FC-Breda Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Afgelopen dagen het eind van seizoen 1 en de seizoenen 2 en 3 gezien. Vond de serie in het begin niet zo, maar ben nu toch om._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Deze zijn jullie vergeten bij de scenes van seizoen 3 ;) [spoiler=Scenes seizoen 3][YOUTUBE]EAqvyCYr1Cc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 (bewerkt) Ja die hoort ook tot de betere inderdaad. _O_ Samen met deze: http://www.youtube.com/watch?v=9VvnBemW1l4 Twee enorm duistere scenes en twee enorm interessante personages. _O_ 26 juni 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Zo, seizoen 2 achter de rug. Heerlijk seizoen weer, zat te hopen dat Joffrey gekilled zou worden door Stannis maar ja.. Die Khaleesi is nice, grappig met die 3 kleine draakjes van haar. Verder is gewoon Tyrion een enorme held haha, prachtige karakter! Vanavond of morgen met seizoen 3 beginnen, hopelijk een tof seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Die scenes met Varys en Baelish zijn inderdaad erg nice, maar heb bij hun wel het idee dat hun rol maar een beetje voortkabbelt. Hoort er ook wel een beetje bij aangezien hun macht vooral achter de schermen speelt, maar wacht toch nog op het moment dat een van hun de hel laat losbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Vind het wel mooi om te zien hoe Varys en Baelish van elkaar verschillen. [tekst]Eerst dacht ik echt van hee het zijn gewoon 2 spies, waarom zitten ze allebei in de small council? Maar nu zie je echt hoe Varys meer voor 'The Realm' bezig is en Littlefinger voor zichzelf.[/tekst] :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 Acteur die gecast is als Oberyn Martell, zie het wel voor me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Ik heb btw het bordspel hiervan. Dat is : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Acteur die gecast is als Oberyn Martell, zie het wel voor me. Had 'm jonger verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Is tijdens het derde boek ook al een jaar of 42 hé, dus dan klopt het wel vrij goed lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Ooh dat verklaard het, ik dacht dat Oberyn nog vrij jong was. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Seizoen 3 achter de rug. Wat een gruwelijke serie zeg _O_ Aflevering 9 was best vet, misschien een beetje dat je het zag aankomen maar nu verdwijnen langzaam aan wel de toffe karakters :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 juli 2013 Share Geplaatst 8 juli 2013 Nee joh alle doetjes zijn er nu uit. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Nee joh alle doetjes zijn er nu uit. (d) _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Nee joh alle doetjes zijn er nu uit. (d) [tekst]Sansa[/tekst] zit er nog in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 9 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2013 [tekst]Sansa[/tekst] zit er nog in. En [tekst]Samwell Tarling[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 De [tekst]eerste man in 1000 jaar die een white walker heeft gedood![/tekst] Niet bepaald een doetje, lijkt me ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Sam the Slayer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 [tekst]Sansa[/tekst] zit er nog in. Ja die helaas nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Helaas? Vind haar echt tof. Zeker in combi met je weet wel wie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Helaas? Vind haar echt tof. Zeker in combi met je weet wel wie. Ik vind haar een mega irritante kutstem hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Sowieso [tekst]moeten alle Starks gewoon dood hoor. Ik heb echt een hekel aan ze. Naïeve eikels. Gelukkig is dat bijna zover.[/tekst];c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Arya is gewoon een baasje hoor :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Helaas? Vind haar echt tof. Zeker in combi met je weet wel wie. Voldemort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Arya is gewoon een baasje hoor :shhh: Dit dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten