Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat zou betekenen dat hadewych wint, annemarie de mol is en liesbeth verliezertt

Inderdaad, dat denk ik zelf ook. Maar als die nerdjes die hun 'voorspellingen' gewoon van het WIDM forum halen zeggen Liesbeth. (heb het niet over dit forum hoor, andere waar ik op zit ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Check dit jongens:

Hmm, die is wel vreemd inderdaad ja...

Trouwens:

4f4fdde3676be-Naamloos.png

Deze vraag kreeg Liesbeth. Overal zie je gewoon drie antwoorden, dus ook het antwoord van de maker van de test op dat moment zelf, maar Liesbeth krijgt vreemd genoeg niet haar eigen antwoord te zien bij de vraag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij iedere vraag zijn altijd alle opties open, ook die op je zelf slaan. Alle krijgen gewoon dezelfde vragen, dus zoiets kan gebeuren. Ook bij de andere zal zo'n vraag wel voorkomen. Dat vind ik niet vreemd. Deze vind ik juist vreemd omdat een optie niet getoond werd, terwijl bij alle andere vragen wel gewoon alle opties getoond worden. Bij de vraag Wie is de mol, zie je ook bij iedereen gewoon drie namen staan, dus ook de naam van de maker van de test op dat moment. Deze vraag is daarop een uitzondering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze vraag kreeg Liesbeth. Overal zie je gewoon drie antwoorden, dus ook het antwoord van de maker van de test op dat moment zelf, maar Liesbeth krijgt vreemd genoeg niet haar eigen antwoord te zien bij de vraag...

Liesbeth had toch geen kwartet? Maar dan zou je dat er ook bij kunnen zetten, dus het blijft toch vaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt wel alsof Hadewych felicitaties krijgt in het voorstukje voor volgens week.. Dan toch AM? Wat een kut mol. Gewoon Liesbeth, kan niet anders.

Het kan ook betekenen dat zij de mol is + dat de ze pot gewonnen heeft aangezien niemand op haar zit als mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites