Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Dat vrouwen tennis :cab: Ik ga niet zeggen dat het slecht is, want wij zouden binnen een half uurtje met 6-0 6-0 worden afgedroogd, maar het feit dat je daar al nummer 1 kan worden zonder ook maar 1 Grand Slam hoeft te winnen, kan gewoon niet :cab:

Behalve die Williams, dat is een beest

Veel toernooien spelen, veel meer dan de andere toppers en dan vaak ver komen. Zo raari s het dan niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel toernooien spelen, veel meer dan de andere toppers en dan vaak ver komen. Zo raari s het dan niet hoor.

Blijft toch raar dat je nummer 1 kan zijn, zonder een grand slam titel? Ik vind dat raar.. Zeker als je kijkt bij de mannen. Al was het zo met Murray natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft toch raar dat je nummer 1 kan zijn, zonder een grand slam titel? Ik vind dat raar.. Zeker als je kijkt bij de mannen. Al was het zo met Murray natuurlijk

Murray heeft nooit eerste gestaan?

Bij de vrouwen is het allemaal veel wisselvalliger. Gewoon te zwak om continu top te zijn ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murray heeft nooit eerste gestaan?

Bij de vrouwen is het allemaal veel wisselvalliger. Gewoon te zwak om continu top te zijn ofzo.

Weet ik, maar stond heel lang derde, terwijl die toen nog niks gewonnen had.

[MENTION=13248]Hansje[/MENTION];

Dat is ook weer zo. Maar verbaas me er altijd weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vrouwen tennis :cab: Ik ga niet zeggen dat het slecht is, want wij zouden binnen een half uurtje met 6-0 6-0 worden afgedroogd, maar het feit dat je daar al nummer 1 kan worden zonder ook maar 1 Grand Slam hoeft te winnen, kan gewoon niet :cab:

Behalve die Williams, dat is een beest

Echt hé, ik vind er geen reet aan aan dat vrouwentennis man..

Wat een wedstrijd nu. Moet eigenlijk verder studeren, maar ik geraak niet weg voor m'n tv.. Wat een punt net van Nadal :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites