PJHoutman Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Er zijn dus geruchten dat er een spin-off zou komen en dan heb je eigenlijk tot nu toe maar een drietal opties (waaronder die twee) Wat is de derde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Kwam dit net tegen, weet niet of het hier ooit gepost is maar ik vind het echt vet. Bronn_O_ http://imgur.com/gallery/oVORT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Haha zitten wel meer geinige tussen, die van Bran met Charles Xavier op z'n shirtje, Theon met een hotdog in z'n hand, White Walker met een neonblauw ijsje, :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Wat is de derde? Tales of Ducan and Egg. They follow the adventures of "Dunk" (the future commander of the Kingsguard, Ser Duncan the Tall) and "Egg" (the future king Aegon V Targaryen), some 90 years before the events of the novels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Oh die boeken heb ik nog niet gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Ga ze morgen wel eens opzoeken want dat klinkt eigenlijk best tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Oh die boeken heb ik nog niet gelezen. Ik ook niet hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 (bewerkt) Heb net S02E03 gekeken en moet zeggen dat ik dit seizoen geen ene flikker aan vind :cab: Beter dat het nog ergens toe leidt. Leuk dat Carice erin speelt maar haar rol is vreselijk vervelend. edit; Wilde net zeggen van 'ik care echt bar weinig om die twee broers van Robert", maar dat hoeft al niet meer :whistle: 20 april 2015 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Ik zit weer klaar hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Seizoen wordt weer keurig opgebouwd. [spoiler=S05E02]Dany begint ook steeds meer te worstelen met haar macht. Kan niet iedereen te vriend houden natuurlijk, maar begin me toch wat te ergeren aan haar besluiteloosheid. Hopelijk gaat Tyrion daar snel huis houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 [spoiler=S05E02]Wederom een prima aflevering, ben ook wel fan van deze opbouw en eigenlijk wel blij dat het niet direct helemaal los gaat. Nog niet geweldige 'wauw' scenes maar het begin is iig prima. Ben wel erg benieuwd na de snake girls! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Zo benieuwd hoe The House of Black and White van binnen is. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Zo benieuwd hoe The House of Black and White van binnen is. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 [spoiler=Spoilert]Zojuist de tweede aflevering gekeken. Lekker opgebouwd. Ben benieuwd naar de volgende. Verrassende wending met Jon ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Ik heb nog geen seconde van deze serie gezien, ben nu bezig seizoen 1 te downloaden. Het lijkt me namelijk helemaal niks, maar ik heb verder alles al gekeken wat ik leuk vond, dus dan dit maar een kansje geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Eerste 3 afleveringen seizoen 3 zijn al tig keer beter dan heel seizoen 2. Is dat het slechtste seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Is al een tijdje geleden natuurlijk, maar wat ik me er nog van herinner was seizoen twee inderdaad het minst spectaculair ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ik heb nu de eerste zes afleveringen gezien. Heb 1x moeten lachen. Het valt me nog niet tegen, maar het aantal irritante kutpersonen is wat te groot. En die leven vaak ook heel lang. Kijk, bij Harry Potter had je Omber, maar bij GoT zijn er 5 Omber tegelijk. Ergerlijk, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Is juist mooi. Hoe langer ze leven hoe leuker het wordt als ze sterven. Heb er nu in S5 ook eentje waarvan ik niet kan wachten totdat die vermoord wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Is niet om te lachen [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Eerste 3 afleveringen seizoen 3 zijn al tig keer beter dan heel seizoen 2. Is dat het slechtste seizoen? Maar wie was Jaqen H'ghar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Is niet om te lachen [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Dat snap ik, maar daarom vind ik het ook niet zo geweldig. Sowieso, dat hele gedoe met uithuwelijken, incest en verkrachting zal ik nooit begrijpen. Maar goed, seizoen één straks even afkijken, er zullen vast wel wat sympathieke lui dood gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ik heb nu de eerste zes afleveringen gezien. Heb 1x moeten lachen. Het valt me nog niet tegen, maar het aantal irritante kutpersonen is wat te groot. En die leven vaak ook heel lang. Kijk, bij Harry Potter had je Omber, maar bij GoT zijn er 5 Omber tegelijk. Ergerlijk, hahaha Dit is geen HP.... Hier gaan heeeeeel veel mensen in dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Maar wie was Jaqen H'ghar? Hij zit ook weer in seizoen 5, beetje rare gast :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten