Curly Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Goh heerlijk einde en vanaf nu wordt het echt een grote aaneenschakeling van legendarische momenten :D. Benieuwd hoeveel ze nog in dit seizoen gaan proppen... Gebasseerd op de titels van de aflevering en de promo van aflevering 7 veel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik denk dat Ramsay [tekst]Theon Lord Bolton (Ramsay's vader) laat vermoorden zodat hij kan heersen[/tekst] [spoiler=-]Ik denk dat Theon Pyke moet infiltreren zodat Bolton ook de macht krijgt over de Iron Islands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Re: Game of Thrones Ik join vanaf nu ook #teamStannis Welcome, brother. All hail the rightful king of Westeros! OURS IS THE FURY! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Willen we meer of minder? We want more! We want more! We want more! Damn, wat een aflevering vooral het laatste deel ervan :< [spoiler=S04E06]Kan niet wachten tot het gevecht. Hopelijk overleeft Tyrion het, wat een held is dat zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 [spoiler=ep 6]Einde was echt genieten inderdaad, die Tyrion(d). Voor de rest was het niet veel bijzonders, heb me vorige week meer vermaakt. Ben wel erg benieuwd wie het tegen elkaar op gaan nemen zeg! Ben alleen bang dat er nog een hoop gezever komt en dat het daardoor nog een aantal weken kan duren voordat we het gevecht te zien krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Vind Varys ook geweldig. Alleen al om zijn stem en hoe hij dingen zegt. Die zin van: She has conquered the city and rules as its queen. Daar kan ik gewoon echt van genieten uit zijn mond :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 (bewerkt) *verwijderd ivm spoilers* 12 mei 2014 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Ramsay Snow* :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Over Varys: Die [tekst]wordt nu door die dialoog met Oberyn en dat huichelachtige gedrag tijdens de trial wel neergezet als een man met ambities. Eerst was dat altijd gewoon het mannetje van de achtergrond, zat hij altijd af te geven op Baelish vanwege diens ambities en dan nu zelf impliceren dat hij ook de troon wil? Vond dat één van de weinige minpuntjes van deze ep.[/tekst] Met hem weet je het nooit. Eigenlijk alles wat hij doet is gepland, net zoals bij Baelish. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [spoiler=S04E06]Gaat Tyrion trouwens zelf vechten of laat ie iemand anders vechten? Lijkt me dat hij tegen the Mountain het moet opnemen. Beste held in Westeros lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [spoiler=-]Ik ga er vanuit dat Oberyn voor hem zal vechten, Jaime is zonder rechterhand natuurlijk ook geen partij voor The Mountain en Oberyn wil wraak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 (bewerkt) Eigenlijk [tekst]is dat belachelijk. Mocht de champion dan verliezen dan gaat de champion als Tyrion eraan. Dan denk ik dat Oberyn wraak wil nemen op The Mountain voor zijn zus.[/tekst] 13 mei 2014 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Ja dat is het risico om een champion te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 (bewerkt) Zou zonde zijn [tekst]als Oberyn het aflegt tegen The Mountain :([/tekst] 13 mei 2014 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Op deze manier zijn je spoilers leesbaar voor mensen die de alternatieve skin gebruiken. (o.a. voor mij dus ;c, al maakt het in dit geval voor mij niks uit) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Re: Game of Thrones Nu als t goed is niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Geniale episode, WEER :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Zou zonde zijn [tekst]als Oberyn het aflegt tegen The Mountain :([/tekst] [spoiler=bla]The mountain hebben we volgens mij eigenlijk nog niet zo vaak gezien in GoT, althans hij blijft bij mij niet hangen als een blijvend karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Denk wel dat [tekst]The Mountain gaat vechten, kijk maar hoe e08 heet.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [spoiler=x]Gaat Bronn niet gewoon vechten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 (bewerkt) [spoiler=x]Ik zag hem niet bij de trial [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION] 13 mei 2014 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 kijk uit voor spoilers.... [spoiler=x]Hij zal wel in de buurt zijn, zal ook niet direct een battle zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Op deze manier zijn je spoilers leesbaar voor mensen die de alternatieve skin gebruiken. (o.a. voor mij dus ;c, al maakt het in dit geval voor mij niks uit) Niet aan gedacht -.- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Wie is the mountain? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Wie is the mountain? :cab: de broer van the hound Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten