Goodfella Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Klopt zeker. Was pretty impressed, zeker toen die Leon het snel ging doen. Daar was ik idd ook even door verrast, klonk lang zo slecht nog niet. Verder gewoon hardop lachen dit programma, ik kijk zeker wel elke week! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Valt allemaal best mee hoe slecht ze zijn, deze gozers zijn precies als de gemiddelde Nederlandse amateurrappers, niet dat ik er verstand van heb ofzo (op die indo en rastaboy na dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 G-low: Laat ik maar niet gaan dansen, ik wil me niet voor schut zetten.. Ik denk dat 99,9% van NL hem uitlacht :lol: Die G Low ;e Die engelse woorden erdoor steeds. "Ja, dat was een lesson" ;e Dit dus :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Die Angelo.. Wat een enorme stumperd zeg, echt niet pluis die kerel. Ook dat fragment van de volgende aflevering, dat ze voorhoofd onder ze bandana gewoon helemaal wit was. ;e Wat een debiel zeg die kerel. Met ze cornrows en ze bandana, echt enorm hopeloos dat ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 De enige die imo redelijk normaal is is Dimitri. Verder vind ik het maar stumperds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Dmitry is echt een baas joh, voor Leon heb ik ook wel wat respect gekregen, die heeft zeker de skills. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Dit is wat ik tot nu toe van ze vind. [spoiler=1]Pol: Mehh, soms doet hij wel een beetje te mongolig Otie: IMO de beste van de groep, rapte ook wel hard bij die radio Kinkelkid: OK, lijkt op een normale gozer Dmitri: Deze gozer zie je haast nooit MC Biggah: ;e G-low: ;e ;e ;e Jimsky: Hij lijkt mij ook wel een normale gozer, die facebook ding snapte ik ook niet :cab: Lee-yo: Hij rapt IMO wel redelijk goed, ook bij die radio, maar die bigsmile altijd op z'n smoel irriteert me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Ben nu de aflevering van gisteren aan het kijken, hilarische dingen zitten er weer tussen! :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 [spoiler=]Pol: De skills heeft tie, maar staat te graag op de voorgrond. Otie: Deze gast is echt leip, overal om lachen. Skills heeft tie ook wel Kinkelkid: Wel chill. Dmitri: Deze moet voortaan de chickies regelen voor de party's. Rapskills nog amper gezien MC Fatboy: :lol: :lol: W-Low: :lol: :lol: :lol: Jimsky: Deze gast is wel vet. Maar hoe hij engels praat kan je bijna om huilen hoe laag niveau dat is :lol: Lee-Yo: Deze gast zijn big smile is echt kapot hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Jullie nemen het programma allemaal veel te serieus, het is puur gericht om het uitlachen van die arme jongens :-D ik lach me echt helemaal dood inderdaad :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Oh god, programma was nog geeneens begonnen en ik zat weer eens te lachen om Biggah.:r Elke zin die hij uitspreek is gewoon dikke lol. ² :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Jullie nemen het programma allemaal veel te serieus, het is puur gericht om het uitlachen van die arme jongens :-D ik lach me echt helemaal dood inderdaad :-D Hehe idd, ook echt de rapskills analyseren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Die Kinkelkid heeft trouwens wel een erg hoge pet van zichzelf op hoor niet normaal. Zoals bij dat clipje maken dat hij zei: Pol doet het wel goed maar ik denk dat ik het beter kan;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Nee Pol was lekker bezig daar ;e wat een kneus is dat zeg, sowieso het zijn allemaal mannetjes van rond de 20 die zich voor schut zetten maar Pol is gewoon al 33 en heeft nog niet door dat ie zuigt ;e Ik vind Dimitri, Otie en in mindere mate Lee-Yo de enige normale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Nee Pol was lekker bezig daar ;e wat een kneus is dat zeg, sowieso het zijn allemaal mannetjes van rond de 20 die zich voor schut zetten maar Pol is gewoon al 33 en heeft nog niet door dat ie zuigt ;e Ik vind Dimitri, Otie en in mindere mate Lee-Yo de enige normale. Leon is de man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Die Kinkelkid heeft trouwens wel een erg hoge pet van zichzelf op hoor niet normaal. Zoals bij dat clipje maken dat hij zei: Pol doet het wel goed maar ik denk dat ik het beter kan;e Kinkelkid is ook totaal geen rapper man. Zelf G-Low heeft meer swag als die gast. Kerel komt gewoon uit een nette buurt van Hilversum. Helemaal toen die laatst, jammer de pammer (jemmer de pemmer) zei, echt. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Maar hij is wel chille gast, toen dat wijf zei dat die stonk uit zn bek 'Yo ik heb een snoepje gekregen ouwe' :mrgy: En inderdaad dikke tranen als Glow met dat stemmetje Engelse zinnen erdoor heen gaat gooien ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Ja Pol is er alleen maar voor zichzelf idd, maar je merkt wel dat die kerel verstand van Hip-Hop heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Dat laat hij ook teveel merken vind ik. Maakt die gozer juist irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Die Leon vond ik wel aardig rappen bij dat radiostation. Zit niet echt iemand in die groep die ik vet vind ofzo en begin me nu toch wel aardig te irriteren aan die G-low, Biggah en P2. De stem van die G-low kan ik gewoon echt niet uitstaan en dan nog die Engelse woorden steeds erdoorheen. Biggah is gewoon een staatsmalloot met dat achterlijke gedrag van hem en dan vooral het wrijven in ze handen als hij praat. P2 die doet alsof hij overal verstand van heeft en dan ook weer dat Engels steeds erdoorheen. Liet zich ook wel erg kennen toen Biggah won door niet meer met hem te praten en shit. Trieste gozer die ook nog eens 35 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Ja maar sws wordt dat ook aangedikt door producers joh, 'er is wat spanning' wtf hij heeft onterecht een of ander slang woordenboek gekregen als prijs nee nu is het ruzie hoor ;e;e Net als dat moment dat die G-Low genegeerd wordt door die chick dat ze heel gemaakt zegt 'oh go on' terwijl ze in dr telefoon kijkt, sowieso scripted maarja kan er desalniettemin wel om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Kinkelkid is ook totaal geen rapper man. Zelf G-Low heeft meer swag als die gast. Kerel komt gewoon uit een nette buurt van Hilversum. Helemaal toen die laatst, jammer de pammer (jemmer de pemmer) zei, echt. ;e ;e dus? moet een rapper uit een achterstandsbuurt komen dan ofzo? ;e @Hierboven: dat scripted was had ik t gevoel toen die 2 negers kwamen klagen bij G-low om zijn shirt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Kans is veel groter ja, maar daar doel ik niet op. Deze gozer gedraagt zich veel meer als casual boy en komt niet eens over als een rapper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Ik hoop dat G-Low met zijn uiterlijk, taalgebruik en gedrag ook scripted is, want dat kan toch echt niet. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Kinkelkid is ook totaal geen rapper man. Zelf G-Low heeft meer swag als die gast. Kerel komt gewoon uit een nette buurt van Hilversum. Helemaal toen die laatst, jammer de pammer (jemmer de pemmer) zei, echt. ;e Bij deze show ik je tupac... mgA95WN7tX8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten