Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Oh, zat daar nog een regenpauze tussen? Dat wist ik niet. Ik dacht dat er pas een regenpauze was nadat Djoko een set had gewonnen. Maar het blijft wel een anti-climax, zo'n dubbele fout op het eind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Nadal op gras is wel een heel andere Nadal dan op gravel hoor. :cab: Het is niet dat ie op alle ondergronden zo gigantisch heerst. Versta mij niet verkeerd, ook op gras en hardcourt is hij geweldig maar op gravel is hij gewoon de beste ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krajicek zegt af voor Rosmalen

ROSMALEN - Michaëlla Krajicek doet niet mee aan het Unicef Open. De Nederlandse heeft zich vanwege een virusinfectie afgemeld voor het grastoernooi in Rosmalen, dat zondag begint. Dat meldde de organisatie zaterdag. Krajicek moest vanwege de infectie dinsdag al opgeven in haar wedstrijd in de eerste ronde in Birmingham. Naast Krajicek meldde de Spanjaard Juan Carlos Ferrero zich om dezelfde reden af voor Rosmalen. De 23-jarige Krajicek maakt een moeilijke periode door. Ze werd vorige maand nog geopereerd aan een knieblessure en slaagde er niet in om zich te plaatsen voor de Olympische Spelen.

Kan die meid niet gewoon beter stoppen? Raakt al jaren geen knikker meer en heeft constant fysieke ongemakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kim Clijsters laat verstek gaan voor de halve finales op Rosmalen. Clijsters sukkelt met een buikspierblessure. Ze kan wel spelen op Wimbledon.
Hoeveel keer gaan we het nog moeten zeggen... Ze was beter gewoon niet teruggekeerd. Erger mij de laatste 2 jaar kapot aan dat mens.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt gewoon omdat ze zoveel intrinsieke klasse heeft en het vrouwentennis amper wat voorstelt. Gewoon haar lichaam kon niet meer. Dan vind ik dat je als topsporter moet stoppen op je hoogtepunt. Nu komt duidelijk de roofbouw van de afgelopen tientallen jaren op haar lichaam naar boven, vanwege "de leeftijd" (ondanks dat ze jong is, draait ze toch al een tijdje mee natuurlijk). En dan zou ik aan mijn verdere leven denken, want er is nog leven na de topsport. Zeker op haar leeftijd. Ze kan nog altijd recreatief gaan spelen (liefde voor de sport jeweetzelluf). En ik vind het gewoon spijtig om ze zo te zien sukkelen met haar lichaam, ik had liever gewoon de Clijsters in haar topvorm in mijn geheugen gegrift. (zo zal ik nooit haar eerste Roland Garros finale vergeten. Als 11 jarige op uitstap naar Bobbejaanland :mrgy: Het complete park leefde zo mee, schitterende en misschien wel herkenbare gedachten voor sommigen hier...) Maar als ze geen Olympisch kampioen wordt, dan zal ik ze jammer genoeg gaan onthouden als "alweer geblesseerd" (akkoord, iets of wat kortzichtig weergegeven). :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites