Captain Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Hoi. Ik vind Game of Thrones leuk. Groetjes Ezra, verstuurd vanaf mijn laptop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 (bewerkt) Eens met dat laatste ja. Duurt allemaal veel te lang. :D 22 april 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 GoT, niveau blijft gewoon machtig hoog _O_ [spoiler=S04e03]Genoten van de scenes van Tywin met Tommen (had eerst echt nul idee wie dat was :cab: ) en Oberyn! Stukje van Arya en Sam waren niet heel boeiend en LF weer terug, nice! Jammer dat er nog weinig aandacht is voor Varys, dat is zo'n toffe personage. Verwacht niet dat Tyrion veroordeelt wordt, denk dat Obryn hem gaat helpen gedurende het proces. Cersei begint me steeds meer te irriteren, vooral met haar directe beschuldiging van Tyrion. Hoop ook echt dat Jaimy Tyrion z'n kant kiest en niet die van dat mokkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 http://bit.ly/1ffYTSk De eerste Ik kan bij deze site nergens aangeven tot waar ik ben met de serie. Ik bedoel die site waarop je bijvoorbeeld aangeeft dat je bij seizoen 3 aflevering 5 bent en er niks op de site staat wat over latere afleveringen gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ik kan bij deze site nergens aangeven tot waar ik ben met de serie. Ik bedoel die site waarop je bijvoorbeeld aangeeft dat je bij seizoen 3 aflevering 5 bent en er niks op de site staat wat over latere afleveringen gaat. Oh op die manier. Dan wordt het lastiger denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ik heb een keer gehoord dat deze site bestaat. Volgens mij was het in dit topic maar kan het niet meer terug vinden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ik weet alleen van een site waarbij dit geld mbt de boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Hele goede aflevering weer :). Heel veel informatie gekregen van wat nog handig kan zijn in de vervolg afleveringen :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Gewoon een normale aflevering. Was niets hoogstaand, maar kan ook niet met de inhoud van deze aflevering. Gewoon puur verhaal zodat we wat sneller weer helemaal up to date zijn met zo veel personages. Jaime natuurlijk baas :D Al hoop ik dat hij wel het juiste doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daemon87 Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 (bewerkt) Kan mezelf ook niet echt vinden in de verhaallijn van Daenaerys op t moment [spoiler=EP03]- dat hele bevrijdings geneuzel boeit me niet echt. Wel leuk dat Stanis weer terug in de strijd is gekomen nu dat Joffrey dood is. Kon me total niet herrineren dat Joffrey een broertje had! Ben benieuwd wie de daadwerkelijke dader is, ikzelf vermoed Oberyn door die historie tussen Dorne en de Lannisters. Tywin lijkt me meer dan willend om Tyrion ervoor op te laten draaien wat mij dan weer verdacht maakt of Tywin de dader is... 23 april 2014 bewerkt door E2E Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daemon87 Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 lol oeps! Aan de verkeerde kant van de tag verder zitten typen! my bad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Wel weer een wat leukere episode, vooral het laatst wat lekker creepy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 [spoiler=ep4]Nou, we weten nu iig wie Joffrey om zeep hebben geholpen. Verder was deze aflevering veel matiger dan die van vorige week, maar eindelijk eens een beetje vaart in het verhaal van Bran. Vind die hele White Walker shit alleen compleet niet interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 [spoiler=S04E04]Het is inderdaad nu wel duidelijk hoe de vork in de steel zit betreft de moord op Joffrey. Littlefinger is toch wel een briljante personage. Toch wel mooi om te zien dat Margaery al probeert in te spelen op Tommen, mooie meid trouwens ook :< De scenes met Bran waren wel oke, inderdaad zoals PJHoutman terecht zegt, er komt eindelijk vlot in het verhaal. Misschien wel een beetje te voorspelbaar dat Jon Snow volgende week Bran gaat 'bevrijden', al is bij GoT niks voorspelbaar :cab: Het einde was wel apart, sowieso aparte personages die White Walkers. Vond de scene tussen Jamie en Tyrion interessant, geeft maar aan dat Jamie in een behoorlijke tweespan zit in de familie. Wel enorm benieuwd na volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Gave ep zeg. :) Dat einde wut (d) [spoiler=S04E04]Ook interessant dat Locke bij de Watch is. Wil duidelijk Bran en Rickon vinden. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Kijk ook wel uit naar Jon en co die die deserters gaan treffen. Die leider van hun (die Karl) is ook wel een badass trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 [spoiler= S4e4 + theorie awesome] Die white walker op dat paard was Benjin Stark. Kijk het terug en check dat kapsel. Verder echt een bazen aflevering. Littlefinger echt een eindbaas. Jaime ook een goede vent. Mooi moment met de naam van dat zwaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Die theorie geloof ik eigenlijk niks van. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Die theorie geloof ik eigenlijk niks van. :P Je kan het gewoon niet hebben dat jij er niet op kwam;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Op de HBO site staat gek genoeg al wie het zou moeten zijn. Zware book spoiler zeg. Opmerkelijk dat ze dat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Gave ep zeg. :) Dat einde wut (d) [spoiler=S04E04]Ook interessant dat Locke bij de Watch is. Wil duidelijk Bran en Rickon vinden. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Kijk ook wel uit naar Jon en co die die deserters gaan treffen. Die leider van hun (die Karl) is ook wel een badass trouwens. Was die al eerder in de serie getoond? Dan ben ik vergeten wie het was.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Deze aflevering wijkt redelijk af van de boeken. Ik ben benieuwd waar dat heen gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Inderdaad. Het bevalt me tot nu toe wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Was die al eerder in de serie getoond? Dan ben ik vergeten wie het was.;c [spoiler=-]Die bannerman van Roose Bolton die Jaime z'n hand eraf hakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Op de HBO site staat gek genoeg al wie het zou moeten zijn. Zware book spoiler zeg. Opmerkelijk dat ze dat doen. Wat dan? (Stuur m me maar in pm). Ik vind t namelijk niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Wat dan? (Stuur m me maar in pm). Ik vind t namelijk niet Ken 'm zelf ook niet echt goed, namelijk [tekst]de Night's King [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten