Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Zeker, vind zondagen eigenlijk nooit fijn. Doe mij maar een mooie zaterdagavond:)

Zaterdagavond vind ik ook mooier, maar mijn eigen thuiswedstrijden beginnen jammer genoeg zo laat dat ik geen uitwedstrijden kan bezoeken. Zou ongeveer kwart over zeven op de club wegrijden, uitwedstrijd bezoeken is dan niet meer te doen. Als ze nou aankomende zaterdag Heracles-uit hadden kon ik best gaan, heb dan al vroeg een wedstrijd. Maar ja, volgend jaar waarschijnlijk op zondag voetballen en dan is dat probleem weg, al creëert zich dan meteen weer een nieuw probleem voor de (thuis)wedstrijden op zondag :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja_O_

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/21599-van-der-laan----uitsupporters-welkom-bij-klassieker--.html

Als het aan burgemeester Van der Laan ligt, zijn er bij de volgende wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord weer uitsupporters welkom. Dit zegt hij in een interview voor het AT5-programma 'Dit is mijn club'. Uitsupporters van beide clubs waren sinds 2009 na een reeks geweldsincidenten en spreekkoren niet meer welkom bij de Klassieker. Maar volgens Van der Laan heeft dat dus nu lang genoeg geduurd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verkoop sc Heerenveen – Feyenoord uitgesteld

Feyenoord heeft helaas moeten besluiten om de verkoop voor de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen, die wordt gespeeld op zaterdag 30 maart aanstaande, uit te stellen. De start van de verkoop stond gepland op woensdag 13 maart. De Gemeente Heerenveen en Feyenoord konden het echter niet op tijd eens worden over de vervoersregeling voor haar supporters.

In eerste instantie liet de Gemeente Heerenveen Feyenoord weten dat voor deze wedstrijd een autocombiregeling zou gelden en dat het voor supporters van Feyenoord niet is toegestaan zich in het centrum van Heerenveen te begeven. Feyenoord heeft vervolgens laten weten dat zij van mening is dat een gemeente die een betaald voetbalclub huisvest ook in staat zou moeten zijn om het bezoek van supporters op een goede manier te faciliteren. Dat er bij grote evenementen ook bezoekers naar een stadscentrum trekken is volgens Feyenoord inherent aan de organisatie van zo’n evenement. Omdat Feyenoord zich geen ontmoeting in Heerenveen kan herinneren, waarbij de openbare orde en veiligheid in het centrum van Heerenveen verstoord werd, acht men het opleggen van een eenzijdige en vervoersbeperkende maatregel voor haar supporters niet terecht en op oneigenlijke gronden bepaald.

Gezien het feit, dat deze wedstrijd wordt gespeeld op een zaterdag in het voor Heerenveen drukke paasweekend, wilde Feyenoord de Gemeente Heerenveen tegemoet komen, door in de nabijheid van het Abe Lenstra stadion een Feyenoord Supportersplein in te richten. Samen met de partners Amstel en Number 1 Snacks waren hiervoor inmiddels al de voorbereidingen gestart. De Gemeente Heerenveen heeft het plan van Feyenoord echter afgekeurd, omdat het ‘over the top’ zou zijn. Feyenoord dient nu op minimaal 45 minuten afstand van de gemeentegrenzen van Heerenveen een omwisselpunt in te richten, waar Feyenoord-supporters zich dienen te verzamelen.

Feyenoord treedt deze week opnieuw in overleg met sc Heerenveen en de Gemeente Heerenveen om tot een oplossing te komen.

En daar gaat ook de meest gastvrije en prettige uitwedstrijd van het jaar. Sjonge jonge wat klote zeg. Wat een fucking onzin allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites