Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tim: "Ik wilde iets geks creeren."

WUUUTTTTT?! Je hebt de pot leeggemaakt:cab: Echt hoor, wat de fuck:cab:

Hoezo spreekt men hier over een 'matige mol'? Werkelijk niemand dacht aan haar als Mol en bovendien heeft ze de pot op een belachelijk laag aantal gebracht. Wat moet ze nog meer doen?

Ze heeft het niet heel erg moeilijk gehad met deze groep. Het waren vooral 'domme' kandidaten die zelf al veel molden. Andere mollen hebben zelf heel veel geld uit de pot gehaald, zonder echt verdacht te worden. Kijk naar Patrick, George en Dennis.

bewerkt door Alessandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo spreekt men hier over een 'matige mol'? Werkelijk niemand dacht aan haar als Mol en bovendien heeft ze de pot op een belachelijk laag aantal gebracht. Wat moet ze nog meer doen?

Het was ook wel het makkelijkste jaar ooit. Ze had ook gewoon heel erg mazzel dat Tim zo'n idioot is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De pot was inderdaad erg laag, maar daar heeft zij helemaal niet zo heel veel inbreng in gehad. Liesbeth en Tim waren eigenlijk degenen die verantwoordelijk waren voor de mislukte onderhandelingen. Daarnaast vond ik het ook wel jammer dat zij de andere onderhandelingen kon volgen, dat maakt het voor haar wel erg gemakkelijk.

Verder heeft ze volgens mij weinig geld uit de pot gehaald of echte molacties uitgehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matige mol zeg. Sowieso vind ik het erg jammer dat de mol het de laatste jaren vaak belangrijker vind om niet verdacht te zijn, dan om geld uit de pot te halen.

Maar daar tegenover staat ook dat iedereen aan het mollen is om verdacht te zijn;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze kan ook gewoon gefeliciteerd worden omdat ze zwanger is

Dat had inderdaad gekunt.

Vandaag in de aflevering met de ontknoping zei Hadewych dat toen ze ging ze er 1 dag van tevoren achter kwam dat ze zwanger was. Prima, maar er kan nog van alles misgaan. Vaak wordt het daarom pas rondom de 12-weken wereldkundig gemaakt. Echter is de Mol maar 3 weken dacht ik en wist ze de kanidaten tot het opnemen van de aflevering van vandaag (de ontknoping) toch niet meer te treffen. Daarom heeft ze het denk ik wel toen al aan alle mensen waarmee ze de Mol speelde bekend gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een quote van http://www.ifarm.nl/demol/2012/03/08/afl-10-samenvatting-6

Een teleurstelling. AM was op basis van acties niet als mol te ontdekken. De vuurpijlopdracht is m.i. discutabel. Men doet nu voorkomen dat AM niet raak geschoten heeft. Al zou dat werkelijk waar zijn: dat was voor de kijker niet te ontdekken. Alleen op basis van de verborgen hints was de mol misschien te ontdekken. Andere kandidaten molden (bewust dan wel onbewust) misschien nog wel meer. Veel opdrachten kwamen in de terugblik niet eens terug, bv de schietopdracht in het western decor, waar Liesbeth duidelijk aan het mollen was. De lampenopdracht (bij Liesbeth de kabel om de paal, waardoor de draad te kort was) was dus geen molactie, maar per ongeluk. De pot legen bij de onderhandeling was ook niet moeilijk: ze kon immers alle gesprekken afluisteren! Kortom: voor mij is AM de slechtste mol, die ik heb gezien. Over aan anticlimax gesproken….

Precies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik het wel mee eens. Ik ben echter wel van mening dat zij een matige tot slechte mol was, aangezien ze zelf bijna niets heeft gedaan om flink wat geld uit de pot te halen. De kandidaten zelf (Jow, ik ga mensen parra maken en groen stemmen) waren enorm dom. Ze had de pot veel lager kunnen zetten. Niemand die het had gemerkt. De meeste molacties waren gewoon flauw, zoals het krijtje weggooien. Care?! Andere mollen pleurde gewoon geld weg. Had geld uit de enveloppe gehaald in dat doolhof en het gewoon weggegooid. Had bij de eerste opdracht (het graven) gewoon nonchalant geld in je zak gestopt, had geld uit de pot gejat. Zij kreeg het heel makkelijk, dus deed ze het ook te makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites