Justin Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Freddy :( Nu maar hopen op Kay, vind die ook wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Inderdaad echt een neppe proef, duurde ook maar 10 seconden of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Inderdaad echt best wel belachelijk proef ja die halve finale... :r :cab: Overigens dit programma op RTL XL /Uitzendinggemist kijken > live op tv. TV duurt 1.5 uur met zeker 20 minuten aan reclames en XL is een uur met misschien 30 seconden aan reclame of nog niet eens die van gister :D Echt kut voor Freddy. Wel bizar dat Kay zo ver de verkeerde kant op peddelde en nog als eerste bij het vuur was..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Inderdaad echt best wel belachelijk proef ja die halve finale... :r :cab: Overigens dit programma op RTL XL /Uitzendinggemist kijken > live op tv. TV duurt 1.5 uur met zeker 20 minuten aan reclames en XL is een uur met misschien 30 seconden aan reclame of nog niet eens die van gister :D Echt kut voor Freddy. Wel bizar dat Kay zo ver de verkeerde kant op peddelde en nog als eerste bij het vuur was..... Adblock, 0 seconde reclame :shhh: Waardeloze proef. Echt heel erg slecht. Beetje dat 'laten we ze met z'n alle dumpen op een klein eiland en de eerste 3 die uit zichzelf weggaan hebben verloren' van een paar jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Adblock, 0 seconde reclame :shhh: Waardeloze proef. Echt heel erg slecht. Beetje dat 'laten we ze met z'n alle dumpen op een klein eiland en de eerste 3 die uit zichzelf weggaan hebben verloren' van een paar jaar geleden. Maar je hebt geen Adblock op je tv hehe. Maar inderdaad 0 ja herinner ik me net. Dit was de 1e keer dat ik met Adblock keek ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Wel bizar dat Kay zo ver de verkeerde kant op peddelde en nog als eerste bij het vuur was..... Ik denk dat dat gigantisch mee viel, maar dat ze in de montage er toch iets van moesten maken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Wel jammer van zo'n proef ja. Juist een jaar met een aantal mooie proeven krijg je dit als laatste voor de finale. Finaleproef vind ik ook maar tegenvallen. Touw losmaken in een kooi, roeien, touw doorbranden, puzzelen, roeien, pijlen schieten. Niks spectaculairs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Wel jammer van zo'n proef ja. Juist een jaar met een aantal mooie proeven krijg je dit als laatste voor de finale. Finaleproef vind ik ook maar tegenvallen. Touw losmaken in een kooi, roeien, touw doorbranden, puzzelen, roeien, pijlen schieten. Niks spectaculairs. Het erge vind ik altijd dat het laatste gedeelte van de finaleproef altijd zo geluk hebben is. Toen Fatima won ook. Ze deed dat 1x op goed geluk en won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Het erge vind ik altijd dat het laatste gedeelte van de finaleproef altijd zo geluk hebben is. Toen Fatima won ook. Ze deed dat 1x op goed geluk en won. Ja dat ook. Nu met die puzzel bijvoorbeeld. Eerst een heel stuk moeten roeien, kom je terecht bij een puzzel (wat op geen enkele wijze van doen heeft met een Robinson) en ligt iedereen weer gelijk. Straks krijg je bij het schieten weer hetzelfde riedeltje inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 december 2014 Share Geplaatst 18 december 2014 Kay gewonnen dus. Beste optie van de drie finalisten wel. Finaleproef echt totaal niet spannend helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Wat een kansloze zaadaflevering en finale zeg. Zegt die Dennis ook nog; 'Bloedstollende finale!'. Er was echt helemaal niets bloedstollends aan. Dat Labyrinth was zo idioot moeilijk dat de winnaar daarvan Robinson zou worden. Dat kokosnoot schieten was echt verre van ingewikkeld.. Had echt niets met Robinson te maken helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Wat een kansloze zaadaflevering en finale zeg. Zegt die Dennis ook nog; 'Bloedstollende finale!'. Er was echt helemaal niets bloedstollends aan. Dat Labyrinth was zo idioot moeilijk dat de winnaar daarvan Robinson zou worden. Dat kokosnoot schieten was echt verre van ingewikkeld.. Had echt niets met Robinson te maken helaas. Ik had er ook wel wat meer vuur maken ofzo van verwacht, maar dat het kokosnoot schieten makkelijk was vond ik juist goed. Normaal is alles wat daarvor is voor jan lul aangezien het einde(iets randoms schieten totdat het vuur maakt) puur geluk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Wat een kansloze zaadaflevering en finale zeg. Zegt die Dennis ook nog; 'Bloedstollende finale!'. Er was echt helemaal niets bloedstollends aan. Dat Labyrinth was zo idioot moeilijk dat de winnaar daarvan Robinson zou worden. Dat kokosnoot schieten was echt verre van ingewikkeld.. Had echt niets met Robinson te maken helaas. Neh, Kay was ook ruimschoots als eerste aangekomen dus logisch dat hij ook als eerste dat balletje erin kreeg. Verder is het natuurlijk moeilijk voor de makers om de balans te vinden tussen spanning en onwillekeurigheid van de winnaar. Verder spreek je jezelf ook tegen want als dat labyrinth zo moeilijk was dat de winnaar daarvan Robinson zou worden, dan zou de finale toch juist heel spannend moeten zijn, terwijl jij zegt dat dat totaal niet zo was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Neh, Kay was ook ruimschoots als eerste aangekomen dus logisch dat hij ook als eerste dat balletje erin kreeg. Verder is het natuurlijk moeilijk voor de makers om de balans te vinden tussen spanning en onwillekeurigheid van de winnaar. Verder spreek je jezelf ook tegen want als dat labyrinth zo moeilijk was dat de winnaar daarvan Robinson zou worden, dan zou de finale toch juist heel spannend moeten zijn, terwijl jij zegt dat dat totaal niet zo was. Ik spreek mezelf niet tegen. Dat Labyrinth was erg moeilijk ja, maar niet op de juiste manier. Dat hele spel heeft niets met Robinson te maken namelijk. Er komt een hele grote factor geluk kijken bij dat spel, niets met kwaliteiten van Robinson te maken. Ik wil finales zien waarbij ze kokosnoten moeten hakken, vuur moeten maken etc. Heb overigens niets tegen Kay als winnaar, verdiende het van die drie het meest. Maar zo logisch is het niet dat Kay dat balletje het er als eerst in zou krijgen. Het hoefde maar één keer mee te zitten en hij was er al bij Krystl in gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Het hoefde maar één keer mee te zitten en hij was er al bij Krystl in gevallen. Dit vat toch in één zin samen dat het wél spannend was... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Jij hebt duidelijk een andere beleving bij een 'spannende' finale blijkbaar :mrgy:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Nou wat een matige finale zeg. Kay was de enige van de drie die er wat van bakte, terechte winnaar. Hopen dat ze volgend jaar wat betere proeven verzinnen en dat winnaarseiland wat minder gaan gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Jij hebt duidelijk een andere beleving bij een 'spannende' finale blijkbaar :mrgy:. Waar doel je anders op bij een spannende finale dan dat het nog lang onduidelijk is wie de winnaar wordt? Of nouja je spreekt jezelf waarschijnlijk toch weer voor de 6e keer in 1 discussie tegen, dus laat trouwens maar zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Die rare hipster gewonnen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Die rare hipster gewonnen dus Tsja, het was die rare hipster of die rare homo, of Krystl die eigenlijk ook nooit iets opwindends zegt. Was gewoon een kutfinale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Ik spreek mezelf nergens tegen hoor. Daarbij heb ik nergens gezegd dat een finale van mij spannend moet zijn. Ik heb wel gezegd dat ik de finale dit jaar niet spannend vond. Wat weer een reactie was op de uitspraak van Dennis Weening in het programma. Wat je nu overigens zelf ook zegt. Wat ik bedoelde aan te geven met het voorbeeld van Krystl was dat ze met wat geluk ook gewoon eerder had kunnen zijn dan Kay. Omdat er gesteld werd dat Kay het Labyrinth sowieso als eerste zou afronden, omdat hij ook als eerste begonnen was. Ik heb gezegd wel dat ik de onderdelen van de finale waardeloos vind en niets met Robinson te maken vind hebben. Misschien moet jij eerst iets beter lezen, begrijpend lezen vooral, en dan pas oordelen en conclusies trekken. En geen woorden in mijn mond leggen ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 (bewerkt) Mijn hemel wat een ballen uitzending. Vond echt niet boeiend. Ergste is nog dat ik vanmiddag terug keek op RTL XL. En ja dat Kay ging winnen tja, was te verwachten. Nou [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Adblock aanlaten kan je nu mooi vergeten. Dan is gewoon alles in zwart wit, wtf :cab: Dus maar met Adblock tijdelijk uitgekeken maar das ook super kut. Als je reclames krijgt zijn er dan telkens 3 like wtf dan gaat ie ineens niet verder en moet ik opnieuw refreshen. Maar dan begint de uitzending van voor af aan en wanneer ik dan klik op waar ik gebleven was krijg ik WEER reclames. Gelukkig kan ik daarna wel kijken maar vreselijk irritant. 19 december 2014 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 (bewerkt) Mijn hemel wat een ballen uitzending. Vond echt niet boeiend. Ergste is nog dat ik vanmiddag terug keek op RTL XL. En ja dat Kay ging winnen tja, was te verwachten. Nou [MENTION=285]Stefan[/MENTION]; Adblock aanlaten kan je nu mooi vergeten. Dan is gewoon alles in zwart wit, wtf :cab: Dus maar met Adblock tijdelijk uitgekeken maar das ook super kut. Als je reclames krijgt zijn er dan telkens 3 like wtf dan gaat ie ineens niet verder en moet ik opnieuw refreshen. Maar dan begint de uitzending van voor af aan en wanneer ik dan klik op waar ik gebleven was krijg ik WEER reclames. Gelukkig kan ik daarna wel kijken maar vreselijk irritant. Ondanks de verkeerde mention zie ik dit bericht toch binnen 2 minuten :huhu: Ja dat doet RTL sinds een paar dagen, super kut. Even kijken hoe dat te omzeilen. edit; zo gefixt :D Hier https://adblockplus.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=26807 19 december 2014 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Ik hoop dat ze het een keer zonder stemmen gaan doen maar gewoon constant met proeven gaan beslissen wie er afvalt, zie je ook veel leukere dingen op zo'n eiland gebeuren denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 (bewerkt) Verder eigenlijk weinig soeps: Ronnie Flex Sharon Doorson Tim Douwsma Marian Mudder Teske de Schepper Oscar Aerts Sander Janson Amara Onwuka Elle Bandita Kim Lammers Kees van der Spek Wietze de Jager Klaas van der Eerden Danny Ghosen Sandra van Nieuwland 18 augustus 2015 bewerkt door Pietert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten