kiewiet Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Vamos Rafa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Echt on-ge-looflijk hoeveel ballen Nadal gaat halen. Onwaarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ben niet echt een tennisfan, maar van zulke partijen kan ik wel genieten zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Maar ook een aantal zieke ballen, het is geen toeval dat ze allemaal op de lijn vallen Die ene kaderbal wel iig :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Die wel ja, maar wat een ziek punt was dit net :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 oh oh Djokovic... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Pff na bijna 5 uur nog zo'n mokerhamers kunnen slaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Pff na bijna 5 uur nog zo'n mokerhamers kunnen slaan En ze blijven ook maar rennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Wat een partij zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Djokovic mag wel eens op smashes oefenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 en nu geeft Djoko het weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Bah, treurig einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Djoko verprutst het op het eind! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Nadal_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Hoppaa (d) NADAL _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Had een beter einde verdiend, Djoko moest zen bus halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Nadal :< Heb alleen maar de laatste set gezien vanaf de 4-2, maar heb echt enorm genoten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2013 Die Nadal kan niet fatsoenlijk een lange training volhouden omdat meneer dan last krijgt van zijn knietjes, maar in een 4,5 uur durende partij met hartstikke warm weer wordt hij alleen maar beter.:cab: Jammer, want ik vind hem echt vervelend. Hopelijk kan Tsonga hem klaren in de finale.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Die spinballen van Nadal :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Nadal is wel zo'n beest hea, ongelooflijk. Al heb ik ook niks tegen Djoko, ook wel een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik HAAT Nadal echt met een passie, net op het randje dat ik met dingen naar de televisie zou beginnen gooien :cab: Bah, heb ik met geen enkel team of geen enkele speler, oprotten vieze dopingrat met je piratenshort half in je reet, homo Wat zou ik zondag graag de court oplopen en zijn met meetkundige precisie neergezette flesjes water allemaal het stadion uittrappen En dan het op een lopen zetten uiteraard, zo ben ik dan weer wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 _O_ true true. Niet dat ik dingen naar de tv wil gaan gooien hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik HAAT Nadal echt met een passie, net op het randje dat ik met dingen naar de televisie zou beginnen gooien :cab: Bah, heb ik met geen enkel team of geen enkele speler, oprotten vieze dopingrat met je piratenshort half in je reet, homo Wat zou ik zondag graag de court oplopen en zijn met meetkundige precisie neergezette flesjes water allemaal het stadion uittrappen En dan het op een lopen zetten uiteraard, zo ben ik dan weer wel Hehehe, ik ben het hier eigenlijk wel behoorlijk mee eens. Vooral het ''dopingrat'' gedeelte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten