Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

De laatste transfergeruchten rond ADO:

- Lex Immers staat in de belangstelling van Feyenoord, maar ook van Fulham dat hem op huurbasis zou willen aantrekken.

- Rangers heeft een bod van 1,7 miljoen gedaan op Verhoek, maar ADO wilt minstens 2 miljoen. Ook Verhoek staat trouwens in de belangstelling van Fulham.

- ADO zou Ramon Zomer van NEC willen halen.

Morgen de wedstrijd tegen Omonia, is trouwens al bijna uitverkocht. Mooi om te zien dat er toch nog zo veel mensen komen, ondanks de bijna kansloze missie. Maar goed, niets is onmogelijk. En dan zondag de start van de competitie tegen Vitesse, denk en hoop dat de drie punten in Den Haag blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aflopend contract waarschijnlijk?

Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2012, met een eenzijdige optie van ADO-kant voor nog een seizoen.

Extra verdediger kan geen kwaad, met alleen Beugelsdijk op de bank is het een beetje magertjes. Verder denk ik dat Zomer beter is dan Kum.

Morgen zit ik weer lekker in het stadion, laten we hopen dat ze vanaf minuut 1 er in knallen en er in ieder geval een wedstrijd van gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO moet geen Zomer halen, die kan totaal niet spelen met ruimte in zn rug, en is ook niet echt een voetballende verdediger. En jammer dat Twente Verhoek niet haalt, maar aan de ene kant ook wel begrijpelijk met Ruiz en Berghuis voor die flank. Toffe speler, hopelijk blijftie in NL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat clubje uit Eindhoven niet met 10-0, maar bijvoorbeeld met 2-0 had gewonnen hadden ze veel meer kans om in Rotterdam te winnen. Minder antigevoelens, jwt. Maar goed, ik weet ook niet waarom die 10-0 erbij wordt gehaald. Het ging over ADO en Feyenoord niet over Feyenoord en PSV :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was ADO slecht vandaag, niet normaal. De simpelste ballen werden ingeleverd, en er werd constant de lange bal gespeeld. Zeker met die wind is dat heel erg dom, en sowieso is het veel effectiever om gewoon rustig op te bouwen (net als vorig seizoen gedaan werd). Verhoek vond ik de slechtste aan de kant van ADO, vooral de eerste helft bakte hij er niks van. Vicento speelde ook slecht, hij is ook geen echte spits. Dat is iets wat vandaag wel duidelijk werd; ADO mist een echte spits. Vicento is het niet, Immers speelt liever op het middenveld, en Mulders is gewoon niet goed genoeg. Hopen dat Bulykin nog komt. Verder leek het elftal ook nog vermoeid van die wedstrijd donderdag, misschien dat het volgende week (als ze weer 100% fit zijn) beter gaat tegen Groningen. Ik hoop het, want anders wordt het heel moeilijk om het linkerrijtje te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites