Bruins Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Bitchfight in de maak hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 26 juli 2013 Share Geplaatst 26 juli 2013 Net begonnen met deze serie, ik ga nu aflevering 4 kijken. Ik ben er vrij snel ingekomen wat voor mij toch wel bijzonder is. Ben benieuwd of mij dit zal blijven boeien:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Suits Ook net begonnen. Zit er echt direct in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Serie zal je zeker blijven boeien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Hoop dat bij de volgende aflevering het nieuwe seizoen een beetje op gang gaat komen, wat de eerste twee afleveringen waren nogal soap-achtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Oké, ik ben officieel verslaafd aan deze serie. Die Louis is echt verreweg mijn favoriete personage in de serie:D Heerlijk ego. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Suits Oké, ik ben officieel verslaafd aan deze serie. Die Louis is echt verreweg mijn favoriete personage in de serie:D Heerlijk ego. En dat vind ik dus de grootste kneus van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Dat vond ik de eerste afleveringen ook, maar er zit toch wel veel diepgang in zijn personage. Ik denk dat dit een 'hate or love' type is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Dat sowieso. Zijn rol is wel een goeie toevoeging aan de serie. Maar kan niet aan hem wennen. Overigens staat bij mij aflevering 5 nu op het programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Suits En seizoen 1 zit er op. Wel verrot. Wil nu graag starten met seizoen 2. Aangezien het einde echt goed is. Morgenavond gauw weer verder dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Na twee beroerde afleveringen lijken ze nu weer het niveau van het vorige seizoen op te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Nice 3e aflevering, die Katrina is ook wel een lekker stuk :< Wel irritante personage :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Toffe episode, lichtelijk beter dan vorige twee. Kijk uit naar de volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Suits Ben met de laatste aflevering van seizoen 2 bezig. Dat word snel beginnen met seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Iemand al een ondertitel voor Aflevering 3 toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 bierdopje.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 staat die niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Gewoon met Engelse ondertiteling kijken, anders afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Thanks, Engelse ondertiteling wil ook prima idd. Ben helemaal up to date nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Ben hier pas ook eens aan begonnen, leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Je kan dat Engels toch wel gewoon verstaan ? Het is niet heel moeilijk wat ze allemaal zeggen. Dan leer je er nog wat van ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Suits Je kan dat Engels toch wel gewoon verstaan ? Het is niet heel moeilijk wat ze allemaal zeggen. Dan leer je er nog wat van ook. Versta het wel alleen sommige woorden snap ik geen bal van. Vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Ik heb die Engelse ondertiteling wel echt nodig hoor. Anders mis ik toch die subtiliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Je went er na een tijdje wel aan om gewoon puur in het Engels te kijken volgens mij. Zo werkt het ook met Engelse boeken. Het is wel fijn om niet naar ondertiteling opzoek te hoeven in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2013 Probleem is soms ook gewoon verstaan ipv begrijpen. Maarja, gebruik meestal headphones dus weinig last van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten