Ruben. Geplaatst 3 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2011 De laatste transfergeruchten rond ADO: - Lex Immers staat in de belangstelling van Feyenoord, maar ook van Fulham dat hem op huurbasis zou willen aantrekken. - Rangers heeft een bod van 1,7 miljoen gedaan op Verhoek, maar ADO wilt minstens 2 miljoen. Ook Verhoek staat trouwens in de belangstelling van Fulham. - ADO zou Ramon Zomer van NEC willen halen. Morgen de wedstrijd tegen Omonia, is trouwens al bijna uitverkocht. Mooi om te zien dat er toch nog zo veel mensen komen, ondanks de bijna kansloze missie. Maar goed, niets is onmogelijk. En dan zondag de start van de competitie tegen Vitesse, denk en hoop dat de drie punten in Den Haag blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Maar 2 miljoen voor Verhoek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Aflopend contract waarschijnlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opper Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Aflopend contract waarschijnlijk? Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2012, met een eenzijdige optie van ADO-kant voor nog een seizoen. Extra verdediger kan geen kwaad, met alleen Beugelsdijk op de bank is het een beetje magertjes. Verder denk ik dat Zomer beter is dan Kum. Morgen zit ik weer lekker in het stadion, laten we hopen dat ze vanaf minuut 1 er in knallen en er in ieder geval een wedstrijd van gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 ADO moet geen Zomer halen, die kan totaal niet spelen met ruimte in zn rug, en is ook niet echt een voetballende verdediger. En jammer dat Twente Verhoek niet haalt, maar aan de ene kant ook wel begrijpelijk met Ruiz en Berghuis voor die flank. Toffe speler, hopelijk blijftie in NL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2011 Haha net in Studio Sport interview met Immers en Verhoek. Journalist: Lex, jij wilt toch Europees spelen? Immers: Ja Journalist: Maar Feyenoord speelt geen Europees Verhoek: Ja Lex, blijf lekker hier. Morgen gaan we toch door Held die Verhoek :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ik weet niet wat erger is, geen Europees spelen of uitgeschakeld worden door een ploeg uit Cyprus?! ( ;e ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ik weet niet wat erger is, met 2-1 in Eindhoven winnen of er met 10-0 verliezen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
centrocampista Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ik weet niet wat erger is, met 2-1 in Eindhoven winnen of er met 10-0 verliezen?! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ik weet niet wat erger is, met 2-1 in Eindhoven winnen of er met 10-0 verliezen?! Zet dan de stand van PSV - ADO nog goed neer als je zo grappig wilt doen.. 0-1 dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 ekt he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Aan kansen ligt het niet, al 3 grote kansen. Wel een aansteller die kale van Omonia. Verwacht ook wel een paar rode kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Dat was echt een van de slechste schwable´s ooit. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ik weet niet wat erger is, met 2-1 in Eindhoven winnen of er met 10-0 verliezen?! Ik weet niet wat belangrijker is, 10-0 winnen of kampioen worden?! :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Hij is voor Ajax he.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Als dat clubje uit Eindhoven niet met 10-0, maar bijvoorbeeld met 2-0 had gewonnen hadden ze veel meer kans om in Rotterdam te winnen. Minder antigevoelens, jwt. Maar goed, ik weet ook niet waarom die 10-0 erbij wordt gehaald. Het ging over ADO en Feyenoord niet over Feyenoord en PSV :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Omdat die van jou nergens op sloeg, kreeg je een nutteloze reactie terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Reactie op de post boven me, gewoon een dolletje. Wat dus wel degelijk ergens op sloeg. Maar misschien is dat te ingewikkeld voor jouw beperkte brein? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 En dat dolt iemand terug, en dat slaat dan nergens op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Eh? Heb je het tegen mij? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Wtf, ik mis echt teveel laatste tijd, ADO laatst verloren van Nicosia met 3-0? :cab: Wel erg slecht, jammer dat ze niet door zijn, twas ze gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2011 Jammer inderdaad, ze hebben het vorige week laten liggen. Gister waren er genoeg kansen, het had al 3-0 kunnen staan in de rust. ADO mist nog een echte afmaker, die de kansen van gisteren bijvoorbeeld wel had afgemaakt. Hoop dan ook nog steeds op Bulykin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2011 Wat was ADO slecht vandaag, niet normaal. De simpelste ballen werden ingeleverd, en er werd constant de lange bal gespeeld. Zeker met die wind is dat heel erg dom, en sowieso is het veel effectiever om gewoon rustig op te bouwen (net als vorig seizoen gedaan werd). Verhoek vond ik de slechtste aan de kant van ADO, vooral de eerste helft bakte hij er niks van. Vicento speelde ook slecht, hij is ook geen echte spits. Dat is iets wat vandaag wel duidelijk werd; ADO mist een echte spits. Vicento is het niet, Immers speelt liever op het middenveld, en Mulders is gewoon niet goed genoeg. Hopen dat Bulykin nog komt. Verder leek het elftal ook nog vermoeid van die wedstrijd donderdag, misschien dat het volgende week (als ze weer 100% fit zijn) beter gaat tegen Groningen. Ik hoop het, want anders wordt het heel moeilijk om het linkerrijtje te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Verhoek gaat naar Nottingham Forest, hij heeft al afscheid genomen van de spelers volgens Kees Jansma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten