rich ruzzian Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Dat vrouwen tennis :cab: Ik ga niet zeggen dat het slecht is, want wij zouden binnen een half uurtje met 6-0 6-0 worden afgedroogd, maar het feit dat je daar al nummer 1 kan worden zonder ook maar 1 Grand Slam hoeft te winnen, kan gewoon niet :cab: Behalve die Williams, dat is een beest Veel toernooien spelen, veel meer dan de andere toppers en dan vaak ver komen. Zo raari s het dan niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Veel toernooien spelen, veel meer dan de andere toppers en dan vaak ver komen. Zo raari s het dan niet hoor. Blijft toch raar dat je nummer 1 kan zijn, zonder een grand slam titel? Ik vind dat raar.. Zeker als je kijkt bij de mannen. Al was het zo met Murray natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Blijft toch raar dat je nummer 1 kan zijn, zonder een grand slam titel? Ranking is een regelmatigheidscriterium, geen piekmomentcriterium. Ondertussen: Maria _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Blijft toch raar dat je nummer 1 kan zijn, zonder een grand slam titel? Ik vind dat raar.. Zeker als je kijkt bij de mannen. Al was het zo met Murray natuurlijk Murray heeft nooit eerste gestaan? Bij de vrouwen is het allemaal veel wisselvalliger. Gewoon te zwak om continu top te zijn ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Haha eerste set alweer 6-1 :cab: Zal wel een 3e set worden, die vrouwen wedstrijden zijn zo vaag als ik weet niet wat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Murray heeft nooit eerste gestaan? Bij de vrouwen is het allemaal veel wisselvalliger. Gewoon te zwak om continu top te zijn ofzo. Weet ik, maar stond heel lang derde, terwijl die toen nog niks gewonnen had. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Dat is ook weer zo. Maar verbaas me er altijd weer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Haha eerste set alweer 6-1 :cab: Zal wel een 3e set worden, die vrouwen wedstrijden zijn zo vaag als ik weet niet wat.. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Jeej, Sharapova. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 (bewerkt) Hoppa. Sharapova naar de finale (h) Williams-Errani nu. Nog niet begonnen en ik voel al medelijden met Errani. Kijk dat tenger figuur tegen dat manwijf van een Williams :cab: 6 juni 2013 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 :-D Williams wint de eerste set in 21 minuten, die Errani heeft niets in te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Errani :-D Werkelijk helemaal overklast zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 46 minuten :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Nadal aan het heersen tegen Djoko :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Nadal aan het heersen tegen Djoko :) En toen begon de tweede set :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 En nu heerst Djoko tegen Nadal. Djoko mag van mij wel winnen. 2e set van Djoko was fenomenaal _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) En toen begon de tweede set :huhu: De rebreak van Djokovic wil je zeggen? Hop 1-6 (d) 7 juni 2013 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Vindt het ook al maken ze best veel foutjes voor hun doen echt een heerlijke partij om te kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Wat een match zeg dit. Ben blij dat ik er nog wat van kan zien. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Kijk ook vanaf begin 5e set, klasse hoor pff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Zit hier vanaf 1 uur voor de tv. Wat een partij _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Dat vrouwen tennis :cab: Ik ga niet zeggen dat het slecht is, want wij zouden binnen een half uurtje met 6-0 6-0 worden afgedroogd, maar het feit dat je daar al nummer 1 kan worden zonder ook maar 1 Grand Slam hoeft te winnen, kan gewoon niet :cab: Behalve die Williams, dat is een beest Echt hé, ik vind er geen reet aan aan dat vrouwentennis man.. Wat een wedstrijd nu. Moet eigenlijk verder studeren, maar ik geraak niet weg voor m'n tv.. Wat een punt net van Nadal :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Vamos Rafa. Had het wel allang moeten afmaken maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Die Nadal heeft ook weer alle geluk mee zoals gewoonlijk. Djoko die net even wegglijdt, Djoko die per ongeluk het net aanraakt, een kaderbal die op de lijn valt ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Hij gaat nog winnen hoop ik en denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Maar ook een aantal zieke ballen, het is geen toeval dat ze allemaal op de lijn vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten