Mansveld Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Dan zondag maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 hTqqA9sOUfY Klasse (y) Sorry dat ik op zo'n oud bericht reageer, maar wat een prachtig gebaar zeg. Dat vind ik echt grote klasse, mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2015 ADO Den Haag wil weer op 'echt' gras spelen DEN HAAG - ADO Den Haag wil weer op natuurgras voetballen. De eredivisieclub stapte in aanloop naar het WK hockey dat afgelopen juni in het eigen stadion gehouden werd min of meer gedwongen over naar kunstgras. De Haagse club wil nu terug naar een echte mat, zo meldde directeur Maarten Fontein vrijdag bij een perslunch met de nieuwe Chinese eigenaar Hui Wang. De club gaat nu onderzoeken op welke termijn de kunstgrasmat kan worden vervangen. ADO Den Haag legde eind 2013 eerder dan gepland kunstgras aan omdat de voorbereidingen voor het WK hockey de natuurgrasmat ernstig hadden beschadigd. Daardoor moesten toen enkele wedstrijden worden uitgesteld. Zou heel mooi zijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Ook een nieuwe speler zag ik. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2015 Ook een nieuwe speler zag ik. Ben benieuwd. Loop al de hele dag tegen iedereen te vertellen dat ik die naam al eens eerder heb gehoord, iedereen me raar aankijken natuurlijk. Bedenk ik me net opeens dat ik 'm ooit gehaald heb in FM :mrgy: Ben idd ook benieuwd wat ie in het echt kan, staat zondag uit tegen Feyenoord waarschijnlijk meteen in de basis. Fraser lijkt het weer om te gaan gooien. Van 4-3-3 naar 4-4-2, Zuiverloon gepasseerd, jeugdspeler Ebuehi op zijn plek, Eduardo met Van Duinen en Kramer voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Wang gaat ook af en toe meetrainen :r Held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Met rugnummer #39 babi pangang ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Held? Eerder clown. Ken je plek. Doe toch normaal, het is geen kermis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Held? Eerder clown. Ken je plek. Doe toch normaal, het is geen kermis. Waarschijnlijk is hij beter dan Mitchell Schet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 Ik lees net dat die Wang Ajax voorbij wil en als men het voortaan over de Nederlandse competitie heeft dat dan ADO het eerste is waar je aan denkt. Ik weet niet wat ze die man voeren, maar wartaal uitslaan doet hij zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 31 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2015 Gratis bamihapje voor alle ADO supporters bij ADO Den Haag tegen FC Twente en een hele doos voor Jan Boskamp In verband met de Chinese overname van ADO Den Haag en de viering van het 110 jarig bestaan van de club heeft de Haagse koning van de vette bek, Henk Patat besloten om 2000 bezoekers van ADO tegen TC Twente te trakteren op een heerlijk bami hapje. Uiteraard is er ook gedacht aan de grootste bami hap eter van het westelijk halfrond, oerFeyenoorder Jan Boskamp, want Henk Patat neemt bij de uitwedstrijd van ADO in de kuip speciaal voor Jan een doos bamihapjes mee zodat Jan thuis voor de buis in het heerlijke Vlaanderen ook van zijn zo geliefde bamihapje kan genieten. Namens Henk Patat zelf bieden wij onze verontschuldigingen alvast aan voor deze vette actie maar wij hopen dat WilfredGenee er begrip voor kan opbrengen dat Henk nog druk aan het oefenen is met het snijden van kraanvogels en draakjes van wortel en komkommer. Indien gewenst wil Henk met alle liefde ook Bami hapjes voor Rene, Johan, Hans en de crew en publiek komen bakken bij de studio vanuit zijn mobiele frietkot. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Is dit serieus? :cab: Naja hij had gezegd dat hij iedere 2 weken voetbalt maar dit keer niet omdat hij bezig was met die overname, dus Fontein zei dat hij maandag ging meetrainen. Geen idee of het helemaal serieus is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2015 ADO schijnt bezig te zijn met Henk Dijkhuizen, dat moet de laatste aankoop worden deze transferperiode. Zou ik zeker toejuichen. Vond 'm vorig seizoen goed bij Roda + Haagse jongen. En dan kan Zuiverloon er eindelijk uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Beetje simpele voetballer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Bovenberg 2.0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2015 Is dit serieus? :cab: Volgens mij is het allemaal een beetje uit z'n verband gerukt. Hij zei dat ie een groot voetballiefhebber was en dat ie het leuk zou vinden om een keer mee te trainen, nou dat gaat dus gebeuren vandaag als het goed is. Maar zal gewoon eenmalig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Na Eagles, zijn we gister wéér genaaid. Was wel een leuke busreis, vooral terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 8 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2015 Na Eagles, zijn we gister wéér genaaid. Was wel een leuke busreis, vooral terug. NAC-uit, Feyenoord-thuis vergeet je nog. Zag die bus tekeer gaan toen we terug kwamen bij 't stadion haha :mrgy: Zat zelf in bus 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 (bewerkt) Klopt maar Eagles is maar twee weken terug, vandaar dat ik die aanhaal. Ja we gingen lekker links/rechts. Van buiten werd er ook nog geduwd hahah. Edit: Tegen NAC moeten we zaterdag echt drie punten pakken. Zonde dat we van (een zwak spelend) Twente wel kunnen winnen, maar tegen directe concurrenten punten laten liggen. Kwalitatief gezien moet je ook clubs als Excelsior en Willem II onder je kunnen houden. Iakovenko vind ik wel een leuke speler die wat toevoegt. Die Eduardo ben ik nog niet van overtuigd. Heeft een goede balaanname/techniek, maar hij houdt het veld te weinig breed. Dat zag je gister ook weer. Er lag vaak ruimte voor een steekpass van achteruit maar meneer loopt zowat in de spits positie. 8 februari 2015 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 8 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2015 Ben ook nog niet overtuigd van Eduardo. Iakovenko kan je wel aan zien dat ´t een goede speler is, maar hij heeft natuurlijk nog maar 2 keer 70 minuten gespeeld. Kramer nu overigens op z´n pik getrapt omdat ie op de bank begon ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Kramer moet niet zeiken maar eens gaan laten zien dat hij een heel jaar kan presteren. Hij heeft een aantal goede en belangrijke goals gemaakt, maar verder vind ik hem matig. Na de winterstop vindt hij het doel niet dus lekker banken. Hij kan nog geen bal normaal doorkoppen... Had bij een mooi bod afgelopen winter mogen vertrekken wat mij betreft. Hoop dat Wang van de zomer wat geld erin gaat pompen. Want wat er nu centraal staat met Derijck en Wormgoor dat kan echt niet, dat is Topklasse niveau. Alleen verwacht ik geen versterkingen uit de Nederlandse competitie, vrees voor een vreemdelingenlegioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Kanon komt back jonge :D Hele toernooi in de basis goed gespeeld en uiteindelijk gewonnen plus penal raak geschoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2015 Kanon zal zo wel een hoop camoufleren daar achterin ja. Heerlijk hoe die die penalty nam gister, als 19-jarige op zo'n moment :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Heerlijke pingel ja. Die hoeft hem zaterdag niet te nemen, mocht de mogelijkheid zich voordoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 13 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2015 Fraser zegt dat ie de laatste tijd vaak anonieme berichtjes waarin ie wordt 'beledigd' vanwege z'n huidskleur en z'n zogenaamde Feyenoord-hart. Triest, lekkere supporter ben je dan :cab: Gelukkig is Henk niet iemand die zich daardoor uit het veld laat staan. ''Als je m'n nummer toch hebt, bel me dan ff op'' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten