Vitesse88 Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Zal wel goedkoper zijn geweest dan bij Vitesse, broodje kroket kostte daar volgens mij 3,25 :cab: Wel een prima kroket. Haha ja, A-merk kroket jwt ;) Beste wat ik in het uitvak heb gehad is het broodje beenham bij FC Twente, goddelijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik zeg dan ook dat het een prima kroket was, maar alsnog erg duur. Die broodje beenham was wel goddelijk ja, man man man _O_ Als die er dit jaar nog zou zijn was ik misschien wel weer naar FC Twente - NEC gegaan, maar ze hebben hem uit het assortiment gehaald ;e Dan ga ik uiteraard niet he :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik zeg dan ook dat het een prima kroket was, maar alsnog erg duur. Die broodje beenham was wel goddelijk ja, man man man _O_ Als die er dit jaar nog zou zijn was ik misschien wel weer naar FC Twente - NEC gegaan, maar ze hebben hem uit het assortiment gehaald ;e Dan ga ik uiteraard niet he :5 Groot gelijk, broodje beenham weg halen is de grootste onzin.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2012 Broodje beenham bij Twente_O__O_ De friet bij Groningen is ook wel heerlijk en het is niet duur €2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Broodje warm vlees bij Heracles. Lekkah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Vulkoeken bij AZ : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Wat vinden jullie trouwens het gezelligste stadion waar jullie tot nu toe als uit supporter zijn geweest? Voor mij zal dat Sparta zijn. Heerlijke sfeer met allemaal supporters die gewoon door elkaar lopen en met elkaar over de wedstrijd praten. Leukste uitwedstrijd voor een Feyenoorder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Wat vinden jullie trouwens het gezelligste stadion waar jullie tot nu toe als uit supporter zijn geweest? Voor mij zal dat Sparta zijn. Heerlijke sfeer met allemaal supporters die gewoon door elkaar lopen en met elkaar over de wedstrijd praten. Leukste uitwedstrijd voor een Feyenoorder. Willem 2 uit vond ik wel chill omdat het een autocombi was. Qua sfeer vond ik Twente het tofst, Graafschap/Nec uit is leuk vanwege het derby gevoel maar verder is het niet heel erg bijzonder. Niet één gezelligste. NAC het ongezelligst iig. AZ vond ik wel chill vak. Positie uitvak van Nac is zeer beroerd, AZ vond ik ook wel chill. Feyenoord uit is ook wel relaxt, zo achter de goal. Natuurlijk zou 1e ring ideaal zijn maar in de Kuip zit je niet geheel verkeerd. De Graafschap vind ik ook beroerd, weggedrukt in een hoek, eigenlijk net zoals het uitvak bij ons! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 In de Kuip hoort dat vak in de eerste ring oorspronkelijk toch ook bij het uitvak? AZ ook idd het beste uitvak, geen wand of net of iets, redelijk dicht op het veld. NAC verschrikkelijk, zonde dat ze dat zo veranderd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Van horens gehoord dat Roda ook wel chill uitvakkie hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2012 Positie uitvak van Nac is zeer beroerd! Daarom dus volgende week op de thuisvakken, kreeg vandaag van een klasgenote haar clubcard van NAC om kaartjes te halen voor de wedstrijd NAC-PSV. In de Kuip hoort dat vak in de eerste ring oorspronkelijk toch ook bij het uitvak? Klopt, dit hadden we bij PSV dit seizoen. Persoonlijk voor mij de allerbeste uitvak van Nederland. Lekker tussen de tegenstander en top uitzicht achter de goal. Gezelligste uitvak is voor mij tot nu toe; NEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Heb qua uitvakken alleen De Graafschap, FC Twente en Vitesse gehad. Vitesse was natuurlijk veruit de mooiste wedstrijd, maar het stadion vind ik drama. FC Twente was vorig seizoen, 1-1 werd dat. Was ook wel leuk sfeertje en toen hadden ze nog broodje beenham :huhu: De Graafschap was klotepot, wel mooie sfeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 2 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2012 Hoppa, kaartje naar Ajax is binnen _O_ Kan de leukste uitwedstrijd worden van het seizoen maar ook de ergste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Heb qua uitvakken alleen De Graafschap, FC Twente en Vitesse gehad. Vitesse was natuurlijk veruit de mooiste wedstrijd, maar het stadion vind ik drama. FC Twente was vorig seizoen, 1-1 werd dat. Was ook wel leuk sfeertje en toen hadden ze nog broodje beenham :huhu: De Graafschap was klotepot, wel mooie sfeer. NEC-De Graafschap was vorig jaar toch iets van 3-4 ? Of ben je vorig jaar niet geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Hoppa, kaartje naar Ajax is binnen _O_ Kan de leukste uitwedstrijd worden van het seizoen maar ook de ergste. Ik gok het laatste :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Deze editie he PglQMT-mdDQ Misschien wel mooier dan toen Van Nistelrooij er drie maakten in de ArenA ('99 dacht ik) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Cocu, v. Bommel, Farfan, Park enzovoort. Heimwee naar dat elftal. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Hoppa, kaartje naar Ajax is binnen _O_ Kan de leukste uitwedstrijd worden van het seizoen maar ook de ergste. Mijne ook, 3 punten naar Eindhoven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Deze editie he PglQMT-mdDQ Misschien wel mooier dan toen Van Nistelrooij er drie maakten in de ArenA ('99 dacht ik) Was net na het vertrek van Koeman toch, en dat Danny Blind meteen mocht beginnen met een 0-4 nederlaag. :mrgy: Moet nog altijd aan deze wedstrijd denken als ik Danny Blind op tv zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Kaartjes voor Twente - Feyenoord ook weer binnen! Lekker veel punten verzamelen op mijn SK aangezien ik helemaal naar Duitsland moet. LOLOLOL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 NEC-De Graafschap was vorig jaar toch iets van 3-4 ? Of ben je vorig jaar niet geweest? De Graafschap was dit seizoen, 1-0 verloren. Vorig seizoen werd het volgens mij 2-4, 3x Vlemickx. Daar was ik niet bij :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Zondag met 670 man richting de Kuip. Vind het nog steeds niet zo veel, maargoed. Hopen op een mooie actie voor onze helaas veel te vroeg overleden Wlodi Smolarek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Op woensdag avond om 9 uur spelen wij in SCH....ppff. Wat een tijden zeg.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Zondag met 670 man richting de Kuip. Vind het nog steeds niet zo veel, maargoed. Hopen op een mooie actie voor onze helaas veel te vroeg overleden Wlodi Smolarek. Ik weet nog tijden dat Utrecht net zo veel supporters meenam als PSV en Ajax. Jammer dat er nu niet meer zoveel meegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 9 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2012 Op woensdag avond om 9 uur spelen wij in SCH....ppff. Wat een tijden zeg.... Zelfde probleem bij PSV. PSV moet in de week van de wedstrijd van het jaar(ajax) ook spelen op een woensdag om kwart voor negen in Heerenveen voor de beker.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten