Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Gruwelijke episode weer zeg :< Er is ook serieus geen andere serie dat ik zo meega in het verhaal als GoT.

[spoiler=S03E08] Ik heb zo hard gelachen om die scene met Tyrion die dronken is :-D

C8sj7RB.png :-D :-D :-D

En sowieso iedereen was episch bij die scene, Tywin, Joffrey, Cersei (_O_), Margaery en oma ook weer geweldig natuurlijk.

Vond badscene op het laatst ook tof, dacht wel ff van wtf toen die hoofden eruit kwamen rollen. Best een baasje dus die gast.

Oh en The Hound is vanaf nu Good Guy Hound hoor (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja was zeker een toffe ep weer. [spoiler=S03E08] Pa Lannister heeft echt zo'n gruwlijke hekel aan de koning. Straalt echt elke keer weer van zijn gezicht., en dan Cersei tegen die toekomstige man van haar. Echt briljant|: Niemand boeit het wat je vader zei en zoals ze dat verhaal van dat huis vertelde aan de toekomstige koningin.

En zo zuur dat we nu 14dagen moeten wachten.

bewerkt door rich ruzzian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las net een spoiler op moviemeter, als die waar is stop ik met kijken en verbrand ik al mn GoT boeken. Irritante gasten daar die een aflevering bespreken en dan vrolijk boekspoilers erin zetten.

Welke spoiler? (pm mag ook)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las net een spoiler op moviemeter' date=' als die waar is stop ik met kijken en verbrand ik al mn GoT boeken. Irritante gasten daar die een aflevering bespreken en dan vrolijk boekspoilers erin zetten.[/quote']

Welkom bij GoT. Leven is hard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Sammy mag van mij asap dood ;e Wat een mongool is dat. [tekst]Wie laat nu een zwaard waarmee je zo'n White Walker kunt killen liggen? ;e Je zou toch verwachten dat hij iets kan afleiden uit het feit dat je met een normale zwaard niets kunt als hij die gewoon met één hand in duizenden stukjes kan breken.[/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja was zeker een toffe ep weer. [spoiler=S03E08] Pa Lannister heeft echt zo'n gruwlijke hekel aan de koning. Straalt echt elke keer weer van zijn gezicht., en dan Cersei tegen die toekomstige man van haar. Echt briljant|: Niemand boeit het wat je vader zei en zoals ze dat verhaal van dat huis vertelde aan de toekomstige koningin.

En zo zuur dat we nu 14dagen moeten wachten.

Altijd grappig als Cersei subtiel een bedreiging wilt uiten :P Benieuwd of we volgende week Coldhands te zien krijgen, anders is hij geschrapt vrees ik.

Oja, [spoiler=seizoen 2] Sam had toch zo'n hele zak messen gevonden op de Fist of the First men? Hij heeft er nog genoeg denk ik.

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meen dat dat Jon was, [MENTION=2328]King XVI[/MENTION];

nee was wel Sam. Was in final van seizoen 2 dacht ik, met die andere twee Rangers. Toen ging die toeter drie keer af en kwamen de Walkers (zo gong het ongeveer dacht ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites