bril_idioot Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Het is toch al vanaf het begin bekend, dat het alleen gebaseerd is op de boekenserie en niet exact dat script volgt.... Natuurlijk, maar daar doel ik niet op. Dat het vaak anders gaat is me om het even. Maar het is op z'n minst gek te noemen dat [tekst]de potentiële erfgenaam van Robb in de TV-serie wordt afgemaakt, terwijl het in de boekenserie nog lang niet duidelijk was of deze nog een rol van betekenis ging spelen.[/tekst] Daar beperk je de mogelijkheden van het boek mee. Daarom is het deze specifieke keer relevant om de verschillen op te merken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Natuurlijk, maar daar doel ik niet op. Dat het vaak anders gaat is me om het even. Maar het is op z'n minst gek te noemen dat [tekst]de potentiële erfgenaam van Robb in de TV-serie wordt afgemaakt, terwijl het in de boekenserie nog lang niet duidelijk was of deze nog een rol van betekenis ging spelen.[/tekst] Daar beperk je de mogelijkheden van het boek mee. Daarom is het deze specifieke keer relevant om de verschillen op te merken. [spoiler=spoiler]Misschien is ze in de boeken niet zwanger? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Dat wordt anders wel gesuggereerd. Of het daadwerkelijk zo blijkt te zijn, is dan irrelevant, lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ik doel eigenlijk meer op het feit dat je iedere keer van boekenlezers (nee niet alle) hoort van ja in de boeken gaat het zus of zo, komt een beetje betweterig over. En nogmaals ik bedoel hier niet alle boekenlezers mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Dat ben ik met je eens. Probeer mezelf wat dat betreft altijd zo veel mogelijk in te houden. Ook al is dat nog al eens moeilijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 (bewerkt) [spoiler=.] :r 5 juni 2013 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 (bewerkt) [spoiler=plaatje] 5 juni 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 :mrgy: Wel beter spoilerfunctie gebruiken denk ik zo Deze is ook wel leuk: [spoiler=spoiler] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Inderdaad even spoileren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Knap als je hier iets uit kunt halen, maar goed, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Ik heb een maatje van me van wie ik alles wil weten van GoT. Hij heeft ook de boeken gelezen en hij zei: [spoiler=got]Dat zij iemand anders is in het boek en niet zwanger was. Dat zou die moeder hebben tegengehouden met drankjes ofzo. Maarja, hij lult wel vaker om me in de maling te nemen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Ik heb een maatje van me van wie ik alles wil weten van GoT. Hij heeft ook de boeken gelezen en hij zei: [spoiler=got]Dat zij iemand anders is in het boek en niet zwanger was. Dat zou die moeder hebben tegengehouden met drankjes ofzo. Maarja, hij lult wel vaker om me in de maling te nemen.. [spoiler=got boek lief robb]in het boek was ze wel zwanger maar niet aanwezig op de trouw, haar moeder, uit angst, heeft haar dan maar een abortusdrankje gegeven na de RW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ach so, dan heb ik dat laatste gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ja, maar [tekst]wie is die Jeyne Poole dan? Dat is iemand anders toch? Dat is degene die hij zou trouwen, maar het is die Talisa geworden ofzo. Die Jeyne Poole hebben we in de serie al gezien. Ik ben in de war. [/tekst] <-spoiler voor boek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 [spoiler=robs vrouw]Zijn vrouw in het boek is Jeyne Westerling, Jeyne Poole is dat vriendinnetje van Sansa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ja, maar [tekst]wie is die Jeyne Poole dan? Dat is iemand anders toch? Dat is degene die hij zou trouwen, maar het is die Talisa geworden ofzo. Die Jeyne Poole hebben we in de serie al gezien. Ik ben in de war. [/tekst] <-spoiler voor boek [spoiler=Boekspoiler]Jeyne Poole hebben we inderdaad al in de serie gezien. Dat was een vriendin van Sansa in de eerste afleveringen van seizoen 1, als het goed is. Was de dochter van Ned Starks rentmeester(?). Anyways, die ging niet met Robb trouwen. Degene waarmee Robb trouwt in de boeken is Jeyne Westerling. Haar vader is een bannerman van Tywin Lannister, maar na het veroveren van hun kasteel (door Robb) sluiten ze zich aan bij de Starks. Waarom er uiteindelijk gekozen is voor Talisa, is me eigenlijk een raadsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Ohhh, thanks guys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 http://www.dumpert.nl/mediabase/6546540/86c27179/voor_de_game_of_thrones_fans.html Ron ******** Swanson en volgens mij zit cersei aan de speed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 http://www.dumpert.nl/mediabase/6546540/86c27179/voor_de_game_of_thrones_fans.html Ron ******** Swanson en volgens mij zit cersei aan de speed Ze zit aardig te sjembekken ja :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Game of Thrones http://www.dumpert.nl/mediabase/6546540/86c27179/voor_de_game_of_thrones_fans.html Ron ******** Swanson en volgens mij zit cersei aan de speed Op zich wel lekker vrouwtje. Wel grappig dat zulke characters spelen je ook gaan achtervolgen in real life. Net als Mila Kunis, dat mensen wel eens tegen dr zeggen: "Shut up, Meg!" :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Zijn die boeken in het Engels goed te lezen dan? Wil de boeken gaan halen maar zit te twijfelen of ik ze in het Nederlands of Engels moet gaan halen. Was trouwens goed zuur van die laatste aflevering. Wilde eigenlijk wachten tot de laatste aflevering voordat ik GoT ging kijken maar was op internet een pic tegengekomen die een deel spoilde. Vandaar dat ik gelijk maar ben gaan kijken, wist dus al half wat er zou gebeuren maar dit zag ik niet aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Sowieso in het Engels doen. Nederlands is niks waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 http://www.dumpert.nl/mediabase/6546540/86c27179/voor_de_game_of_thrones_fans.html Ron ******** Swanson en volgens mij zit cersei aan de speed Die baard :< :< :< En Lena :< Goh, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Een week gewacht op deze episode om hem met m'n vriendin te kijken, en dan krijg je dit. Ben in de boeken pas vrij kort bezig, in boek 2. Lekkere spoiler dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Laatst toevallig ep1 gekeken, vond er eigenlijk niks aan. Maar daar gaat deze post niet over. [spoiler=""]Omdat iedereen zo OMFGz0rz over laatste ep deed heb ik die scene ff opgezocht. Wat een gezeik om niks zeg. Ja er is een hoofdpersoon uit, maar zo gingen de boeken gewoon. Het zou pas kut zijn als ze de boeken niet meer gingen volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten