Raymon. Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Zonder regenpauz had Nadal helemaal geen set afgestaan ; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Exact. Beetje rare conclusie die Miz trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Oh, zat daar nog een regenpauze tussen? Dat wist ik niet. Ik dacht dat er pas een regenpauze was nadat Djoko een set had gewonnen. Maar het blijft wel een anti-climax, zo'n dubbele fout op het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Haha, mooi kut dit. Helemaal verslapen joh. Maar wel mooi dat Rafa hem pakt. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 En dat is dus Numero 7. Benieuwd naar wat er op Wimbledon gaat gebeuren nu. Zal Djoko nog de power hebben om op gras nog wel door de muur van Nadal heen te slaan of heeft Nadal het gat weer helemaal gedicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Een Nadal op gras is wel een heel andere Nadal dan op gravel hoor. :cab: Het is niet dat ie op alle ondergronden zo gigantisch heerst. Versta mij niet verkeerd, ook op gras en hardcourt is hij geweldig maar op gravel is hij gewoon de beste ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 Vorig jaar kwam Djokovic toch heel dichtbij op gravel. In 2 of 3 toernooien die Nadal altijd won versloeg hij hem toen en soms zelfs met gemak. Het is dat hij toen verloor van Federer in de halve finale, anders moet ik nog maar zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Karlovic :-D Meteen 4 aces om te beginnen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Haha, die gast kan niks behalve serveren. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Goffin krijgt een wildcard voor Wimbledon! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Hogenkamp wint bij haar WTA debuut van Gorges :). Hopelijk een mooi voorproefje op morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Krajicek zegt af voor Rosmalen ROSMALEN - Michaëlla Krajicek doet niet mee aan het Unicef Open. De Nederlandse heeft zich vanwege een virusinfectie afgemeld voor het grastoernooi in Rosmalen, dat zondag begint. Dat meldde de organisatie zaterdag. Krajicek moest vanwege de infectie dinsdag al opgeven in haar wedstrijd in de eerste ronde in Birmingham. Naast Krajicek meldde de Spanjaard Juan Carlos Ferrero zich om dezelfde reden af voor Rosmalen. De 23-jarige Krajicek maakt een moeilijke periode door. Ze werd vorige maand nog geopereerd aan een knieblessure en slaagde er niet in om zich te plaatsen voor de Olympische Spelen. Kan die meid niet gewoon beter stoppen? Raakt al jaren geen knikker meer en heeft constant fysieke ongemakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Morgen zelf weer het eerste toernooitje van het jaar spelen: een mooi gemengd dubbel met me moeder, altijd leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 17 juni 2012 Share Geplaatst 17 juni 2012 Kan die meid niet gewoon beter stoppen? Raakt al jaren geen knikker meer en heeft constant fysieke ongemakken. Lijkt me ook, maar ja ze staat nog wel 100 (?) of zo op de wereldranglijst dus zoo slecht gaat het ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 juni 2012 Share Geplaatst 17 juni 2012 Nalbandian teringmongool ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 17 juni 2012 Share Geplaatst 17 juni 2012 http://www.101greatgoals.com/other-sports/david-nalbandian-disqualified-queens-final-kicking-advertising-board-cutting-linesmans-leg/ Wat doet ie nou, hij staat gewoon een set voor!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2012 Federer weer nummer 1 van de wereld als hij Wimbledon wint._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Wat een kutloting voor de Belgen zeg. Rochus tegen Almagro, Goffin tegen Tomic en Malisse in de tweede ronde al tegen Simon of Paul-Henri Mathieu... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Kim Clijsters laat verstek gaan voor de halve finales op Rosmalen. Clijsters sukkelt met een buikspierblessure. Ze kan wel spelen op Wimbledon.Hoeveel keer gaan we het nog moeten zeggen... Ze was beter gewoon niet teruggekeerd. Erger mij de laatste 2 jaar kapot aan dat mens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2012 Ze speelt nog omdat ze het leuk vindt en niet om nog veel prijzen te winnen. Is haar goed recht en ik vind het alleen maar mooi om te zien dat ze van haar sport geniet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Inderdaad. Laat haar toch gewoon spelen. De reden dat ze keer op keer blijft terugkeren is dat ze het graag doet. En het moet gezegd dat ze niet echt gespaard blijft van die blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Hoeveel keer gaan we het nog moeten zeggen... Ze was beter gewoon niet teruggekeerd. Erger mij de laatste 2 jaar kapot aan dat mens. Inderdaad, want als je terugkeert en dan een Grand Slim wint, dan heb je het gewoon heel slecht gedaan....:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Komt gewoon omdat ze zoveel intrinsieke klasse heeft en het vrouwentennis amper wat voorstelt. Gewoon haar lichaam kon niet meer. Dan vind ik dat je als topsporter moet stoppen op je hoogtepunt. Nu komt duidelijk de roofbouw van de afgelopen tientallen jaren op haar lichaam naar boven, vanwege "de leeftijd" (ondanks dat ze jong is, draait ze toch al een tijdje mee natuurlijk). En dan zou ik aan mijn verdere leven denken, want er is nog leven na de topsport. Zeker op haar leeftijd. Ze kan nog altijd recreatief gaan spelen (liefde voor de sport jeweetzelluf). En ik vind het gewoon spijtig om ze zo te zien sukkelen met haar lichaam, ik had liever gewoon de Clijsters in haar topvorm in mijn geheugen gegrift. (zo zal ik nooit haar eerste Roland Garros finale vergeten. Als 11 jarige op uitstap naar Bobbejaanland :mrgy: Het complete park leefde zo mee, schitterende en misschien wel herkenbare gedachten voor sommigen hier...) Maar als ze geen Olympisch kampioen wordt, dan zal ik ze jammer genoeg gaan onthouden als "alweer geblesseerd" (akkoord, iets of wat kortzichtig weergegeven). :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frizzle Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 Wimbledon wordt nergens uitgezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 BBC2, verder samenvattingen s'avonds volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten