Dante Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 In 2 avonden had ik ze ook allemaal bekeken. Verslavende serie ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Heb alles even gezien, en dat in twee dagen. In mn toetsweek:cab: Wel heerlijke dingen zitten erin:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Beeksma = Koning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Beeksma ziet er zo buiten het programma om uit. Herken 'm bijna niet joh. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 En ik ben er doorheen.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 En ik ben er doorheen.;c Nu wil je door, maar het kan niet:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Zijn alle afleveringen van dit seizoen ergens te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1245120 Hier staan ze allemaal onder elkaar. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Heerlijk bedankt man !! Morgen met een lekker ontbijtje maar even kijken dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 [spoiler=afloop]alex:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Weer zo'n einde waar je alle kanten mee op kan. Wel weer geniaal van Olivier en natuurlijk Beeksma. Wat een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Geweldige serie ook afgekeken :D Hopelijk komt er nog een seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 [spoiler=""]Wat een kut einde ;e Je weet al gewoon wat er in S03 komt. Olivier en Bram hebben een geheim (dat die foto niet echt in de krant zou komen), en die Oranje dude komt daar uiteindelijk achter. Olivier vertelt Bram na heel veel gezeik dat het allemaal door Marie kwam. Blablabla Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 En Beeksma gaat eruit denk ik, of hij gaat niet in de film spelen:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Matig einde zeg. Vooral van de Prins. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Wat een slecht einde zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Wat is de Van Ginkel een stomme flapdrol zeg; [tekst]waarom belt hij in vredesnaam Charlie om het verhaal te bevestigen en niet Marie?[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Trouwens. Voor de mensen die wachten op seizoen drie. Er komt eerst een film Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Ik verwacht dat die film een gigantische flop wordt. Ze zullen waarschijnlijk de nodige drama erin willen verwerken en het komische op de achtergrond houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Al een datum bekend van de film? Op aanraden/bevel van Marco laatst beide seizoenen gekeken. Vond het erg goed en man wat is die Hanna Verboom knap zeg :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Op bevel van jou keek ik overspel. Compensatie zeg maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Seizoen 3 is inmiddels begonnen. De film komt na dit seizoen dus zal wel de afsluiter zijn van de serie. Gisteravond was aflevering 1. Als je de app download kan je een week er voor de nieuwe aflevering al zien. Vanavond ga ik dus zeker aflevering 2 kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 [spoiler=""]Wat een kut einde ;e Je weet al gewoon wat er in S03 komt. Olivier en Bram hebben een geheim (dat die foto niet echt in de krant zou komen), en die Oranje dude komt daar uiteindelijk achter. Olivier vertelt Bram na heel veel gezeik dat het allemaal door Marie kwam. Blablabla Ja of totaaaal niet. Waar zijn alle verhaallijnen gebleven? Mja, was op zich wel grappig om weer te zien. Het kan zijn dat ik gisteren te moe was maar volgens mij zat er foutje in. Olivier was helemaal lam bij die ontgroening, ging naar de bar en was weer nuchter :cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Dat viel mij inderdaad ook al op ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Aaah nice fijn voor de melding. Vorige 2 seizoenen zijn me zeer goed bevallen. Leuk avondje in het vooruitzicht met Breaking Bad en Feuten dus:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten