Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Schaatsen

Mark

Aanbevolen berichten

500 meter heren,zaterdag:

1. Lee Kyou-hyuk (ZKo) 34,33

2. Dmitry Lobkov (Rus) 34,46

3. Muncef Ouardi (Can) 34,54

4. Joji Kato (Jap) 34,56

5. Mika Poutala (Fin) 34,62

6. Mo Tae-bum (ZKo) 34,67

7. Jamie Gregg (Can) 34,69

8. HEIN OTTERSPEER 34,72

9. STEFAN GROOTHUIS 34,84

10. Yuya Oikawa (Jap) 34,85

11. Artur Was (Pol) 34,89

12. Roman Krech (Kaz) 34,91

23. SJOERD DE VRIES 35,53

30. PIM SCHIPPER 35,72

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nesbitt reed wel een hele matige 500m zeg.

Nee hoor, gewoon wat ze normaliter ook rijdt. Wat Rich Ruzzian zegt dus. Maar ze steekt er op de 1000 zo ver bovenuit, kan me neit voorstellen dat een Boer of Gerritsen enigszins in de buurt kan blijven(de overige 2 podiumrijders ;) )

Lee inderdaad een baas _O_ Blijft een baas hoor. Groothuis ietwat tegenvallend (mag maar 0.6 verliezen op Davis op de 1000), Otterspeer erg knap.

Enne Wolf nu wel een sterke 1000 hoor, poeh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, hij heeft toch meestal wel één matige race in zo'n weekend. Eerste 500 was niet goed, niet slecht. Ben wel benieuwd hoe hij er na de kilometer straks voorstaat, want Lee kan hier misschien wel binnen de seconde van Groothuis blijven denk ik.

Poeh, Nesbitt. :| Iets met een neus met twee vingers, de tering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, hij heeft toch meestal wel één matige race in zo'n weekend. Eerste 500 was niet goed, niet slecht. Ben wel benieuwd hoe hij er na de kilometer straks voorstaat, want Lee kan hier misschien wel binnen de seconde van Groothuis blijven denk ik.

Poeh, Nesbitt. :| Iets met een neus met twee vingers, de tering.

Uhu klopt, maar Lee kan ook een slechte afstand rijden, zal ze echt niet alle 4 goed gaan rijden in zijn tot nog toe matige seizoen.

Nesbitt zoals verwacht iedereen naar huis gereden, de tijd wel overdreven goed zeg. On-ge-lo-fe-lijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1.08.01 dus voor Lee. Groothuis moet een seconde goedmaken ofzo geloof ik. Dus ik denk dat Lee na dag 1 wel op het hoogste plekkie zal staan.

EDIT; Lee dus idd op #1, Lobkov 2. Gaat nog wel erg lastig worden voor Groothuis hoor, moet beduidend beter rijden dan vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wolf kon het zeker niet nee, dit seizoen matig.

Nesbitt gaat gewoon WK worden zoals ik al zei. En ik ga ervan uit dat Groothuis WK wordt voor Mo en Lee. Denk ook dat Boer nog het brons wegkaapt voor Zhang(?) en dat Yu 2e wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1-2 en 3-4 omgedraaid. Wel mooi hoor dat Yu het nog red met zo'n goede 1000. Leenstra ook een mooi PR en die Zhang is echt sterk in de rondjes, mag wel eens gaan trainen op de opening.

Nja 4 en 5, niks mis mee, zeker gezien het seizoen van beide vrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BAAAAAAAS, lekker hoor. Zo goed hoor, prachtig NR ook. Goede 3e plek van De Vries is ook eht vermelden waard, iig weer 4 man voglend jaar naar het WK Sprint.

@Bruins: Nee joh, het Nederlands sprinten staat er echt goed op, en zeker Groothuis met z'n 1000. Constante schaatser ook, e chte topper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat we ooit nog een WK sprint zouden krijgen :cab: Onbegrijpelijk eigenlijk, dacht dat die Aziaten alles zouden pakken de komende decennia.

Iig dit seizoen was Groothuis over de twee sprintafstanden bij elkaar genomen meestal al de nummer één hoor. Ook de voorgaande jaren was hij daarin wereldtop, maar kwam hij op het WK Sprint altijd nét tekort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites