Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feuten

Juca

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 92
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=""]Wat een kut einde ;e Je weet al gewoon wat er in S03 komt. Olivier en Bram hebben een geheim (dat die foto niet echt in de krant zou komen), en die Oranje dude komt daar uiteindelijk achter. Olivier vertelt Bram na heel veel gezeik dat het allemaal door Marie kwam. Blablabla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 3 is inmiddels begonnen. De film komt na dit seizoen dus zal wel de afsluiter zijn van de serie.

Gisteravond was aflevering 1. Als je de app download kan je een week er voor de nieuwe aflevering al zien.

Vanavond ga ik dus zeker aflevering 2 kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=""]Wat een kut einde ;e Je weet al gewoon wat er in S03 komt. Olivier en Bram hebben een geheim (dat die foto niet echt in de krant zou komen), en die Oranje dude komt daar uiteindelijk achter. Olivier vertelt Bram na heel veel gezeik dat het allemaal door Marie kwam. Blablabla

Ja of totaaaal niet. Waar zijn alle verhaallijnen gebleven? Mja, was op zich wel grappig om weer te zien. Het kan zijn dat ik gisteren te moe was maar volgens mij zat er foutje in. Olivier was helemaal lam bij die ontgroening, ging naar de bar en was weer nuchter :cab:?

Link naar opmerking
Deel via andere websites