Vitesse88 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Er was nog geen topic van. De klusjesmannen, Ramon en Sander, presenteren in de zomer 8 afleveringen waarin ze zomerbaantjes gaan testen in verschillende branches. Aflevering 1 was in Duinrel en de 2e zal zijn in een supermarkt. Ik heb gisteren aflevering 1 gezien, ik heb op sommige moment me kapot gelachen o.a. in het tikkiebad, bij de infobalie met een Duitse vrouw die door behoorlijk voor lul gezet wordt(zij was duidelijk not amused). Stukje met het kinderfeestje is natuurlijk ook geniaal. http://sites.bnn.nl/page/klusjesmannen/list/0/0/bonus/0/0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2011 Er was nog geen topic van. De klusjesmannen, Ramon en Sander, presenteren in de zomer 8 afleveringen waarin ze zomerbaantjes gaan testen in verschillende branches. Aflevering 1 was in Duinrel en de 2e zal zijn in een supermarkt. Ik heb gisteren aflevering 1 gezien, ik heb op sommige moment me kapot gelachen o.a. in het tikkiebad, bij de infobalie met een Duitse vrouw die door behoorlijk voor lul gezet wordt(zij was duidelijk not amused). Stukje met het kinderfeestje is natuurlijk ook geniaal. http://sites.bnn.nl/page/klusjesmannen/list/0/0/bonus/0/0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Lach me de billen uit m'n broek. Sommige dingen zijn zo slecht dat ze grappig zijn. ;c 'Ik heb me kotselijk vermaakt' _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Haha, heerlijk deze mannen. Tijdens Serious Request ook al kapot gelachen. Helden! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 "Is dit een leerschool voor Marokkanen?" "Tasjes vissen" _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Klusjesmannen zondag was zo geniaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Vanmiddag teruggekeken, zo heerlijk flauw:D Gewoon de Sander die we kennen van de Coen en Sander show Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 En hoe was het openingsfeest in 1906? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Hierom ging ik echt gestrekt. 4zn6gvFH0d0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Hierom ging ik echt gestrekt. 4zn6gvFH0d0 Die was echt geniaal idd :mrgy: :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Hehe er zaten wel wat leuke momenten is zoals die tasjesvissen en Hitler ja. Maar het niveau van Joling & Gordon over de vloer haalt het natuurlijk bij lange na niet. Waar moet ik die andere jongen van kennen eigenlijk? Ik ken die Sander nog wel ergens van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Van 3FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 O oke nog nooit geluisterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Haha ik vind ze vet overdreven en flauw meestal, maar toch zijn het echt geniale grappen. Wat ik me alleen wel afvraag, zijn die grappen geïmproviseerd of vooraf geschreven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Het meeste zal wel vooraf geschreven zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Hehe net tijd gehad om de aflevering te kijken op uitzendinggemist. Vond ze toen met SR al geniaal. Het komt niet vaak voor dat ik echt dubbel lig maar dit is echt mijn humor hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Hier hetzelfde, net teruggekeken. Lag helemaal plat, maar moet wel vreselijk zijn om die mannen in je park te hebben ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2011 Zometeen nieuwe aflevering, geloof in een supermarkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Hoelaat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 kwart over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Als je over een paar minuutjes op Nederland 3 inschakelt, zul je wel goed zitten. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Wat een helden programma _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Hahaha, zo flauw, maar ook zo grappig :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaxtalent Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Was inderdaad weer hilarisch hoor. Die baas is een zeikerd, wie laat zijn personeel niet praten? Ook de BBQ was hilarisch. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Hehe die woordgrappen, zo slecht dat ze geniaal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten