Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
twijfel tussen Adebayor (28j) of Demba Ba voor extra spits met Napoli.. wie vn de twee het beste? zit in tweede seizoen met napoli

Ba is wel blessuregevoelig...

Geplaatst
twijfel tussen Adebayor (28j) of Demba Ba voor extra spits met Napoli.. wie vn de twee het beste? zit in tweede seizoen met napoli

Zowieso Adebayor goei spelertje op FM.

Geplaatst
Als ik die trainers nogmaals wil benaderen komt er "Je kunt deze persoon geen contract aanbieden. Je moet wachten tot een team je bod accepteert." Ik snap er niet echt zoveel van...

ik heb dit ook, zelfs als ik al mijn trainers ontsla kan ik de meeste nieuwe niet aannemen omdat ik er zogezegd te veel heb :cry:

Geplaatst

Zal dus rond de 12de plek eindigen met Excelsior, had hoger gekunt maar heb laatste weken voornamelijk met jeugdspelers gespeeld en zonder de mensen die vertrekken in de zomer. Denk dat ik volgend seizoen wel een periode moet kunnen pakken..

Geplaatst

Heb de overstap van Barca naar Spurs genomen, in 2011 bij Barca begonnen, en alle prijzen met gemak gehaald. Nu na een jaartje weggegaan en bij Tottenham aan de slag gegaan. Heb nu deze selectie;

dihLC.png

Geplaatst

Mijn computer vliegt zo echt het raam uit

4 uitgelezen kansen missen in 1 aanval, zij krijgen dan een vrije trap op zo'n 35 meter.

Die natuurlijk weer zat

Geplaatst

Zonde dat je Sandro niet meer hebt:(. Die kerel is echt ongenaakbaar goed. Lang, sterk, snel, technisch en mentaal. Naar mijn idee, 1 van de beste VMC/MC's van het spel.

Nja goed, ik ben in ieder geval thuis: Time for FM.

Ik moet tegen Porto spelen voor plek finale CL. Thuis al 3-0 gewonnen, dus moet binnen zijn denk ik.

Geplaatst

Niet zozeer dat ik kampioen ben geworden, maar kijk wie er mee promoveert...

f4e9l5.png

Geplaatst
Niet zozeer dat ik kampioen ben geworden, maar kijk wie er mee promoveert...

f4e9l5.png

Ze spaarden al hun krachten voor één periode en de play-offs! :-D

En wat als de laatste werden..? :P

Geplaatst

Ik maak tijdens de wedstrijd even een leuk momentje mee:

Overigens sta ik al op 0-1 en moet Porto dus 5x scoren.

209nfqg.png

Geplaatst

Hopsakeetje:

2-2 bij Porto. Had hier eigenlijk moeten winnen, maar goed, een gelijkspel vind ik ook prima. Nu maar hopen dat ik in de finale niet afgeslacht word.

Geplaatst

Ik sta na 1,5 maand van verliezen gewoon zowaar weer voor, waardoor ik de 2e plaats weer overneem 3 wedstrijden voor het einde. Oftewel, 2e plek vasthouden en ik promoveer direct:D

Geplaatst

Klote:(, ik kan wel janken met de uitslag Liverpool - Barcelona.

Oftewel, ik loot in de finale van de CL Barca. Die gasten hebben 4 spelers in de topscorerslijst staan:cab:. Als ik maar niet te hard op mijn klote krijg.

Geplaatst
Klote:(, ik kan wel janken met de uitslag Liverpool - Barcelona.

Oftewel, ik loot in de finale van de CL Barca. Die gasten hebben 4 spelers in de topscorerslijst staan:cab:. Als ik maar niet te hard op mijn klote krijg.

Ik was ook blij dat Liverpool bij mij afgelopen seizoen in de halve finale van de CL won van Real, want voor Real en Barça vrees ik altijd het hardste. Finale was uiteindelijk redelijk eenvoudig. :)

Geplaatst

Eindelijk eens een leuke CL poule met Manchester United, Valencia en Sparta Praag.

Geplaatst

Real Madrid en Barcelona vind ik wel meevallen op FM12. In mijn Fener-game speelde ik 2 CL-finales tegen Real, eerste wonnen ze met geluk op pingels en 2e werd door mij gewonnen.