rich ruzzian Gepost January 7, 2011 Share Gepost January 7, 2011 Vandaag gaat het los in Collabo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 7, 2011 Share Gepost January 7, 2011 Nederlanders goed begonnen aan het toernooi. Olde heuvel kanshebber voor het pdium. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick Meister Gepost January 7, 2011 Share Gepost January 7, 2011 prima 500 meter voor blokhuijsen en verweij. kijken waar dat eindigt. verder valt het me op dat (ook al zijn het absoluut geen kanshebbers) de 5 kilometers tot nu toe bedroevend slecht gereden zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KN Gepost January 7, 2011 Share Gepost January 7, 2011 Skobrev gaat winnen denk ik. Heeft weinig tijd weggegeven op Bokko en heeft best grote voorsprong op de andere kanshebbers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost January 7, 2011 Share Gepost January 7, 2011 Blokhuijsen en Verweij idd erg sterk. Hoop op een spannend toernooi met als favorieten Bokko en Skobrev met als outsiders Fabris, Olde Heuvel, Contin en dan even zien hoe Blokhuijsen het gaat doen verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost January 7, 2011 Share Gepost January 7, 2011 Annie is echt tof bezig. Prachtig accentje:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vdb. Gepost January 7, 2011 Share Gepost January 7, 2011 Zowaar een Belg die mee schaatst (en niet zo'n halve Hollander deze keer)  De 19-jarige Belg Bart Swings is aan de slag op het EK allround snelschaatsen in Collalbo, Italië. Vrijdag legde de ex-skeeler de 500 meter en de 5.000 meter af. Vooral de langere afstand lag hem. Hij presteerde goed genoeg om zich bij de beste 24 te scharen, waardoor hij zaterdag mag starten op de 1.500m.  Uitslagen Swings: 500m: 38"97 (26e op 29) 5.000m: 6'48"09 1.500m: zat 10.000m: zon De beste schaatsers moeten nog het ijs opkomen voor hun 5.000 meter. Hij had de 2e tijd van de 1e 16 deelnemers.  De analisten van de Nederlandse tele- visie NOS waren onder de indruk van Bart Swings op de 5.000 meter. "Hij schaatst nog maar enkele weken en zijn techniek is al heel behoorlijk. Hij heeft krachtige afzetten op de rechte stukken, maar hij neemt zijn bochten nog niet agressief genoeg. Daar moet hij een hoger ritme proberen aan te houden. Maar hij is zonder enige twijfel een talent." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 7, 2011 Share Gepost January 7, 2011 Blokhuijsen en Verweij idd erg sterk. Hoop op een spannend toernooi met als favorieten Bokko en Skobrev met als outsiders Fabris, Olde Heuvel, Contin en dan even zien hoe Blokhuijsen het gaat doen verder. Â Strijd tussen de nederlanders en Skobrev en Bokko. Fabris en Contin vallen tegen. Vooral Fabris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost January 7, 2011 Share Gepost January 7, 2011 Idd, Fabris en Contin kunnen weggestreept worden. Fabris vond ik al een twijfelgeval maar had toch wel wat van Contin verwacht. Valt me wel tegen van Bokko dat hij 3 Nederlanders voor moet laten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 8, 2011 Share Gepost January 8, 2011 Wust verknald het toernooi. Althans zo lijkt het nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost January 8, 2011 Share Gepost January 8, 2011 Wel een knappe 3000, had niet verwacht dat ze zo dicht bij Sablikova zou zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 Wat een naaistreek van die Italianen ;e  Fabris heeft zich teruggetrokken voor de 10km. Hij heeft wel een blessure, maar het is wel erg verdacht dat doordat hij zich terugtrekt Italië een 2e startplek krijgt voor het WK allround ipv de Let Silovs. (want Stefani gaat nu de 10km rijden, en Fabris is op basis van zijn 3 afstanden zeker van het WK).  edit: haha! Er is geen vervanger voor Fabris toegestaan. De Zweed Eriksson gaat naar het WK, niet die Let. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 Mannentoernooi was erg tof weer. Van tevoren zou ik mijn geld ook op Skobrev hebben gezet, maar deze versnelling had ik niet verwacht. Blijf de 10 kilometer ook gewoon een leuke afstand vinden, zeker in zo'n spannend toernooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 5km bij de vrouwen is oook niveau om te janken zeg ;e. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost January 9, 2011 Share Gepost January 9, 2011 Het zegt wel genoeg dat Wust gemakkelijk tweede wordt op wat veruit haar slechtste afstand is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 10, 2011 Share Gepost January 10, 2011 Sowieso is het niveau echt laag. Zeker bij de duitse vrouwen. Als Beckert niet meedoet. Om over de rest van de landen nog maar te zwijgen. Al heeft Njatun wel potentie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost January 11, 2011 Share Gepost January 11, 2011 Gelukkig komen straks de Noord-Amerikaanse vrouwen erbij, want die zijn een stuk sterker dan 80% van wat er afgelopen weekend rondreed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost January 11, 2011 Share Gepost January 11, 2011 het viel mij inderdaad ook machtig tegen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jesse456 Gepost January 11, 2011 Share Gepost January 11, 2011 Komend weekend kijken wie de skate-off wint... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 22, 2011 Share Gepost January 22, 2011 Zeikelijk goede race van Nesbitt. Declasseert de rest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KN Gepost January 22, 2011 Share Gepost January 22, 2011 Inderdaad. Boer werd zoek gereden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost January 22, 2011 Share Gepost January 22, 2011 Ja het is bijna niet leuk meer zo. Erg knap, zeker omdat er van tevoren veel kanshebbers leken te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost January 23, 2011 Share Gepost January 23, 2011 Jammer van de 500m van Groothuis. Toch niet echt verrassingen dit toernooi. Nesbitt wel iets beter dan verwacht en Wolf stortte in op de 2e 1000. En verder een goede Nuijs en Gerritsen die ik nog niet zo goed had verwacht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost January 23, 2011 Share Gepost January 23, 2011 Ik heb vandaag weinig gezien, maar die tijd van Lee op de 500 : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas. Gepost February 13, 2011 Share Gepost February 13, 2011 Gaat weer goed met onze aller mooiste sport! Â Koen Verweij wat een held! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts