Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

GoT, niveau blijft gewoon machtig hoog _O_

[spoiler=S04e03]Genoten van de scenes van Tywin met Tommen (had eerst echt nul idee wie dat was :cab: ) en Oberyn! Stukje van Arya en Sam waren niet heel boeiend en LF weer terug, nice! Jammer dat er nog weinig aandacht is voor Varys, dat is zo'n toffe personage. Verwacht niet dat Tyrion veroordeelt wordt, denk dat Obryn hem gaat helpen gedurende het proces. Cersei begint me steeds meer te irriteren, vooral met haar directe beschuldiging van Tyrion. Hoop ook echt dat Jaimy Tyrion z'n kant kiest en niet die van dat mokkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan bij deze site nergens aangeven tot waar ik ben met de serie. Ik bedoel die site waarop je bijvoorbeeld aangeeft dat je bij seizoen 3 aflevering 5 bent en er niks op de site staat wat over latere afleveringen gaat.

Oh op die manier. Dan wordt het lastiger denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een normale aflevering. Was niets hoogstaand, maar kan ook niet met de inhoud van deze aflevering. Gewoon puur verhaal zodat we wat sneller weer helemaal up to date zijn met zo veel personages. Jaime natuurlijk baas :D Al hoop ik dat hij wel het juiste doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan mezelf ook niet echt vinden in de verhaallijn van Daenaerys op t moment [spoiler=EP03]- dat hele bevrijdings geneuzel boeit me niet echt. Wel leuk dat Stanis weer terug in de strijd is gekomen nu dat Joffrey dood is.

Kon me total niet herrineren dat Joffrey een broertje had! Ben benieuwd wie de daadwerkelijke dader is, ikzelf vermoed Oberyn door die historie tussen Dorne en de Lannisters. Tywin lijkt me meer dan willend om Tyrion ervoor op te laten draaien wat mij dan weer verdacht maakt of Tywin de dader is...

bewerkt door E2E
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=ep4]Nou, we weten nu iig wie Joffrey om zeep hebben geholpen. Verder was deze aflevering veel matiger dan die van vorige week, maar eindelijk eens een beetje vaart in het verhaal van Bran. Vind die hele White Walker shit alleen compleet niet interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S04E04]Het is inderdaad nu wel duidelijk hoe de vork in de steel zit betreft de moord op Joffrey. Littlefinger is toch wel een briljante personage. Toch wel mooi om te zien dat Margaery al probeert in te spelen op Tommen, mooie meid trouwens ook :< De scenes met Bran waren wel oke, inderdaad zoals PJHoutman terecht zegt, er komt eindelijk vlot in het verhaal. Misschien wel een beetje te voorspelbaar dat Jon Snow volgende week Bran gaat 'bevrijden', al is bij GoT niks voorspelbaar :cab: Het einde was wel apart, sowieso aparte personages die White Walkers. Vond de scene tussen Jamie en Tyrion interessant, geeft maar aan dat Jamie in een behoorlijke tweespan zit in de familie. Wel enorm benieuwd na volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gave ep zeg. :) Dat einde wut (d)

[spoiler=S04E04]Ook interessant dat Locke bij de Watch is. Wil duidelijk Bran en Rickon vinden. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Kijk ook wel uit naar Jon en co die die deserters gaan treffen. Die leider van hun (die Karl) is ook wel een badass trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler= S4e4 + theorie awesome] Die white walker op dat paard was Benjin Stark. Kijk het terug en check dat kapsel.

Verder echt een bazen aflevering. Littlefinger echt een eindbaas. Jaime ook een goede vent. Mooi moment met de naam van dat zwaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gave ep zeg. :) Dat einde wut (d)

[spoiler=S04E04]Ook interessant dat Locke bij de Watch is. Wil duidelijk Bran en Rickon vinden. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Kijk ook wel uit naar Jon en co die die deserters gaan treffen. Die leider van hun (die Karl) is ook wel een badass trouwens.

Was die al eerder in de serie getoond? Dan ben ik vergeten wie het was.;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites