AjaciedBart. Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Fed en Djoko door _O_ Dit ja _O_ Jammer dat Del Potro weer last kreeg. Nu hopen dat die anabolen Spanjaard niet weer de finale wint. Geef mij maar Federer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Vooral jammer van Del Potro. Maar mooi om te zien dat hij op de goede weg is. Had niet gedacht dat hij na zijn lange blessure nog top zou kunnen worden maar ik zie dat nu gewoon weer gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Heb van Djoko - Tsonga alleen die matchpoints van Tsonga gezien en de laatste set, maar vond niet dat er echt sprake van geluk voor Djokovic. Het is niet zo dat ie drie ballen via de netrand slaat ofzo. Tsonga maakt het gewoon niet af en Djokovic dendert eroverheen. Knap staaltje machtsvertoon (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik gun Federer wel zijn tweede Roland Garros. Meest symphatieke speler, van de toppers dan zeker, maar ik ben bang dat Nadal een beetje te goed in vorm is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Ferrer weer heerlijk aan het tennissen zeg. Jammer dat hij tegen Nadal moet in de finale, want anders zag ik 'm wel de finale halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Almagro speelde een heerlijke eerste set tegen Nadal. Nieuw favorietje hoor. Vrees dat Nadal voor iedereen een maat te groot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Nadal is gewoon een held, altijd al mijn favoriete tennisser geweest. Maar vind het wel echt supperjammer dat Del Potro en Tsonga niet door zijn. Zijn echt beesten, niet gezond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Almagro speelde echt heel goed, die backhand winners :<. Teveel unforced errors helaas, al was Nadal ook wel ergggg degelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Errani naar finale. :( Winnaar bij deze bekend dus, Sharapova. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Leuke wedstrijd wel nog. Ben geen fan van vrouwentennis maar dit viel best mee. Goed ook dat Errani de finale speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Waarom is dat goed? Ik vind dat eerder weer typerend voor het vrouwentennis dat er weer een speelster is die haar eerste finale speelt. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Omdat ik haar wel graag bezig zie. In ieder liever dan die vreselijke Stosur. Ik denk overigens niet dat Sharapova de finale zal spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Vreselijke Stosur? :-D Maria geen finale? :-D Wat gaan we hier nog allemaal meemaken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Ohja, juist. Jij bent diegene die alles beter weet eh. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Vreselijke Stosur? :-D Maria geen finale? :-D Wat gaan we hier nog allemaal meemaken zeg. Je wordt toch spontaan chaggerijnig als je dat hoofd van Stosur ziet met zo'n stomme bril op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Wat was Kvitova zwak zeg. Maar mooi dat Sharapova door is, altijd mooi om naar te kijken. :p Wordt een leuke finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Oh god, weer anderhalf uur belachelijk geschreeuw in de vrouwen finale. Ach morgen weer lekker mannentennis, stukken beter dan dit gedoe., Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn. Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Wat was Kvitova zwak zeg. Maar mooi dat Sharapova door is, altijd mooi om naar te kijken. :p Wordt een leuke finale!Die finale wordt een maat voor niks, Maria walst daar losjes over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 En dan kan het geen leuke finale worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Met zo'n knappe vrouw heb je sowieso een leuke finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Wat een punt net _O_ Op zijn kont vallen en dan nog een dropshot geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Ocharme Federer/Djokovic. Die gaan afzien in de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Nadal, wat een MACHINE! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Ferrer speelde hele toernooi echt ster. Wordt nu door Rafa van de baan gemept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 8 juni 2012 Share Geplaatst 8 juni 2012 Arme Ferrer. Tegen deze Nadal is echt niets te beginnen. Finale wordt volgens mij ook in drie sets beslist als ie zo blijft spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten