer van keuze voor verkeerde captain vorige ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten