sirkeith Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 (bewerkt) Helaas niet nee, het is nog niet officieel aangekondigd. 31 mei 2012 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Wat ik wekelijks kijk per aflevering/keek/ga kijken per week: Game of Thrones Mad Men Suits Breaking Bad Al afgelopen series die ik kijk: Sopranos S1 pas Friday Night Lights Seizoen 5 The Shield seizoen 3 Forbrydelsen(The Killing) seizoen 1 Series die ik nog onafgerond heb en weer wil oppakken: Doctor Who seizoen 1 Generation Kill Serie die ik per week keek maar mee gestopt ben en nog wil afkijken: Awake Die ik als laatste als ik wat heb afgerond mee verder ga: Anime Code Geass seizoen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Wat is dat? Lijkt op die vent van Breaking Bad? Nieuw seizoen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Ja, lijkt me duidelijk. Ik ben eindelijk begonnen met The Wire. Ik ga dit wel waarderen denk ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 Wat is dat? Lijkt op die vent van Breaking Bad? Nieuw seizoen ofzo? Inderdaad. 15 juli eindelijk de eerste episode van het vijfde seizoen. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Ik volg nu: - Family Guy - Avatar: The Last Airbender - Avatar: The Legend of Korra - The Walking Dead - Futurama - Scrubs - American Dad - Planet Earth - Lost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2012 Welke van de 2 avatars vind je beter? En is dit alles wat je gevolgd hebt, dan liggen er nog wel wat pareltjes op je te wachten namelijk ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Welke van de 2 avatars vind je beter? En is dit alles wat je gevolgd hebt, dan liggen er nog wel wat pareltjes op je te wachten namelijk ;). Ik heb al wat andere series gevolgd, maar omdat ik 14 ben heb ik nog niet de tijd gehad om al te veel te kijken. Ik heb inderdaad nog vrij veel op mij lijst staan om te kijken, met name Game of Thrones, The Wire, Breaking Bad en The Office. Wat betreft de Avatars, waarschijnlijk The Last Airbender. Ik vind Korra ook geweldig, maar het heeft niet het zelfde gevoel. Vooral omdat ze al alle 4 de elementen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2012 Had je veel ouder geschat (y). Heb je een followmytv account, is handig om je series bij te houden e.d. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Had je veel ouder geschat (y). Heb je een followmytv account, is handig om je series bij te houden e.d. :) Ja dat heb ik inderdaad. Ook hier gevonden volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 13 juli 2012 Share Geplaatst 13 juli 2012 In negen dagen is eigenlijk enorm veel veranderd, dus nu een langer lijstje: Ik volg nu: Futurama Family Guy Cowboy Bebop Avatar: The Last Airbender Breaking Bad Community Scrubs Planet Earth Ik wacht op een nieuw seizoen: The Legend Of Korra The Walking Dead Ik wil nog kijken: Game of Thrones Death Note Dragon Ball Dragon BallZ The Wire Heroes The Office Hoe ik dit ooit allemaal ga kijken weet ik zelf ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 Gezien: Entourage Lie to Me How I Met Your Mother Two and a Half Men Breakout Kings Modern Family The Big Bang Theory Spin City Feuten How To Make It In America Californication Bezig: Community Covert Affairs Komend: Boardwalk Empire Carnivale Breaking Bad New Girl Chuck The Wire Life's Too Short Homeland Weeds Psych The League American Dad Dexter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik wil nog kijken: Game of Thrones Death Note Dragon Ball Dragon BallZ The Wire Heroes The Office Hoe ik dit ooit allemaal ga kijken weet ik zelf ook niet. Tipje alvast: je hoeft van Heroes alleen seizoen 1 te kijken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Tipje alvast: je hoeft van Heroes alleen seizoen 1 te kijken ;) Had ik inderdaad al van vrienden gehoord, maar thanks voor de tip :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2012 Onzin hoor, alle seizoenen hebben goede stukken, als je dan niet alles wilt zien zou ik eigenlijk vooral het laatste seizoen links laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Hier mijn recente lijst: Currently following: - How I Met Your Mother (Seizoen 5) - Nikita (Begin seizoen 1) - Supernatural (Seizoen 1 af) - The Walking Dead (Seizoen 2) - Touch (Begin seizoen 1) - Two and a half Men (Seizoen 2) Nog te volgen: - Breaking Bad - Carnivale - Dexter - Jericho - The Pacific In het verleden gevolgd: - 24 - Alcatraz - Band of Brothers - Camelot - Dragonball Z - Falling Skies - Firefly - FlashForward - Friends - Game of Thrones - Glee - Heroes - Homeland - Legend of the Seeker - Lost - Merlin - New Girl - Oz - Pillars of the Earth - Planet Earth - Pokemon - Prison Break - Roar - Robin Hood - Spartacus : God of the Arena - Spartacus: Blood and Sand - Terra Nova - The 10th Kingdom - The 4400 - The Event - The League - The Nanny - The Unit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik volg nu - The Big Bang Theory - 2,5 Men - The Exes - Californication - Rules of Engagement - Sons of Anarchy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Van de series die nu lopen kijk ik: maandag: the Newsroom, Breaking Bad, Weeds woensdag: White Collar vrijdag: Suits, Burn Notice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Op dit moment volg ik: Suits Breaking Bad Weeds Homeland Touch Necessary Roughness Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ben nooit zo vd series geweest maar raak langzaam steeds meer hooked... Prison Break is hele lange tijd de enige serie langer dan één seizoen geweest die ik gevolgd heb, ondertussen kun je daar Game of Thrones, Band of Brothers en Sons of Anarchy aan toevoegen. Laatst genoemde ben ik echt helemaal aan verslaafd!!! Komende tijd worden zeer waarschijnlijk Sopranos en The Shield en misschien ook nog Breaking Bad aan het rijtje toegevoegd. Jammer dat als je nog moet beginnen aan een bepaalde serie er meteen een inhaalslag van tig seizoenen moet volgen, geen idee waar ik de tijd vandaan moet toveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Daar noem je ook wel, imo, de crème de la crème van de series. Op PB na dan. Heel veel kijkplezier toegewenst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik zit nu halverwege seizoen 6 met the Shield. Nog nooit zo snel een serie er doorheen gejaagd :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ben nooit zo vd series geweest maar raak langzaam steeds meer hooked... Prison Break is hele lange tijd de enige serie langer dan één seizoen geweest die ik gevolgd heb, ondertussen kun je daar Game of Thrones, Band of Brothers en Sons of Anarchy aan toevoegen. Laatst genoemde ben ik echt helemaal aan verslaafd!!! Komende tijd worden zeer waarschijnlijk Sopranos en The Shield en misschien ook nog Breaking Bad aan het rijtje toegevoegd. Jammer dat als je nog moet beginnen aan een bepaalde serie er meteen een inhaalslag van tig seizoenen moet volgen, geen idee waar ik de tijd vandaan moet toveren. Heel goed, The Shield ga je op zeker goed vinden! The Sopranos is wel veel rustiger dan een SoA, maar desalniettemin een topserie. Bewijst maar weer dat je nooit te oud bent om te leren. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Band of Brothers, The Pacific (voor zover je het series kan noemen), Generation Kill, Dexter en the Sopranos achter de rug. Op dit moment zit ik in seizoen 3 van The Wire. En vanavond ga ik waarschijnlijk beginnen aan Six Feet Under, m'n vriendin wilde ook een serie samen kijken. ;c Als ik klaar ben met The Wire heb ik ook nog The Shield en Breaking Bad op de planning staan. Genoeg te kijken nog voorlopig dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten