Jord' Geplaatst 12 juli 2012 Share Geplaatst 12 juli 2012 Vandaag de nieuwe :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 juli 2012 Share Geplaatst 12 juli 2012 Zwaar verslavend, paar dagen geleden begonnen en ben nu de eerste aflevering van season 2 aan het binnenhalen. Jennie, Rachel en Donna. En dan vooral de persoonlijkheid van Donna_O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 13 juli 2012 Share Geplaatst 13 juli 2012 Nieuwe staat online, vanavond checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2012 Goeie aflevering weer, kijk al uit naar volgende week want het is een soort dubbelaflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2012 Heerlijke aflevering deze week, één van de beste totnogtoe [spoiler=Aflevering deze week]Donna :( :( :( Al zal ze wel nog terugkomen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Moet wel, anders stop ik met kijken. Rachel was weer fijn :< Heerlijke serie is het toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Afleveringen komen altijd op vrijdag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Iedere donderdag in US, vanaf vrijdag te verkrijgen in NL inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Ik gok dat Donna een relatie gaat krijgen met Harvey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Zou terecht zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Donna _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2012 Louis is toch ook een geniaal personage geworden :-D Finale wordt een knaller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Veel vrienden van me hebben al gezegd dat ik deze serie absoluut moet zien, mede omdat ik rechten studeer maarja. Is het echt wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Zeker een aanrader, maar niet omdat je rechten studeert hoor. Gewoon een vlotte, makkelijk verteerbare serie. Snelle dialogen, aardig verhaal, lekkere wijven. Dat werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ben er daarnet aan begonnen, veel te verslavend zeg. Niet echt handig aangezien ik volgende week examens heb. Nu S01E05 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Sterke nieuwe episodes weer hoor. Blijft genieten, sterk camerawerk, goede dialogen, humor, drama, chicks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 augustus 2012 Share Geplaatst 24 augustus 2012 Louis :-D "I always pay my debts.... I'm a Lannister" "Shaquille O'Bryant" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 24 augustus 2012 Share Geplaatst 24 augustus 2012 Uitstekende aflevering weer. Wel jammer van het einde. Volgende afleveringen zijn maar voor Januari gepland zie ik :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 24 augustus 2012 Share Geplaatst 24 augustus 2012 Louis :-D "I always pay my debts.... I'm a Lannister" "Shaquille O'Bryant" Dit dus haha, heb zin in januari, duurt wel nog lang. Maar weer een lekker wijf in de serie. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Zit aardig wat 'verborgen' humor in ja. Geniaal_O_. Donna trouwens in S02E09 :<. Nu aan die S02E10 beginnen, lag wat achter ivm vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 28 augustus 2012 Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ook beginnen kijken, verliefd op Rachel :love: Al is Jenny ook wel primaaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 Ja ik vind het wel jammer dat Jenny niet meer voorkomt in het einde van seizoen 2. Vond dat wel een tof personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 september 2012 Share Geplaatst 3 september 2012 Meghan Markle (Rachel Zane dus): "My mom is black and my dad is Dutch and Irish." Nederlands bloed. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 september 2012 Share Geplaatst 9 september 2012 Heerlijke serie, wanneer komt SE3 uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 9 september 2012 Share Geplaatst 9 september 2012 In januari gaat seizoen twee verder met nog zes afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten