Zawisza Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Ben jij zelf Pools of hoe ben je hier ooit bij gekomen? De vrouw is pools. Woon zes maanden per jaar hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 En is de vrouw ook van de harde kern? Of ben je via-via bij de club terecht gekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Alemannia Aachen - Kas Eupen in Düren zonder publiek. Dat is een tegenvaller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Jaaaaa we zijn weer begonnen. Seizoenskaarten Eupen zijn binnen dus dat we zaterdag in Eupen waren is geen verrassing. Echter hoorde ik en collega van een andere collega dat Alemannia Aachen vrijdag al zou spelen tegen Wuppertal. Twee titelfavorieten tegen elkaar. Al ruim 20000 kaarten verkocht dus wat besloten collega en ik wij gaan naar Aachen. Vrijdag kaarten gekocht kijken hoe we het beste er naar toe kunnen zodat we beide kunnen drinken. Hem ophalen , Bus naar Heerlen vanaf mij en dan de snelbus naar Aachen. Was echter niet zo snel. Maar goed op tijd in Aachen , daar eten wat drinken en lopend vanuit de stad naar stadion. Collega is dit jaar ( 2023 ) naar 23 wedstrijden geweest en maar twee wedstrijden wist de thuisclub te winnen ( Emmen en RKC Ja hij is een Ajacied ) Met ruim 27000 supporters was het stadion goed gevuld. Bier halen was een drama. Zelf bijna de eerste helft niet gezien door dat ik bier was halen. Collega was bijna de gehele tweede helft weg om bier te halen. Komt ie de trap op penalty en 1-1. Gaat naast mij zitten 1-2..... Weer geen overwinning voor hem. Later nog ff de stad in was zeer gezellig Brak en na de tering toch op tijd om de zelfde collega op te halen voor Eupen. Afgesproken om 12 uur zodat we voor de wedstrijd nog ff Eupen ik konden gaan. Daar gegeten wat gedronken en dan naar mijn huis. Stadion was aardig gevuld en tegen de verwachting kwam Eupen zelfs 2-0 voor. Collega was al bezig yes eindelijk mijn vloek verbroken maar je raden het al. Het werd 2-1 en in de blessuretijd zelfs 2-2. Die gast brengt gewoon ongeluk maar daarna wel gezellig wezen stappen dus het weekend was geslaagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Op 20-6-2023 om 23:43 zei Grote Ree: En is de vrouw ook van de harde kern? Of ben je via-via bij de club terecht gekomen? sorry ben weinig op het forum te vinden. vrouw haat voetbal. Zelf mijn weg naar t stadion gevonden en ken nu paar gasten. Support ur local he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Hoewel de Nederlanders op dit moment zeer onveilig zijn bij Hammarby, ga ik 13 augustus naar Hammarby - Elfsborg. Ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 21 mei; Zawisza 1 - 0 Chemik - Bekerfinale Goed, het mag dan al een flinke tijd geleden zijn, maar ik had nog niks erover getypt. Ga het voor deze ook kort houden, want zoveel herinner ik me niet meer. Weet wel dat ik heel de dag er naar uit keek. Stad was goed gevuld en rond 20;00 was het startsignaal. Heb zelf nog nooit zoveel volk meegemaakt op de tribune, dus qua alles was dit een perfecte voorbode op de aanstaande derby tegen Elana. Dan gelukkig wel met enigszins uitsupport. Vaders uitgenodigd vanuit Nederland, dus wordt een mooi weekend. Tijdens de bekerfinale hadden de ultras 2 tifo's. Gezien ik dit wist, besloot ik aan de andere kant te staan. Leuk voor de foto's, minder leuk voor de beleving. Wel gewaagd die tweede tifo, terwijl je bijna de 1-1 om je oren krijgt maar goed. Puchar jest nasz! Over paar dagen is de loting voor de landelijke beker waar we dus instromen. Hopen op een leuk potje thuis, of een mooie awayday (en dan niet in Rzeszów). 22 juli HNK Rijeka 4 - 0 NK Rudes Goed, tijdens vakantie kwam het toevallig uit dat Rijeka thuis speelde. Verder geen interessante tegenstander, maar zo uitgekozen dat we die dag in Rijeka verbleven en de pot meegepakt kon worden. Uurtje vanaf het appartement op Krk, dus een prima uitgangspunt. De dag zelf spendeerden we bij het strand, waar het echte stadion van Rijeka ligt. Deze wordt echter verbouwd (geen idee waarom en hoe want het staat niet in de schijnwerpers). Tot dat stadion open is, spelen ze op een soort trainingscomplex. Zonde, want het uitzicht is hier een stuk minder. Voor de wedstrijd bezocht werd, stormde het en even was ik bang dat ik hem ging cancellen. 30 mm neerslag, geen paraplu en geen overdekte tribune. Ben toch niet gek. Maar goed, zon scheen dus uiteindelijk vriendinlief en hond achter gelaten en op pad naar het stadion. Hier kwamen colonnes met harde kern voorbij. Zin in het nieuwe seizoen. Wedstrijd zelf ging vrij eenvoudig naar Rijeka. Ook op de tribunes was het de Armada die het meeste geluid maakte. Jammer dat er geen overkapping is, want echt galmen/spoken deed het niet. Prima pot, niks bijzonders. Maar leuk om meegemaakt te hebben. Enige nadeel is dat ik een hele heuvel op heb geklommen, terwijl ik aan de andere kant moest zijn. Ach goed voor de conditie. 25 juli - Dinamo Zagreb 4 - 0 FC Astana Goed, de laatste (voor nu). Vriendinlief weer overgehaald, en vooruit het mocht. Een CL-voorronde tegen Astana. Kaartje online gefixd, in Ljubljana uitgeprint en naar het stadion. Allemaal vrij eenvoudig. Sfeertje ging lekker hard. Net als de regen aan het einde van de 1e helft. Nadeel was dat ik toen helemaal alleen zat op een groot oppervlakte. Viel blijkbaar op en binnen 3 sec stond er een gast van de harde kern naast me. Of ik de camera even wilde inleveren. Nee? Uiteindelijk was het de memory card. Ook nee. Dus deleten alles. Nja dat deed ik maar. Daar gingen de vakantiefoto's en foto's van Zagreb. Foto's zijn me minder heilig dan m'n tanden. Zeker gezien ik alleen was in een vreemd land waar ik de taal niet sprak. Goed, hoe kom ik aan deze foto's? Ik had toch alles verwijderd? Klopt. Heb ik daarna gewoon schijt gehad en foto's gemaakt? Klopt ook. Iets meer stiekem, maar goed. Zo snel geïntimideerd ben ik ook weer niet. De rest is gerecoverd. Dat kan namelijk met de nieuwste camera's (zelfs die van 10 jaar oud). Wist ik dat voor ik alles verwijderde? Misschien. Op de gok. Dat programma zoeken, kostte me wel een heel uur van m'n dure tijd. Goed. De pot, 4-0. Leuk. Spits staat in interesse van Feyenoord. Wordt een geval Bozenic. Na de wedstrijd weer heerlijk zeiknat geregend. Was het het waard? Jawel. Nieuw avontuur? Jazeker. Kom ik hier nog een keer terug? jawel. Maak ik dan gewoon foto's? Uiteraard. Groetjes en tot de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Iemand hier die heel erg uitkijkt naar een verslag over de derby in Bydgoszcz? Of zeggen jullie; jank die foto’s lekker neer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zawisza Bydgoszcz 0 - 0 Elana Torun / 12 augustus 2023, 19:46 Goed. Ons Ber vraagt, dus dan draai ik. De derby. De eerste derby in Bydgoszcz voor ruim 12 jaar. De jaren ertussen speelde Zawisza over het algemeen hoger. In april 2022 zouden de teams ook tegen elkaar uitkomen, alleen besloot Elana in februari zichzelf failliet te laten verklaren. Hierdoor ging het feestje niet door. Gelukkig (nja, Wloclawia was leuker geweest) promoveerden ze direct, waardoor de derby terugkwam. Goed, het schema is al een maandje of twee uit en sinds die dag stond 12 augustus dikgedrukt, cursiefgedrukt en onderstreept in de agenda. Ik was sinds een weekje in Polen weer na een roadtrip door Europa, dus ik kon er zonder enige moeite bij zijn. Speciaal voor de gelegenheid vader Zawisza uitgenodigd uit de lage landen, om hem het "van zoon op vader"-gevoel te geven, wat eerder bij Excelsior al gelukt was. Matchday begon om 8:00. Weinig slapen, dan weet je dat het een belangrijke pot is. Weinig eten in de middag en rond 16:00 avondeten bij de plaatselijke pierogarnia. Goed matchday voer onder genot van een Ksiazece Czerwony Lager (aanrader). Op dezelfde dag besloot één van Polens grootste rappers (bedoes) een concert te geven in Bydgoszcz (waar hij geboren is), met gratis toegang. Dit i.c.m. de derby maakte de stad een drukke bedoeling. Niet alleen van mensen, ook van onze vrienden in het blauw. Goed, klokslag 19:00 waren we in het stadion en zochten we ons plekje op. Helaas zat iemand met gilles de la tourette achter ons die ik al kende van potjes bij Chemik. Helaas vraag je? ik heb er geen probleem mee als iemand veel scheldt, maar het moment dat je elke 3 sec opschrikt omdat hij zichzelf óf hard op de knieën slaat óf een trap tegen je stoel geeft, is bloedje vervelend. De tribunes stroomden vol en de wedstrijd begon op het symbolische tijdstip 19:46 (oprichtingsjaar). Waar ruim 1000 man in het uitvak passen, kwam Elana slechts met 500 en een beetje. Dit was inclusief vrienden uit Myszków, Oswiecim (Auschwitz), Lódz en Kalisz. Doordat Widzew op dat moment tegen LKS speelde (toevallig op dezelfde dag.. ), miste een grote groep uit Lódz. Wisla en Ruch waren ook niet te bekennen. Zawisza werd ondersteund door ruim 4000 man. Hiervan was er een flinke delegatie uit Lubin (Zaglebie), kenmerkend in het oranje gekleed. Ook Pogon Lebork, Wloclawia Wloclawek en Gornik Walbrzych hadden de reis ondernomen om de vrienden uit Bydgoszcz te supporten. Gezien Lks niet bij Widzew welkom was, kwam ook een groep uit Lódz. Tychy speelde zelf tegen Wisla Kraków (goh, zelfde dag....). Aan het einde van de eerste helft liet Zawisza een tifo zien met een tekst in de vorm van "er is geen kracht om ons te laten stoppen van roken", samen met 4 letters waarvoor iedere voetbalfan weet wat ze betekenen. Een paar minuten later kwamen er drie mannen onder vandaan met een mooie bivakmuts op die wat fakkels afstaken. De toon was gezet. De eerste keer pyro in Bydgoszcz sinds Kotwica Kolobrzeg thuis 2 seizoenen terug. De burgemeester had ze gewaarschuwd dat bij een volgende pyro het stadion gesloten zou worden. Met de pyro tegen Elana, staken de ultras een mooie grote middelvinger op. De wedstrijd zelf was als een echte derby, wachtend op een goal. Zawisza was twee maal heel dichtbij kort voor rust, maar hij wilde er niet in. Na rust gingen ze door waar ze gebleven waren. In de tussentijd begon Elana met een kleine pyro-actie. Eerst wat stroboscoopjes, gevolgd met een fakkelzee. Als je beseft wat voor controle een uitvak heeft voor de wedstrijd, is het een applaus waard om te zien hoeveel Elana kon meenemen. Zeker gezien de cijfers in mankracht. Terwijl Elana zich omkleedde om terug te gaan naar normaal, ging er een doek bij Zawisza overheen. "De enige juiste kleuren". Onder het doek werden kleine stroboscoopjes afgestoken. Voor het doek rookbommen in het zwart blauw en wit, gevolgd met wat fakkels. Dit allemaal gedurende een lofzang richting Torun; "Jebac, Jebac Elane". De wedstrijd bloedde langzaam dood. Enkele kansen die allemaal niet erin gingen. In de 85e minuut ging een laatste doek omhoog aan Zawisza kant. En hier zit in mijn ogen een mooi verhaal aan. De wedstrijd speelde zich af in midden augustus. Een periode waarin veel mensen met vakantie zijn. Er was uiteraard veel commentaar op, maar ondanks dat kon Zawisza een groep op de been krijgen waar veel clubs in de Ekstraklasa (en daarbuiten) voor zouden uitwijken. Een doek werd langzaam uitgerold met de tekst "Wat is dat, onder de palmboom?" Waar uiteraard direct duidelijk is wat het is. Even leek dit het slotstuk van de avond te worden. Het doek ging omlaag, echter het tekstdoek bleef staan. Palmy werd subtiel vervangen door palamy. De tekst betekende nu "wat dat is, laten we het verbranden". Een fakkelzee die zich uitstrekte over een groot deel van de gehele tribune als gevolg. Begrijp me niet verkeerd, dit is niet op het niveau van clubs als Lech Poznan en Legia Warszawa. Zowel in tifo als in pyro. Maar als je bedenkt dat Zawisza op het 4e niveau speelt voor het 3e seizoen op rij; de seizoenen hiervoor op amateurveldjes in de 8e divisie heeft gevoetbald; en er dan toch 4000 man op de been worden gebracht met zo'n passie. Dan is dat allemaal maar bewonderingswaardig. De wedstrijd bleef een bloedeloos gelijkspel, maar Zawisza liet zien dat wat er ook gebeurd, de club mag rekenen op de trouwe support van de aanhang. Zawisza nigdy nie zginie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Tickets voor Kaiserslautern - Hannover en Dortmund - AC Milan binnen. Nu hopen op kaartjes voor 1860 Munchen - Dynamo Dresden en Standard Luik - Anderlecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Eerste Awayday met Eupen. Lekker met eigen auto naar Mechelen. In de buurt van het stadion geparkeerd en lopens naar het uitvak. Redelijk gevuld uitvak , matig gevuld thuisvak en en kut wedstrijd. punt was verdiend geweest maar helaas bleven de punten in Mechelen. Toch zijn er wel wat uitpotjes omcirkeld om nog mee te nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 In januari (of februari) wil ik graag met m'n zoontje naar Liverpool (hij wil graag en hé, dat moet je niet afremmen). Iemand tips voor: - waar kun je het beste tickets kopen; - hotelovernachting; - vliegtickets;- - vervoer vliegveld - hotel en hotel - stadion. Kortom, nog nooit in Engeland geweest en/of wedstrijden overzee bezocht. Alle hulp is welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 13 minuten geleden zei Etryn: In januari (of februari) wil ik graag met m'n zoontje naar Liverpool (hij wil graag en hé, dat moet je niet afremmen). Iemand tips voor: - waar kun je het beste tickets kopen; - hotelovernachting; - vliegtickets;- - vervoer vliegveld - hotel en hotel - stadion. Kortom, nog nooit in Engeland geweest en/of wedstrijden overzee bezocht. Alle hulp is welkom. Ik heb eigenlijk hetzelfde, maar dan voor mezelf en Arsenal. Dit jaar wil ik voor het eerst in mijn leven een wedstrijd bezoeken van de Gunners. Ik denk dat het eigenlijk wel een beetje hetzelfde geregeld is bij alle (top)clubs in Engeland (en eigenlijk het gros van de (grotere) clubs in Europa/Nederland): - Je dient een lidmaatschap te hebben - Seizoenskaarthouders (en soms ook andere groepen) gaan voor - Wat over is, komt beschikbaar voor jou Nu heb ik zelf ook wat research gedaan, wat fora afgestruind enzovoort. In Engeland is voetbal echt wel hot topic, dus heel makkelijk raak je niet aan kaarten. In mijn geval met Arsenal vooral omdat de club wat beter presteert de laatste tijd, wil iedereen weer natuurlijk naar het stadion. Je hebt ook te maken met externe aanbieders die kaarten "wegkopen" om deze voor een veel hogere prijs weer te verkopen. Dus de kaarten die beschikbaar komen voor de members, worden door inzet van bots en dergelijke snel opgekocht. Op die manier wordt het voor de normale fan erg lastig. Op wat Arsenal fora wisselen fans kaarten uit met seizoenskaarthouders die niet kunnen. Maar ja... kom daar maar eens tussen als Nederlander... Dit is wat ik weet m.b.t. Arsenal, maar kan me voorstellen dat de situatie vergelijkbaar is met Liverpool. Je kan tevens als 'member' niet een half jaar van te voren kaartjes kopen via de officiële weg/site. Dat is ook lastig plannen als je het toch op de bovenstaande manier wilt proberen. Het liefst plan je zo'n reis een tijdje van te voren en niet dat je hotel/vervoer enzovoort nog moet regelen voor een weekend van bijvoorbeeld aanstaande weekend. Ik ben zelf ook nog zoekende, maar dit is wat ik een beetje aan informatie heb ingewonnen de laatste paar weken. Het lijkt onbegonnen werk en de enige oplossing tot nu toe, ik spreek even voor mijzelf, zou een te duur kaartje zijn. Maar dat is echt omdat ik Arsenal dit jaar WIL zien. Tijd om die van de bucket list af te strepen, zeg maar Als iemand nog info, tips, ervaring hiermee of andere dingen heeft m.b.t. bovenstaande, dan houd ik mij ook aanbevolen natuurlijk! Voorop gesteld hoop ik dat je de wens van je zoon zo snel mogelijk werkelijkheid kan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Voor beide heren hierboven: Je kan altijd op de facebookgroepen 'buienlandse voetbaltrips' of 'voetbalreizen de bemvoort' proberen. Als je niet kieskeurig bent met welke wedstrijd lukt het wel waarschijnlijk. In beide groepen zitten een aantal topgasten dat je helpen met plezier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 @Keeza omdat ik je mag, niet om je te dwarsbomen totaal niet. Toevallig zijn hier laatste tijd meerdere artikelen over verschenen op The Athletic, helaas is er momenteel veel meer vraag voor wedstrijd tickets van Arsenal, dan dat er aanbod en stadion capaciteit is. Is voor vele mensen nu echt een lastig verhaal, misschien kan je keer live chat (ik elke ochtend doe) van dit en daar eens bij vragen bijvoorbeeld: Succes in ieder geval maat, en houd me op de hoogte hoe en wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: @Keeza omdat ik je mag, niet om je te dwarsbomen totaal niet. Toevallig zijn hier laatste tijd meerdere artikelen over verschenen op The Athletic, helaas is er momenteel veel meer vraag voor wedstrijd tickets van Arsenal, dan dat er aanbod en stadion capaciteit is. Is voor vele mensen nu echt een lastig verhaal, misschien kan je keer live chat (ik elke ochtend doe) van dit en daar eens bij vragen bijvoorbeeld: Succes in ieder geval maat, en houd me op de hoogte hoe en wat. Ja klopt, loopt echt storm daar. Vooral nu Arsenal het weer wat 'beter' doet de laatste tijd natuurlijk. Zag een Arsenal fan uit Duitsland een bericht op een forum schrijven dat hij al wekenlang bezig was, toen een keer geluk had en dacht door het systeem te zijn om eindelijk zijn kaartje te kunnen kopen, om vervolgens de plaats te selecteren en de melding te krijgen dat deze uitverkocht is. Echt sneu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 5 minuten geleden zei Keeza: Ja klopt, loopt echt storm daar. Vooral nu Arsenal het weer wat 'beter' doet de laatste tijd natuurlijk. Zag een Arsenal fan uit Duitsland een bericht op een forum schrijven dat hij al wekenlang bezig was, toen een keer geluk had en dacht door het systeem te zijn om eindelijk zijn kaartje te kunnen kopen, om vervolgens de plaats te selecteren en de melding te krijgen dat deze uitverkocht is. Echt sneu. Ja dat is idd sneu en vervelend ja. Gaan ook verhalen op The Atheletic en youtuben plekken als TGT wie verdiend meer iemand al jarenlang wel of niet fan is en wekelijks gaat, of iemand al levenlang fan is en vanuit buitenland of van werweg komt ofzo? Zelfs even naam vergeten iets met Army sfeer zouden maken een groep fans, hebben ook kaarten moeten inleveren bijvoorbeeld. Ik ben blij dat ik er in de CL was in 2016/2017 bij Arsenal-Basel voorlopig zit het er niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 @Grote Ree Denk dat dit topic iets beter is dan SCC. Heb zelf weinig ervaring met uitwedstrijden in Nederland ( door al die verplichte combi's ) maar merk dat er in Duitsland en België ( laatste pas 1 zelf bezocht maar zie in Eupen de uitsupporters gewoon parkeren waar ik ook parkeer ) weinig tot geen problemen. Tuurlijk zullen er wedstrijden zijn waar je misschien moet nadenken of het slim is om je kind mee te nemen maar in de regel lijkt me dit prima te kunnen. Snap daarom ook nooit de haat wanneer iemand voor de uitclub in het thuisvak zit met een klein kind. Ja waarschijnlijk is het kindje voor een top 3 ploeg en is uitvak niet de doen door die achterlijke combi's laat ze lekker hun cluppie aanmoedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Kan het ook uitwedstrijd zijn dan? @Keeza @Netzwerk Ik kan bijvoorbeeld wel aan kaarten komen voor Fulham - Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Welke verplaatsingen ga je nog bekijken in Belgiê @Djurovski? Eupen ziet er zo nog best wel leuk uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 9 uur geleden zei Lensherr: Welke verplaatsingen ga je nog bekijken in Belgiê @Djurovski? Eupen ziet er zo nog best wel leuk uit. Ik heb Standard Luik , RWDM , Union en Sint Truiden omcirkeld. Alleen afhankelijk op welke dag en tijdstip ze spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 11 uur geleden zei cimbomcu: Kan het ook uitwedstrijd zijn dan? @Keeza @Netzwerk Ik kan bijvoorbeeld wel aan kaarten komen voor Fulham - Arsenal. Nee, het moet wel echt het Emirates Stadion zijn. Voor de vibes, toch haha! Lief dat je meedenkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 54 minuten geleden zei Keeza: Nee, het moet wel echt het Emirates Stadion zijn. Voor de vibes, toch haha! Lief dat je meedenkt. Wellicht kan je het via Twitter (als je dat hebt) eens bij Joris van de Wier (@doingthe116) of @dokkiegooner navragen. Die hebben wel veel connecties overal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 5 uur geleden zei Djurovski: Ik heb Standard Luik , RWDM , Union en Sint Truiden omcirkeld. Alleen afhankelijk op welke dag en tijdstip ze spelen Sint-Truiden raad ik je eigelijk aan om in het thuisvak te zitten. Bij het uitvak hebben ze daar precies een kooi en dat is echt niet leuk om in te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten