Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Holland in da Hood

jj1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit is wat ik tot nu toe van ze vind.

[spoiler=1]Pol: Mehh, soms doet hij wel een beetje te mongolig

Otie: IMO de beste van de groep, rapte ook wel hard bij die radio

Kinkelkid: OK, lijkt op een normale gozer

Dmitri: Deze gozer zie je haast nooit

MC Biggah: ;e

G-low: ;e ;e ;e

Jimsky: Hij lijkt mij ook wel een normale gozer, die facebook ding snapte ik ook niet :cab:

Lee-yo: Hij rapt IMO wel redelijk goed, ook bij die radio, maar die bigsmile altijd op z'n smoel irriteert me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=]Pol: De skills heeft tie, maar staat te graag op de voorgrond.

Otie: Deze gast is echt leip, overal om lachen. Skills heeft tie ook wel

Kinkelkid: Wel chill.

Dmitri: Deze moet voortaan de chickies regelen voor de party's. Rapskills nog amper gezien

MC Fatboy: :lol: :lol:

W-Low: :lol: :lol: :lol:

Jimsky: Deze gast is wel vet. Maar hoe hij engels praat kan je bijna om huilen hoe laag niveau dat is :lol:

Lee-Yo: Deze gast zijn big smile is echt kapot hard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Pol was lekker bezig daar ;e wat een kneus is dat zeg, sowieso het zijn allemaal mannetjes van rond de 20 die zich voor schut zetten maar Pol is gewoon al 33 en heeft nog niet door dat ie zuigt ;e

Ik vind Dimitri, Otie en in mindere mate Lee-Yo de enige normale.

Leon is de man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Kinkelkid heeft trouwens wel een erg hoge pet van zichzelf op hoor niet normaal. Zoals bij dat clipje maken dat hij zei: Pol doet het wel goed maar ik denk dat ik het beter kan;e

Kinkelkid is ook totaal geen rapper man. Zelf G-Low heeft meer swag als die gast. Kerel komt gewoon uit een nette buurt van Hilversum. Helemaal toen die laatst, jammer de pammer (jemmer de pemmer) zei, echt. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Leon vond ik wel aardig rappen bij dat radiostation. Zit niet echt iemand in die groep die ik vet vind ofzo en begin me nu toch wel aardig te irriteren aan die G-low, Biggah en P2.

De stem van die G-low kan ik gewoon echt niet uitstaan en dan nog die Engelse woorden steeds erdoorheen. Biggah is gewoon een staatsmalloot met dat achterlijke gedrag van hem en dan vooral het wrijven in ze handen als hij praat. P2 die doet alsof hij overal verstand van heeft en dan ook weer dat Engels steeds erdoorheen. Liet zich ook wel erg kennen toen Biggah won door niet meer met hem te praten en shit. Trieste gozer die ook nog eens 35 is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar sws wordt dat ook aangedikt door producers joh, 'er is wat spanning' wtf hij heeft onterecht een of ander slang woordenboek gekregen als prijs nee nu is het ruzie hoor ;e;e

Net als dat moment dat die G-Low genegeerd wordt door die chick dat ze heel gemaakt zegt 'oh go on' terwijl ze in dr telefoon kijkt, sowieso scripted maarja kan er desalniettemin wel om lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kinkelkid is ook totaal geen rapper man. Zelf G-Low heeft meer swag als die gast. Kerel komt gewoon uit een nette buurt van Hilversum. Helemaal toen die laatst, jammer de pammer (jemmer de pemmer) zei, echt. ;e

;e dus? moet een rapper uit een achterstandsbuurt komen dan ofzo? ;e

@Hierboven: dat scripted was had ik t gevoel toen die 2 negers kwamen klagen bij G-low om zijn shirt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites