Le Saux Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Ned Stark & Al Gore -> Always going on about climate change :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 Ned Stark & Al Gore -> Always going on about climate change :mrgy: Die is ook wel mooi ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Nieuwe ep is gaaf! [spoiler=ep8] Dat einde met die White Walker! _O_ + Nu twee weken wachten op episode 9. :X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 (bewerkt) Vette ep_O_ 20 mei 2013 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Zag ik nou goed dat [tekst]Sam zijn superzwaard liet liggen[/tekst]? Zoja, wat een dombo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Zag ik nou goed dat [tekst]Sam zijn superzwaard liet liggen[/tekst]? Zoja, wat een dombo. Dat zag ik ook. Vette ep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Nieuwe ep is gaaf! [spoiler=ep8] Dat einde met die White Walker! _O_ + Nu twee weken wachten op episode 9. :X Waarom twee weken? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Vandaag eerste boek uitgelezen. Nu het eerste seizoen van de serie kijken en dan op naar de tweede.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Waarom twee weken? :( Volgende week is het Memorial Day en dan is het er nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Las net een spoiler op moviemeter, als die waar is stop ik met kijken en verbrand ik al mn GoT boeken. Irritante gasten daar die een aflevering bespreken en dan vrolijk boekspoilers erin zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Gruwelijke episode weer zeg :< Er is ook serieus geen andere serie dat ik zo meega in het verhaal als GoT. [spoiler=S03E08] Ik heb zo hard gelachen om die scene met Tyrion die dronken is :-D :-D :-D :-D En sowieso iedereen was episch bij die scene, Tywin, Joffrey, Cersei (_O_), Margaery en oma ook weer geweldig natuurlijk. Vond badscene op het laatst ook tof, dacht wel ff van wtf toen die hoofden eruit kwamen rollen. Best een baasje dus die gast. Oh en The Hound is vanaf nu Good Guy Hound hoor (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 (bewerkt) Ja was zeker een toffe ep weer. [spoiler=S03E08] Pa Lannister heeft echt zo'n gruwlijke hekel aan de koning. Straalt echt elke keer weer van zijn gezicht., en dan Cersei tegen die toekomstige man van haar. Echt briljant|: Niemand boeit het wat je vader zei en zoals ze dat verhaal van dat huis vertelde aan de toekomstige koningin. En zo zuur dat we nu 14dagen moeten wachten. 20 mei 2013 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Pfff.. twee weken wachten.. drama.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Las net een spoiler op moviemeter, als die waar is stop ik met kijken en verbrand ik al mn GoT boeken. Irritante gasten daar die een aflevering bespreken en dan vrolijk boekspoilers erin zetten. Welke spoiler? (pm mag ook) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Heerlijke epi weer hoor (d) En heb ik dat laatste met Sammy nou goed begrepen? [spoiler=sammy]Normaal kan je zo'n white walker niet doden met een normaal wapen toch? Hoezo kon hij dat wel met die dolk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 [spoiler=-]Omdat dat wapen van Dragon Glass is. Dat zeiden ze in de final van seizoen 2. Blijkbaar sterk tegen Walkers dat spul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Las net een spoiler op moviemeter' date=' als die waar is stop ik met kijken en verbrand ik al mn GoT boeken. Irritante gasten daar die een aflevering bespreken en dan vrolijk boekspoilers erin zetten.[/quote'] Welkom bij GoT. Leven is hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Die Sammy mag van mij asap dood ;e Wat een mongool is dat. [tekst]Wie laat nu een zwaard waarmee je zo'n White Walker kunt killen liggen? ;e Je zou toch verwachten dat hij iets kan afleiden uit het feit dat je met een normale zwaard niets kunt als hij die gewoon met één hand in duizenden stukjes kan breken.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Vond het zelf een matige aflevering. Maar ook al is de aflevering matig ik geniet intens. Vooral die dronken Tyrion! Eindbaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 (bewerkt) Ja was zeker een toffe ep weer. [spoiler=S03E08] Pa Lannister heeft echt zo'n gruwlijke hekel aan de koning. Straalt echt elke keer weer van zijn gezicht., en dan Cersei tegen die toekomstige man van haar. Echt briljant|: Niemand boeit het wat je vader zei en zoals ze dat verhaal van dat huis vertelde aan de toekomstige koningin. En zo zuur dat we nu 14dagen moeten wachten. Altijd grappig als Cersei subtiel een bedreiging wilt uiten :P Benieuwd of we volgende week Coldhands te zien krijgen, anders is hij geschrapt vrees ik. Oja, [spoiler=seizoen 2] Sam had toch zo'n hele zak messen gevonden op de Fist of the First men? Hij heeft er nog genoeg denk ik. 21 mei 2013 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik meen dat dat Jon was, [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Maar volgens mij had hij die weer aan Sam gegeven dacht ik, ben niet zeker of dat ook in de serie te zien is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 goeie episode weer, tetteuh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik meen dat dat Jon was, [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; nee was wel Sam. Was in final van seizoen 2 dacht ik, met die andere twee Rangers. Toen ging die toeter drie keer af en kwamen de Walkers (zo gong het ongeveer dacht ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Als je dan gewoon een dikke pijlenregen van dat spul maakt, ben je toch zo van ze af. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten