Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=S05E01]Fuck yeah, Got is back _O_ Eindelijk. Zo'n aflevering gaat ook weer veels te snel voorbij. Heerlijke scene tussen Varys en Tyrion, sowieso zijn het altijd zeer goede scenes tussen hun. Cersei blijft altijd maar een bitch, maar kan haar rol ook wel waarderen. Iedereen haat haar, briljant hoe die actrice Cersei neerzet. Van mij mag ze dood, daar niet van haha. De scenes met Brienne boeien me vrij weinig, zie nu ook geen toegevoegde waarde daarin. Vette laatste scene. Eerst is Mance zeer zelfverzekerd dat hij niet wilt vechten voor Stannis, maar eenmaal op de brandstapel krijg je als kijker toch de twijfel dat hij gaat toegeven en alsnog wilt vechten. Ik ben benieuwd wat voor een gevolgen die pijl voor Jon Snow heeft. Zou Jon Snow graag in het leger van Stannis zien vechten. Weet overigens niet helemaal wat ik moet denken van Daenerys, heb het idee dat ze enorm zwak is zo zonder haar draakjes. Dit wordt volgens mij een heerlijk seizoen, dat kan niet anders _O_

Trouwens echt stukgaan dat LF wilt dat die Robyn gaat leren vechten, zag er echt grappig uit dat die als een mietje aan het trainen was :-D

Ik ga het per week bekijken, ga het slecht trekken als ik nu een maand moet wachten ;c

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste ep gezien. Lekker hoor. Hoop niet dat er van die mensen zonder zelfdiscipline hier spoilers komen posten etc over de volgende 3 afleveringen :cab: Heb nu heerlijk kunnen kijken in full hd. Zoveel beter :<

Inderdaad, ben die van Q&Q van 3.1GB aan het binnenhalen. Ga zo een mooie serie echt niet verneuken door naar 30 pixels met een watermerk te zitten kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn toch een bende wijven hoor :cab:

"Hopelijk geen nieuw lek", "ooh hopelijk kan ik mij bedwingen", "ooh nee 5 weken wachten als ik nu alles kijk"

Het is een televisieshow over draken, een dwerg en ijszombies, geen zware beproeving op het pad van het leven, dus doe normaal aub :LO:

Heb de eerste 2 afleveringen gisteren even gekeken. Wel benieuwd naar het vervolg al ben ik niet zo een grote fan eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn toch een bende wijven hoor :cab:

"Hopelijk geen nieuw lek", "ooh hopelijk kan ik mij bedwingen", "ooh nee 5 weken wachten als ik nu alles kijk"

Het is een televisieshow over draken, een dwerg en ijszombies, geen zware beproeving op het pad van het leven, dus doe normaal aub :LO:

Heb de eerste 2 afleveringen gisteren even gekeken. Wel benieuwd naar het vervolg al ben ik niet zo een grote fan eigenlijk.

Wij gedragen ons wijven, je noemt jezelf niet heel grote fan maar kijkt wel al de eerste twee episodes.

Rarara wat klopt er niet :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, kan ik een tip krijgen?

Hypocriet gedrag. Maar geeft niet ,doen we allemaal, ik ook. Je doet over komen alsof niet heel bijzonder is en wij de rest normaal moeten doen. Maar je kan jezelf niet eens inhouden en kijkt gelijk ook al episode 2..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap sowieso niet dat types als Kyrill er zo een probleem van maakt dat er een lek is. Als je wil kijken, kijk je lekker, en als je iedere week in Hd wil kijken, doe je dat. Zal mij echt aan mijn reet roesten dat anderen het al hebben gezien en ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hypocriet gedrag. Maar geeft niet ,doen we allemaal, ik ook. Je doet over komen alsof niet heel bijzonder is en wij de rest normaal moeten doen. Maar je kan jezelf niet eens inhouden en kijkt gelijk ook al episode 2..

Dus je mag de show alleen kijken als je hem heel bijzonder vindt of zo? Volgens mij snap je het hele punt van Scifo ook niet en ga je er maar meteen dom tegenin.

Ik ben het wel eens met Scifo. Dat gejank over lekken en oh nee ik hoop da tik me kan bedwingen. Het is maar een tv serie en als mensen lekker al willen kijken de eerste 4 episodes, moeten ze dat toch zelf weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me niet inhouden :cab: Ik had gisterenavond tijd dus heb ik even 2 afleveringkjes gekeken. Het is een televisieserie, geen 12 stappenplan om af te kicken van heroïne.

Van mijn part kijk je alle afleveringen na elkaar, prima, dat was mijn punt ook niet. Alleen 3 pagina's gemekker over het feit of men nu al de eerste 4 na elkaar gaat kijken of toch gaat wachten op de officiële release gaat mij een beetje te ver. Wat een dilemma, dat zijn wel de beslissingen die je wakker houden 's nachts, het is wat zeg :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt me ook weinig uit of iemand wel of niet doorkijkt. Maar hij zit iedereen als soort moraalridder naar beneden te praten maar doet er zelf wel aan mee.

Prima maar doe dan niet alsof je zoveel beter bent, dan de rest. Die zich zogenaamd ''als wijven'' gedragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me niet inhouden :cab: Ik had gisterenavond tijd dus heb ik even 2 afleveringkjes gekeken. Het is een televisieserie, geen 12 stappenplan om af te kicken van heroïne.

Van mijn part kijk je alle afleveringen na elkaar, prima, dat was mijn punt ook niet. Alleen 3 pagina's gemekker over het feit of men nu al de eerste 4 na elkaar gaat kijken of toch gaat wachten op de officiële release gaat mij een beetje te ver. Wat een dilemma, dat zijn wel de beslissingen die je wakker houden 's nachts, het is wat zeg :cab:

Hoezo is dat gemekker? Ik vind dat wel iets om over na te denken. Jij blijkbaar ook want je maakt er een post over. Als straks nog eps 6 tot en met 10 ook nog lekt is helemaal mogelijkheid tot binge watchen. En ja is maar een serie maar wel een verdomd goede. Ik heb hier 10 maanden opgewacht met kijken van veel series die toch wel aanzienlijk minder van kwaliteit zijn. Dan bespreek ik graag met anderen of ik wel of niet al gelijk de gelekte, 2 ,3e en of 4e epsiode kijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt me ook weinig uit of iemand wel of niet doorkijkt. Maar hij zit iedereen als soort moraalridder naar beneden te praten maar doet er zelf wel aan mee.

Dat doet hij helemaal niet.

Hij zegt niet dat je een wijf bent als je de serie kijkt of vooruit kijkt. Nee als je er 4 pagina's over gaat zeiken/dubben/nadenken/posten of je nu wle of niet moet vooruitkijken en of je je "in kunt houden" (:-D).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo is dat gemekker? Ik vind dat wel iets om over na te denken. Jij blijkbaar ook want je maakt er een post over. Als straks nog eps 6 tot en met 10 ook nog lekt is helemaal mogelijkheid tot binge watchen. En ja is maar een serie maar wel een verdomd goede. Ik heb hier 10 maanden opgewacht met kijken van veel series die toch wel aanzienlijk minder van kwaliteit zijn. Dan bespreek ik graag met anderen of ik wel of niet al gelijk de gelekte, 2 ,3e en of 4e epsiode kijk...

Misschien is dit wat voor je....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het niet ten volste kunnen waarderen van de schoonheid van kunst is een van de tekenen van sociopathie. [/magikarp]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet wel lachen hoor. Iedereen meer dan 25.000 posts op een forum dat over Football Manager gaat, maar het kan dan niet dat iemand zich zo oplaadt voor een nieuw seizoen van zijn of haar favoriete serie dat ze het niet voor zichzelf willen verpesten. Als je een goed boek leest ga je toch ook niet speedreaden om er zo snel mogelijk doorheen te zijn? Ik ben ook iemand die gewoon 'live' meekijkt omdat ik er wel van hou om een week lang ergens naar uit te kijken.

En ja, ik vind het eigenlijk wel erg naar dat er een lek is, want dat betekent dat ik Twitter, Facebook enzo weer wat meer moet negeren omdat ik geen spoilers wil zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites