Pietert Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 [YOUTUBE]pUlGWHMJQIM[/YOUTUBE] :mrgy: Heerlijk :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Gisteren seizoen 1 gezien, ging echt stuk om Thad. Wat een held. Condoom in z'n mond stoppen haha :mrgy: Dat einde ook bij het politiebureau :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Ben alleen benieuwd hoe ze Radon in de film willen schrijven, aangezien hij aan het eind van seizoen 2 te horen krijgt dat hij niet meer mag Footballen. Ik heb vandaag einde seizoen 2 gezien, en daarin werd dit niet gemeld hoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ik heb vandaag einde seizoen 2 gezien, en daarin werd dit niet gemeld hoor? Begin seizoen 3 kan ook. Het is na de verloren wedstrijd, dan word er aan Thad gevraagd ''hoe is het met Radon'' en dan zegt hij snel iets in de trant van ''busted his arm again, like I care''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Wat voor een BMS Shirt? Ik zou 't alleen doen voor zo'n jersey ;c Heb tijden getwijfeld om er een te halen, maar die dingen zullen wel lomp groot zijn. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Seizoen 2, stukgaan haha. De aflevering in de cel haha :-D En Mary-Jo :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Nou seizoen 3 was inderdaad niet zo heel hoogstaand, wel vermaakt hoor want Thad is een toffe karakter. Jammer dat er geen meerdere seizoen van zijn gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 En ze hebben de 1,5 miljoen gehaald _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Heb dit een tijdje terug ook gezien. Geweldige serie. Vooral Thad. Die vision quest van hem is echt een geweldige aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Heldig _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Re: Blue Mountain State Dus er komt een film :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 De afgelopen maanden deze heerlijke serie gekeken. Mooie humor, lekkere dames, echt top! Vooral Mary Jo is ontzettend lekker. :love: En Thad, Harmon, Sammy en Alex zijn gewoon bazen natuurlijk. Kan niet wachten op de film. [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; Heb je dat shirt gekregen omdat je die 75 dollar had gestort? :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Ben nu de American Pie reeks aan t kijken. Maar Thad is toch echt wel een kopie van Stiff. Niet dat t storend is ofzo, maar viel me op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 ePExeW5gWMM Release datum is 2 februari, volgens mij niet in de bios maar meteen op dvd/streaming :< [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; [MENTION=6359]KN[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 OH SHIT _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Toevallig, ik was gisteren nog aan het zoeken naar de afleveringen :cab: Iemand die een link heeft waar ik die terug kan kijken? (evt met NL ondertiteling) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Oeh heldig : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Toevallig, ik was gisteren nog aan het zoeken naar de afleveringen :cab: Iemand die een link heeft waar ik die terug kan kijken? (evt met NL ondertiteling) Netflix heeft ze. Verder is het vragen naar warez niet toegestaan he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Waaaah eindelijk.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Dat het maar snel 2 februari wordt dan _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Haha nice. Ben toevallig weer alle afleveringen terug aan het kijken op Netflix. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 februari 2016 Share Geplaatst 5 februari 2016 Heb hem net gezien. Blijft toch genieten met Thad _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 maart 2016 Share Geplaatst 3 maart 2016 De film staat nu ook op netflix :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten