Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er ook niet zo zeker van dat Marit vol op Tim zat. Ik vind het ook nog steeds raar dat twee afleveringen terug hij een joker kreeg aangeboden van Frits en dat hij toen weigerde. Hij zei dat hij de test toch wel beter zou maken dan hem, maar vervolgens spreidt ie op drie verschillende mensen. Niet echt logisch dus, en daarnaast werken die onderhandelingen natuurlijk ook niet in zijn voordeel. Voor mij is hij verdachte nummer 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze noemt tijdens het invullen van de laatste twee tests geen namen en daarvoor had ze een vrijstelling, dus dan kom je bij de test in aflevering twee en daar noemt ze de code, maar wat ze daarmee moet weet ze niet. Vervolgens linkte ze de code aan Tim en vanaf dat moment kreeg ze een tunnelvisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens kan dat stukje waaruit zou blijken dat Tim degene is waar Marit een tunnelvisie heeft ook bewust erin zij gedaan om mensen te laten denken van hmm dan is Tim het niet he:P

JA precies, net zoals vorig jaar met Jan Kooijman dat hij op Soundos zou zitten, maar dat niet zat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog steeds ervan overtuigd dat Hadewych de mol is, al vanaf aflevering 1 dus.

Wat betreft die onderhandelingsopdracht; ik acht het mogelijk dat de mensen achter de schermen de mol vertellen wie wat heeft gedaan, en dat een groen stemmende Hadewych nog prima een mol kan zijn. En anders heeft ze het wellicht gewoon goed berekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij is gister één ding nadrukkelijk opgevallen. De titel van de aflevering, deze was van achter naar voren. Dit zou op Liesbeth kunnen slaan, zij heet immers Staats en van achter naar voren geeft Staats ..

Even mezelf quoten, het zou ook nog op het mollijstje van Tim kunnen slaan natuurlijk. Op 1. .. op 2 .. en op 3 mezelf > van achter naar voor is Tim is de mol. Maar ik vind Liesbeth logischer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadewych pakte deze aflevering jokers, en probeerde William de verkeerde kant op te sturen op het eind, wat nog bijna lukte ook. Het programma brengt haar vervolgens niet in een verdacht licht. Want voor het programma is het immers nog te vroeg om de mol al heel verdacht te maken. In de eerste paar afleveringen hoor je sowieso niemand de échte mol verdenken. Deze aflevering hoorde je voor het eerst dat iemand Hadewych noemde toen diegene over mogelijk verdachte personen praatte.

Hadewych = de mol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog steeds ervan overtuigd dat Hadewych de mol is, al vanaf aflevering 1 dus.

Wat betreft die onderhandelingsopdracht; ik acht het mogelijk dat de mensen achter de schermen de mol vertellen wie wat heeft gedaan, en dat een groen stemmende Hadewych nog prima een mol kan zijn. En anders heeft ze het wellicht gewoon goed berekend.

Het is wel zeker dat de mol weet wie waarop stemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anne-Marie plaatste trouwens ook weer een opmerking. Bij de tweede opdracht in dat Spaanse dorp was de vraag welke twee mensen er scherp zicht hadden. Zij zei meteen nou ik zeker niet! Ik meen me uit de eerste aflevering op die gletsjer ook nog een opmerking van haar te herinneren "Oh ik wil graven maar dat mag helemaal niet". Zouden op mol uitspraken kunnen duiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anne-Marie plaatste trouwens ook weer een opmerking. Bij de tweede opdracht in dat Spaanse dorp was de vraag welke twee mensen er scherp zicht hadden. Zij zei meteen nou ik zeker niet! Ik meen me uit de eerste aflevering op die gletsjer ook nog een opmerking van haar te herinneren "Oh ik wil graven maar dat mag helemaal niet". Zouden op mol uitspraken kunnen duiden.

Kan ook met haar bril te maken hebben? Die van dat graven was idd wel verdacht, maar deze weet ik niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites