Mvdv Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Trouwens ik kots op P2, hij doet arrogant maar hij is echt zo'n mislukt ventje die het nooit gaat maken. Kan hij G-Low wel uitlachen maar ik lach hem weer uit. Die dansmoves ook van hem ;e;e;e. Als je 33 bent, een dochter van 7 hebt en hier aan meedoet is er toch ergens iets fout gegaan. G-Low en Biggah zijn gewoon geestelijk gehandicapt, hij doet dit met zijn volle verstand. Amen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 4y_vtGkvJck Give it up for Holland in da Hood, northside! Hahahaha JOKERTJE HELD :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 :D Gvanderwiel RT @Otiezz: @Gvanderwiel volgt mij. Tnkyou van der wiel! • No prob.. Blyf met die barz komen G! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Daar zou ik dan weer niet blij mee zijn. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Lawl, die Tony kan al tien keer zo goed rappen als die Angelo en MC Biggah bij elkaar ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 :D Otie is gewoon lauw vind ik hoor, kan wel goed rappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ze hebben trouwens allemaal wat aparts, wel geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Paar kunnen dus al fluiten :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hahahaha G-Low is echt van de lyrics! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ze kunnen allemaal niet rappen? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ljungberg8 Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 rude whore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Haha niemand noemt ook G Low behalve hijzelf, prachtig :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ook echt z'n single oid geven met z'n oude naam :-D En die losse cd idd :\ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Achja, Nog blij zijn: Ja, gelukkig werd er niet tegen mij gezegd dat ik het als een hobby moet houden :lol: Welkome Home G-LoW:lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Haha fucking droog in dat bed 'hé niet te homo'! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ze kunnen allemaal niet rappen? :cab: Otie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Otie, wat een kneus. Blijft 'ie zitten bij zijn auditie ;e Lee-Yo verdiende winnaar, klonk best goed. Kan die track van hem alleen niet vinden :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Zal morgen wel uitgebracht worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ook niet op zijn YT kanaal.. Denk inderdaad morgen, ff kijken :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 ;e;e;e;e RT: @MurdaTurk: Wel master dat die Pol nu weer fulltime opa kan zijn. Zn kleinkinderen hebben hem vast heel erg gemist. Hun stoere opa met nieuwe tattoo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Otie, wat een kneus. Blijft 'ie zitten bij zijn auditie ;e Lee-Yo verdiende winnaar, klonk best goed. Kan die track van hem alleen niet vinden :moop: Idd. Anders had ie gewoon gewonnen. Vind het wel jammer dat t afgelopen(?) is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik gunde het Lee-Yo wel. Een kerel die gewoon wat normaal kan doen, en ook wel het minst slecht is van dat groepje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Otie was ook niet slecht maar gewoon dom dat die bleef zitten! Verder allemaal batjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Dima is anders ook niet slecht hoor, en Kinkelkid kan het ook wel een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten