Vegas Geplaatst 9 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2011 En dan als bonus: 11. Heartbreak High Jeugdsentiment, iedere dag na school begon dit op Nederland 3. Australische serie over een middelbare school. Heb het laatst nog gedownload, maar heb het na 1 aflevering maar afgezet, vond het niet meer zo boeiend en zo blijft de herinnering nog mooi :) Oef, dat ik jou ook nog 'ns iets nuttigs zou zien posten. Heartbreak High, heldig _O_. Jeugdsentiment inderdaad, vroeger ook kapot gekeken. Lange, had niet anders verwacht dan Weeds op 1. Lekkere lijst verder _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dit is wel een heerlijk topic, genoeg inspiratie voor nieuw te volgen series :) Zal binnenkort ook eens een lijstje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 10. That 70's Show Toen ik nog TV had wachte ik soms 's nachts uren op CC voor een aflevering. Wat een helden zeg, Fez, Kelso, Hyde, Red, genoten. 9. Prison Break S01 Specifiek S01 erbij gezet, want ik denk dat ik zelden zo verslaafd ben geweest aan een serie dan bij deze. Denk dat seizoen 1 gewoonweg briljant was. Bellick, T-bag, Abruzzi, Sucre, stuk voor stuk bazen. Jammer dat de serie ten onder ging aan soap en slechte acteurs (Miller & Purcell) 8. The League Echt iets voor mij wel, die droge, soms harde mannenhumor is mooi. 7. Lost Eerste seizoenen waren fantastisch. Nooit zo'n grooooot mistery ingezogen als bij Lost. Helaas uiteindelijk te vage antwoorden en teveel 'off-island' geneuzel. 6. The Big Bang Theory Jim Parsons, standbeeld. Nough said. 5. Game Of Thrones Pas afgelopen week gezien, 10x een uur, meteen een tweede keer gezien zonder me maar een moment te vervelen. Ik snap Ruud dat hij hem nu al op 1 zet. Het is visueel ongeevenaard en dan het verhaal, de intriges, the motherfucking Imp, Arya <3, Robb, Sean Bean, als de komende seizoen de eerste alleen al evenaren wordt die de beste serie ooit gemaakt. Nd. 4. Modern Family De leukste comedie ever. Zonder lachband! En die is niet nodig, want als je Phil Dunphy voelt lach je elke aflevering non stop. En Luke, geweldige jonge acteur. 3. The OC Kan het laatste seizoen wel minder zijn dan de eerste drie, de eerste drie seizoenen heb ik zo om gehuild en gelachen. Wekelijks downloaden en kijken, vaak met maatje ook. Ik wilde altijd bij die familie van Cohen wonen. Seth moest ik altijd zo om lachen, Ryan was een held, Marissa was bloedmooi en Summer sexyyy. Heb de serie 3x helemaal gezien in een jaar of 8. 2. One Tree Hill Beste serie ever? Nee. Beste acteurs? Nee. Beste script? Nee, maar ik volg het gewoon al een jaar of 6. Elke keer gaan ze weer verder. Het is al 10x dood geweest, maar seizoen 8 is net afgerond en er komt nóg een seizoen. Een serie die voor velen misschien te vrouwelijk is, maar daar maal ik niet om. Ik zal ook het laatste seizoen kijken en uit respect voor Mark Schwahn en 3:16 een tweede plaats. 1. Dexter Deze serie heeft gewoon alles. Een fantastische main character en acteur. Het beste crime verhaal ever (seizoen 1), muziek, sfeer, humor (Vince), cliffhangers.. Ik heb nog nooit zo uitgezien naar een volgende week met een nieuwe eps als bij deze serie. Ook veel vrienden die checken en dan nabespreken enzo, mijn nummer 1 dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Heb 4 seizoenen gekeken miste hier alleen een beetje de actie op een gegeven moment erg jammer. Gelukkig zitten de andere seizoenen wel vol met actie. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 5. Game Of Thrones Pas afgelopen week gezien, 10x een uur, meteen een tweede keer gezien zonder me maar een moment te vervelen. Ik snap Ruud dat hij hem nu al op 1 zet. Het is visueel ongeevenaard en dan het verhaal, de intriges, the motherfucking Imp, Arya <3, Robb, Sean Bean, als de komende seizoen de eerste alleen al evenaren wordt die de beste serie ooit gemaakt. Nd. 1. Dexter Deze serie heeft gewoon alles. Een fantastische main character en acteur. Het beste crime verhaal ever (seizoen 1), muziek, sfeer, humor (Vince), cliffhangers.. Ik heb nog nooit zo uitgezien naar een volgende week met een nieuwe eps als bij deze serie. Ook veel vrienden die checken en dan nabespreken enzo, mijn nummer 1 dus. Hmm, Dexter heb ik hier inderdaad ook nog liggen. Nog nooit gezien, misschien maar eens gaan proberen een keer. En GoT = _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ja, Dexter is by far de beste ''crime drama'' die er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Piet, The League _O_ Stukgaan om André hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 The League is awesome ja :D. Zal binnenkort hier ook eens een lijstje neergooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Gelukkig zitten de andere seizoenen wel vol met actie. :cab: Ik doelde dan ook niet specifiek op seizoen 4. Ik vond het op een gegeven moment wat langdradig worden. Oef, dat ik jou ook nog 'ns iets nuttigs zou zien posten. Heartbreak High, heldig _O_. Jeugdsentiment inderdaad, vroeger ook kapot gekeken. Ik was helemaal weg van deze meid: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Prison Break _O_ met stip op 1.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Te weinig series gezien om een top 10 te maken. Zal over een half jaar eens kijken of ik er dan al 10 heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ja, Dexter is by far de beste ''crime drama'' die er is. The Wire zeker nog nooit gezien? Dexter is goed, maar of het de beste crime drama is, I doubt it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 The Wire zeker nog nooit gezien? Dexter is goed, maar of het de beste crime drama is, I doubt it. Juistem. En anders heb je The Sopranos en The Shield ook nog. Ik betwijfel het trouwens niet eens, ik weet wel zeker dat Dexter niet het beste misdaaddrama ooit is. ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Nog lopende dan stelletje azijnzeikers. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Nou dan pak ik The Wite en The Shield ook maar even mee dan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 My man. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik heb besloten geen nieuwe series meer op te pakken totdat er een paar gestopt zijn haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik ben echt blij dat ik weer met The Shield begonnen ben, Vic Mackey is zo een baas he. Hij wint ook zoveel van die Aceveda Jonas Blane zou hem wel een pak rammel geven maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik heb besloten geen nieuwe series meer op te pakken totdat er een paar gestopt zijn haha. Me neither, moet nog Game of Thrones, Rules of Engagement en mocht het bevallen, Blue Mountain State kijken. En daarnaast heb ik ook nog een zooi films en de laatste 2 seizoenen House liggen. Genoeg te kijken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Top 10 10. The Inbetweeners Leuke Britse komedie over vier jongens die buitenbeentjes zijn op hun middelbare school. Goede acteerprestaties en leuke humor maken van deze serie met maar 18 afleveringen een verdiende nummer 10. 9. Two And A Half Men Leuke serie die soms een glimlach op mijn gezicht tovert. Midden seizoen 4 gestopt omdat ik andere series wou kijken. 7. Het Eiland "Protput!", "Zever, gezever!" en vele andere geweldige quotes heeft deze Vlaamse serie voortgebracht. Elke afleveringen lach je je weer ziek met Alain, Franky, Guido, Michel, Sammy en de rest op hun kantoor. Fantastisch gewoon. 7. Californication Hele leuke serie. Hank Moody verkloot het steeds weer keer op keer en dat maakt van hem zo'n dikke held. 6. How I Met Your Mother De eerste seizoenen waren ronduit hilarisch, met Barney op kop. De laatste seizoenen was het minder. 5. Dexter Dexter boeide me steeds van begin tot eind. Interessante personages, goede verhalen, de nodige dosis spanning maken van Dexter een heel leuke serie om naar te kijken. 4. The Wire Ondanks het feit dat ik nog maar twee seizoenen gezien heb, kan ik toch zeggen dat deze serie bij de top van alle series hoort. Echt geweldige personages (Omar, Bubbles), actie, hier en daar een lachje... Geweldige serie. 3. Breaking Bad Heel lang is BB mijn nummer 1 geweest. Het bevat fantastische personages gespeeld door fantastische acteurs, geweldig verhaal en heel veel spanning. 2. Entourage F*cking awesome. Dat neemt niet weg dat Entourage 1 van beste, vetste en simpelweg tofste series is die ik ooit heb mogen zien. De intro alleen al, keihard meebleren, keer op keer weer. En tsja, ik hoef maar 1 naam te noemen: Ari Fucking Gold, en dan weten de meeste mensen weer waarom Entourage zo goed is. Jeremy Piven is wat mij betreft de beste acteur die ik heb mogen zien acteren in een serie. Geen enkele acteur (of actrice for that matter) haalt zijn niveau en zet zijn/haar karakter zo goed neer als hij dat doet bij Ari Gold. Hoe hij mensen kan kleineren (LLOYD!) of intimideren is grandioos werkelijk. Sowieso is de hele cast om je vingers bij af te likken, en de hoofdacteur is in mijn ogen dan nog de minste (Adrian Grenier), Vincent Chase zelf dus. Maar dat maakt de serie ook deels zo goed, de typetjes om Vinny heen. Turtle, Drama (VICTORYYYYY! ) en E. Al met al klopt alles gewoon, de vrouwen, de muziek, de cast. Alleen de verhaallijn is het ene seizoen duidelijk minder dan het andere seizoen, en dat is gewoon jammer. Dat houdt overigens niet in dat de serie daardoor veel minder wordt, het kost Entourage alleen de nummer 1 plek bij mij . Kan me hierin volledig vinden. 1. Game Of Thrones De beste serie van het moment. Ik krijg telkens weer tranen in de ogen van de intro alleen al, zo prachtig is het. Het verhaal is top, de personages zijn top, de acteerprestaties zijn top en het belangrijkste: het heeft mij doen aanzetten om de boeken van Martin te lezen, waarop de serie zich baseert. FRIGGIN AWESOME!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 My Wife and Kids - CSI Miami - Las Vegas - Home And Away - Burn Notice - Royal Pains Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 10. Heroes Superleuk eerste seizoen, verwachtte er veel van. Helaas waren de volgende seizoenen minder, maar wel de hele serie uitgekeken. De verschillende superkrachten van de mensen waren leuk om te zien, en de strijd van goed tegen slecht. 9. 24 Jack Bauer is een held, leuke serie maar ben pas bij seizoen 3. Heb teveel series die ik wil zien, dus deze ligt nu even te wachten. Misschien begin ik hier binnenkort weer aan, en stijgt deze serie nog. 8. Oz Het leven in gevangenissen vind ik leuk om te zien, alle verschillende gangs en tegenstanders van elkaar, corruptie etc. vind ik mooi. Ben ook hier pas bij seizoen 4 dus misschien gaat deze ook nog omhoog (of omlaag). 7. Dexter Prachtige serie, de ontwikkeling die Dexter doormaakt is fantastisch. Heb de eerste drie seizoenen gezien en heb gehoord dat seizoen 4 briljant is dus zal ongetwijfeld nog stijgen. Heb nu af en toe gehad dat ik niet zo'n zin had in de volgende aflevering en dat hoort wel. 6. The Big Bang Theory Ben pas in seizoen 2, maar heeft me toch al paar keer goed aan het lachen gekregen. Hoop dat het nóg beter wordt. 5. How I Met Your Mother Met HIMYM heb ik net wat vaker in een deuk gelegen dan TBBT, dus daarom een plaatsje hoger. Merk wel dat het niveau iets daalt, ben nu in seizoen 5. 4. Entourage Geweldige feel-good serie. Zag het jaren geleden voor het eerst op BNN (geloof ik) en was gelijk verkocht. Was toen op een zaterdagavond, maar verdween ook weer van de buis. Daarna via mijn broer de hele serie gekregen en binnen paar weken helemaal gekeken. 3. Lost Tweede dramaserie die ik keek na Prison Break (met downloaden) op aanraden van een klasgenoot. En ik was zeer tevreden met zijn advies, vooral de eerste seizoenen verslond ik. Dat hele mysterieuze gedoe was prachtig, en ook de relaties tussen mensen op het eiland. Prachtige serie. 2. Friends Deze serie zal altijd een all-time favoriet blijven, kijk het al vanaf groep 8 en kijk het nu nog (heb de dvd-box met alle seizoenen). Merk nu wel dat ik bijna alle grappen al uit mijn hoofd ken, maar alsnog blijf ik erom lachen. Alles klopt gewoon bij deze komedie. 1. Prison Break (seizoen 1) Deze serie was de eerste die ik downloadde, nadat ik een reclame zag op RTL5. Ik ben nog nooit meer zo verslaafd geweest aan serie, seizoen 1 was simpelweg briljant. Als liefhebber van het gevangenisleven kwam ik aan mijn trekken, maar ook het hele ontsnappingsplan was supermooi uitgewerkt. Eeuwig zonde dat de andere seizoenen zoveel minder waren. Seizoen 2 was nog wel te doen, seizoen 3 was al minder en seizoen 4 was één groot drama. Ondanks deze teleurstellende seizoenen is seizoen 1 mijn absolute favoriet qua series. Trouwens nog eervolle vermeldingen voor Heartbreak High, Dragonball Z en Pokémon, maar deze heb ik allemaal in mijn jeugd gezien en ik weet niet of ik deze nu nog steeds zo goed zou vinden. The Simpsons, Family Guy, South Park, Two and a Half Man etc. heb ik niet genoemd omdat ik deze niet in een serie heb gezien of zo. Ik kijk ze alleen als losse afleveringen op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 Merk wel dat Mr. Eko en ik een beetje dezelfde smaak hebben en ook veel dezelfde series hebben gezien. Mooi lijstje. :mrgy: Ook al heb je nog genoeg series om te kijken, hier nog twee: Als je Heroes leuk vindt, moet je zekere The 4400 kijken. Game of Thrones is gewoon eigenlijk voor iedereen een must vind ik. Mijns inziens de beste en mooiste serie die ik ken. Zit echt werkelijk waar alles in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Ik heb nog zoveel niet bekeken afleveringen liggen, ik pak voorlopig nog geen nieuwe series op :p En van nieuwe series zijn eerst The Wire and Breaking Bad aan de beurt ;) Maar bedankt voor de tips! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 1. Sopranos Pff moet ik daarbij iets uitleggen? De ultieme serie ooit. Punt. Maffia, humor, drama allemaal gemixt op een manier die je nooit meer zult tegenkomen. 2. The Wire Eigenlijk hetzelfde verhaal, alleen is de ondertoon iets serieuzer -één lange aanklacht tegen hoe Baltimore er tegenwoordig uitziet/gerund wordt- maar ook hier geweldige humor en heel erg goed uitgeschreven karakters. "Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!" 3. Fawlty Towers Beste komedie ooit. Geen discussie. Vooral 'Communication Problems' en 'The Germans'. 4. House MD Heel erg tof. Knap hoe ze zo'n compleet cynische lul als personage kunnen bedenken waar je toch van gaat houden. Maarja, Hugh Laurie is sowieso meester. (check Blackadder en vooral A bit of Fry and Laurie) 5. Californication Voor het alles-naar-de-klote-rock'n'roll-gevoel. Incl. lekkere wijven. En hele goede humor. En David Duchovny. Nuff said. 6. Deadwood Weer een HBO serie net als Sopranos en The Wire, alleen iets minder bekend hier volgens mij. Hele vette western serie met de aller-allerbeste bad-guy ooit. (Die gast die ook in de laatste Pirates of the Caribbean zat als Blackbeard btw) 7. X-Files Misschien jeugdsentiment, maar ik zat elke donderdagavond aan de buis gekluisterd. The truth is out there! 8. Friends Weinig series die ik zo vaak terug kan kijken, en die toch leuk blijven. Misschien niet de grappigste Amerikaanse komedie, maar er zit iets in de karakters en de sfeer die je steeds doet terugkomen. 9. True Blood Guilty pleasure. Jaja, het is een wijvenserie, maar zo mooi gemaakt. (Check vooral de intro+muziek) En Anne Paquin is erg fraai. En vampiers zijn tof. Nouja dan op 10 nog wat eervolle vermeldingen als Family Guy, That 70's show, Simpsons, QI, Have I got news for you, Millenium en dat was het wel. *edit* Ohja Oz was ook erg tof, maar ligt het aan mij of kreeg die serie pas aandacht toen het al lang en breed afgelopen was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten