Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Schaatsen

Mark

Aanbevolen berichten

Deze week op de 1500 meter wat minder, maar dat die critici direct weer beginnen te klagen, tjonge jonge. Het mag gerust eens een keer iets minder zijn. Als iemand een maand geleden had gezegd dat wij als Nederland 2 van de 3 eerste 1500 meters van het seizoen zouden winnen, zou je voor gek zijn verklaard. En nu ze een keertje 8e en 12e worden (en Nuis deed niet mee), is het gelijk weer een probleem.

Ik hoop echter wel dat ze wat constanter kunnen worden gedurende het seizoen en dat het niet zo 1 á 2 keer per seizoen een goede 1500 is en de rest gewoon middenmoot, maar ja, dat heeft ook nog wel met de leeftijd te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Richardson is echt niet te kloppen denk ik. Gigantisch sterke 1000 en op de 500 2x 2e vorige week. 2 vingers in de neus.

Bij de mannen wordt het wel spannender, al zal die spanning vooral gaan tussen Otterspeer en Michel Mulder verwacht ik. Met misschien Groothuis(kijken of hij beter rijd dan vorige week) en dan misschien nog Mo en Koskela, al verwacht ik dat niet. Koskela is te wisselvallig, Mo niet sterk genoeg dit seizoen denk ik.

Ik ga voor Mulder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites