007mark Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 Dominantie van Nederland op die 5 kilometer HAHA:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Vriend _O_ Mooi hoor, prima weekend, Van Beek ook erg sterk. Zo heerlijk dat het weer begonnen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Deze week op de 1500 meter wat minder, maar dat die critici direct weer beginnen te klagen, tjonge jonge. Het mag gerust eens een keer iets minder zijn. Als iemand een maand geleden had gezegd dat wij als Nederland 2 van de 3 eerste 1500 meters van het seizoen zouden winnen, zou je voor gek zijn verklaard. En nu ze een keertje 8e en 12e worden (en Nuis deed niet mee), is het gelijk weer een probleem. Ik hoop echter wel dat ze wat constanter kunnen worden gedurende het seizoen en dat het niet zo 1 á 2 keer per seizoen een goede 1500 is en de rest gewoon middenmoot, maar ja, dat heeft ook nog wel met de leeftijd te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Iemand die enig idee heeft waarom Blokhuijsen niet gediskwalificeerd werd nadat die zo'n blokje raakte toen de bocht uit ging? Dacht dat het een regel was.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KeimpeW Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Volgens mij omdat hij op tijd zijn been optilde en dus niet met zijn voet volledig over de lijn ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Ging niet over de lijn, dus dan is diskwalificatie niet mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Eindelijk zijn we op het snelle ijs _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Sang-Hwa Lee met een 36.80(Wereldrecord) op de 500 meter bij de vrouwen. :clap: Oude wereldrecord was 36.94 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Hele mooie race ja, knap hoe ze die laatste bocht hield. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Waar wordt het live uitgezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Waar wordt het live uitgezonden? ik kijk het hier: http://nos.nl/sport/livestream/stream/89/ . Het is niet op tv, maar dus wel op de site van de NOS te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 ik kijk het hier: http://nos.nl/sport/livestream/stream/89/ . Het is niet op tv, maar dus wel op de site van de NOS te zien Okee dankje wel man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Wereldrecord _O_. Richardson dus volgende week wereldkampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Ja, Richardson is echt niet te kloppen denk ik. Gigantisch sterke 1000 en op de 500 2x 2e vorige week. 2 vingers in de neus. Bij de mannen wordt het wel spannender, al zal die spanning vooral gaan tussen Otterspeer en Michel Mulder verwacht ik. Met misschien Groothuis(kijken of hij beter rijd dan vorige week) en dan misschien nog Mo en Koskela, al verwacht ik dat niet. Koskela is te wisselvallig, Mo niet sterk genoeg dit seizoen denk ik. Ik ga voor Mulder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik ben benieuwd hoe goed die Jing Yu het gaat doen op de 1000 meter. Sang-Hwa Lee voor de eerste keer verslagen op de 500m, en dat op het WK Sprint Oenema verder met een NL record op plaats 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Richardson al met zo'n 500 meter :cab: Winnaar bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Wat een luxe. 1 en 3 na dag 1 :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Richardson al met zo'n 500 meter :cab: Winnaar bekend. Vervolgens valt haar 1000 toch best tegen en is het gewoon een superspannend toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Nouja ze rijdt 'm slecht en ze staat maar op een honderdste achter :cab: Als ze een normaal niveau haalt vandaag wint ze gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Oenema _0_ Gewoon 0,32 sneller dan gister, en gister was al een Nederlands record Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Oenema uit Joureeeh. Heerlijke race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Mm gemist helaas. Maar de herhaling zag er goed uit, alles ging perfect leek 't wel. Maar dat zeg ik als relatieve leek :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 pfff Otterspeer een missertje :( Drama 500 meter: Mulder 16e, Otterspeer 18e. Mulder nog wel aan de leiding met 0.13 voorsprong op Koskela voor de 1000 meter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Millimeter werk. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Oenema 4e, jammer :( weinig verschil met de nummer 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten