Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Het is toch al vanaf het begin bekend, dat het alleen gebaseerd is op de boekenserie en niet exact dat script volgt....

Natuurlijk, maar daar doel ik niet op. Dat het vaak anders gaat is me om het even. Maar het is op z'n minst gek te noemen dat [tekst]de potentiële erfgenaam van Robb in de TV-serie wordt afgemaakt, terwijl het in de boekenserie nog lang niet duidelijk was of deze nog een rol van betekenis ging spelen.[/tekst] Daar beperk je de mogelijkheden van het boek mee. Daarom is het deze specifieke keer relevant om de verschillen op te merken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk, maar daar doel ik niet op. Dat het vaak anders gaat is me om het even. Maar het is op z'n minst gek te noemen dat [tekst]de potentiële erfgenaam van Robb in de TV-serie wordt afgemaakt, terwijl het in de boekenserie nog lang niet duidelijk was of deze nog een rol van betekenis ging spelen.[/tekst] Daar beperk je de mogelijkheden van het boek mee. Daarom is het deze specifieke keer relevant om de verschillen op te merken.

[spoiler=spoiler]Misschien is ze in de boeken niet zwanger? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doel eigenlijk meer op het feit dat je iedere keer van boekenlezers (nee niet alle) hoort van ja in de boeken gaat het zus of zo, komt een beetje betweterig over. En nogmaals ik bedoel hier niet alle boekenlezers mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION];

Ik heb een maatje van me van wie ik alles wil weten van GoT. Hij heeft ook de boeken gelezen en hij zei:

[spoiler=got]Dat zij iemand anders is in het boek en niet zwanger was. Dat zou die moeder hebben tegengehouden met drankjes ofzo.

Maarja, hij lult wel vaker om me in de maling te nemen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION];

Ik heb een maatje van me van wie ik alles wil weten van GoT. Hij heeft ook de boeken gelezen en hij zei:

[spoiler=got]Dat zij iemand anders is in het boek en niet zwanger was. Dat zou die moeder hebben tegengehouden met drankjes ofzo.

Maarja, hij lult wel vaker om me in de maling te nemen..

[spoiler=got boek lief robb]in het boek was ze wel zwanger maar niet aanwezig op de trouw, haar moeder, uit angst, heeft haar dan maar een abortusdrankje gegeven na de RW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar [tekst]wie is die Jeyne Poole dan? Dat is iemand anders toch? Dat is degene die hij zou trouwen, maar het is die Talisa geworden ofzo. Die Jeyne Poole hebben we in de serie al gezien. Ik ben in de war. [/tekst] <-spoiler voor boek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar [tekst]wie is die Jeyne Poole dan? Dat is iemand anders toch? Dat is degene die hij zou trouwen, maar het is die Talisa geworden ofzo. Die Jeyne Poole hebben we in de serie al gezien. Ik ben in de war. [/tekst] <-spoiler voor boek

[spoiler=Boekspoiler]Jeyne Poole hebben we inderdaad al in de serie gezien. Dat was een vriendin van Sansa in de eerste afleveringen van seizoen 1, als het goed is. Was de dochter van Ned Starks rentmeester(?). Anyways, die ging niet met Robb trouwen. Degene waarmee Robb trouwt in de boeken is Jeyne Westerling. Haar vader is een bannerman van Tywin Lannister, maar na het veroveren van hun kasteel (door Robb) sluiten ze zich aan bij de Starks. Waarom er uiteindelijk gekozen is voor Talisa, is me eigenlijk een raadsel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Game of Thrones

http://www.dumpert.nl/mediabase/6546540/86c27179/voor_de_game_of_thrones_fans.html

Ron ******** Swanson en volgens mij zit cersei aan de speed

Op zich wel lekker vrouwtje. Wel grappig dat zulke characters spelen je ook gaan achtervolgen in real life. Net als Mila Kunis, dat mensen wel eens tegen dr zeggen: "Shut up, Meg!" :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn die boeken in het Engels goed te lezen dan? Wil de boeken gaan halen maar zit te twijfelen of ik ze in het Nederlands of Engels moet gaan halen.

Was trouwens goed zuur van die laatste aflevering. Wilde eigenlijk wachten tot de laatste aflevering voordat ik GoT ging kijken maar was op internet een pic tegengekomen die een deel spoilde. Vandaar dat ik gelijk maar ben gaan kijken, wist dus al half wat er zou gebeuren maar dit zag ik niet aankomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst toevallig ep1 gekeken, vond er eigenlijk niks aan. Maar daar gaat deze post niet over.

[spoiler=""]Omdat iedereen zo OMFGz0rz over laatste ep deed heb ik die scene ff opgezocht. Wat een gezeik om niks zeg. Ja er is een hoofdpersoon uit, maar zo gingen de boeken gewoon. Het zou pas kut zijn als ze de boeken niet meer gingen volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites