King XVI Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Moet zeggen dat ik die verhaallijn ook (nog) niet echt mis. Nu met Renly en Stannis erbij is het spannend en wat te denken van het gebeuren rondom Greyjoy. Trouwens [spoiler=-]Yoren _O_ Wat een baas. Vijf speren in z'n donder en nog door vechten. Ja Theon is wel baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Dat die twee kerels aan het rolle bollen waren;c ²:mrgy: Wel weer een spannend einde, weer een weekje wachten:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Om d'r van maar even een discussie tegenaan te gooien, wat is jullie top 5 favoriete personages? Wel leuk om te weten imo. mijne zo oziets wezen; 1. Tyrion 2. Varys 3. Daenerys 4. Robb 5. Theon Al vind ik er wel meer tof. Noem een Jorah of Bronn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 1. Khal Drogo (:() 2. Tyrion 3. Daenerys 4. Cersei 5. Jon Overigens weer prima aflevering, Daenerys wel beetje gemist, maar dat werd wel goed gemaakt met de uitgebreide verhaallijn omtrent Greyjoy etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 1. Tyrion 2. Daenerys 3. Jon Snow 4. Little finger 5. Khal Drogo toch wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=HC_tKUCPCR8&feature=player_embedded :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Om d'r van maar even een discussie tegenaan te gooien, wat is jullie top 5 favoriete personages? Wel leuk om te weten imo. 1. Daenerys Targaryen 2. Tyrion Lannister 3. Jon Snow 4. Khal Drogo 5. Ser Jorah Mormont En de personages waarvan ik hoop dat ze asap in stukken gehakt worden zijn Cersei Lannister, Jaime Lannister en Sansa Stark!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 1. Robb Stark 2. Tyrion Lannister 3. Daenerys Targaryn 4. Jorah Mormont 5. Jon Snow/Tywin Lannister En de personages waar ik een hekel aan heb: Jaime Lannister, Cersei Lannister, Joffrey, Petyr Baelish, Varys en Shae. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 1. Tyrion 2. Daenerys 3. Little Finger 4. Khai Drogo 5. Cersei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 1. Ned Stark 2. Tyrion 3. Daenerys 4. Jon Snow 5. Arya Stark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 1. Tyrion 2. Daenerys 3. Ser Jorah Mormont 4. Little Finger 5. Arya Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 1. Tyrion 2. Denearys 3. Khal Drogo 4. Jon Snow 5. Arya Leuke aflevering ook weer, Tyrion echt een baasje. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2012 Share Geplaatst 17 april 2012 Tyrion is ook by far mijn favoriete personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 17 april 2012 Share Geplaatst 17 april 2012 (bewerkt) 1. Tyrion Lannister 2. Jon Snow 3. Bran Stark 4. Daenerys Targaryen 5. Petyr Baelish aka Littlefinger 17 april 2012 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Tyrion Arya Jon Baelish Die lijfwacht van Tyrion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Waarom iedereen zo fan van Baelish. Vind ik een nare man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Tyrion Lannister Arya Stark Ser Jorah Morment Daenerys Targaryen Jon Snow(zou in seizoen 1 hoger staan dan nu, ik vind zijn rol in 2 nog niet echt duidelijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Waarom iedereen zo fan van Baelish. Vind ik een nare man. Inderdaad, Varys is veel baziger :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 april 2012 Auteur Share Geplaatst 19 april 2012 Jon Arya Tyrion Robb & Bran (laatste wordt wel een baasje denk ik met die wilderling) Die dikke die bij Jon loopt :d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 1. Tyrion Lannister 2. Jon Snow 3. Bran Stark 4. Petyr Baelisch 5. Arya Stark Normaliter zou iemand die veel te maken heeft met het plot in seizoen 1 ook erin staan, maar die heb ik maar eruit gehaald. Deze top 5 is op basis van eerste seizoen en meest recente aflevering (S02E03) van seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Seizoen 3 al gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Je bent wel heel grappig hé... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erich Geplaatst 21 april 2012 Share Geplaatst 21 april 2012 Net begonnen en de namen zijn niet echt blijven hangen maar heerlijke serie. Die dwerg is geniaal en dat kleine opdondertje dat voor koning speelt mag wel weer dood van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 22 april 2012 Share Geplaatst 22 april 2012 Net begonnen en de namen zijn niet echt blijven hangen maar heerlijke serie. Die dwerg is geniaal en dat kleine opdondertje dat voor koning speelt mag wel weer dood van mij. Oja, die laatste was ik vergeten idd.. die Joffrey mogen ze wat mij betreft ook zo snel mogelijk in vieren delen! Of in stukken laten scheuren door die wolf, lijkt me ook wel goed vermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 april 2012 Share Geplaatst 22 april 2012 Ik kijk nu die video hierboven en die Joffrey ;e Beter sterft dat kutkind snel ;e En dat zijn moeder wordt uitgeleverd aan die gast met z'n bordeel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten