Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

The Inbetweeners

Rexcoder

Aanbevolen berichten

Ook ff in 1 dagje 3 seizoenen bekeken. Net als bij Weeds, spijtig dat er a: weinig episodes zijn en b: korte episodes.

Carli is wel cute, en blijkbaar is de actrice die Charlotte Hinchcliffe (Emily Atack) speelt de nr. 18 op de FHM top 100 lijst :cab:.

Maarja, gewoon droge Britse humor verder van mijn generatie. Me gusta!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Film ein-de-lijk gezien en hij is zeker lachen! Mooie afsluiting van de serie, maar van mij mogen ze zeker een tweede film uitbrengen.

Komt 19 januari in Nederland uit dacht ik. Kijk hem dan ook nog een keer in de bios. Heb toch een Pathé pas.

Net ook gekeken, hij was leukkkk! Simon met Alison, tering grappig weer.

Leuke afsluiting van een bazenserie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor de fans, dit stond een paar dagen geleden op hun facebook :

Dearest Facebook fwends - Beebedy beep beep - time for an Inbetweeners sequel update. As promised, you are now the first to know 'officially' that there's a new Inbetweeners movie coming your way next Summer. We can't tell you anything else right at this minute other than that Jay, Will, Simon and Neil are back and it's DEFINITELY happening. As soon as there's more info, we'll post it here like a sort of online golden easel outside Buckingham Palace. We're all very excited about working together and the film should hit cinemas early August 2014.

Thanks for the continued support, we honestly wouldn't be doing this if we didn't feel the amazing support from you guys. We couldn't just leave it with the last words of The Inbetweeners being 'Oooh, I think I've shit myself'!

:< :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie serie hoor. Erger me echt heel erg aan de hoofdrolspelert, die Will. Wat is hij irritant zeg man man, verpest het een beetje voor me want als hij iets zegt krijg ik jeukende vuisten. Jay en Neil daarentegen zijn wel echt geweldig zeg. Vooral Jay natuurlijk mijn zijn lelijke kop en vieze praat, geweldig :mrgy:. Simon en zijn onbenulligheid is ook wel grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die tweede film is ook wel aardig. Stuk gaan bij dat stukje in het zwembad:

UMVmV1xa0dU

Tweede film viel me totaal niet tegen inderdaad

Dit vind ik echt zo'n mooie scene, nu een stuk minder omdat ik 'em al 12239489203 keer heb gezien, maar toch.

Will: Softly softly, catchy monkey

Neil: I didn't know you spoke Spanish

:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die Fresh Meat hebben gezien? Simon van The Inbetweeners speelt erin (onder een andere naam) en met een beetje fantasie kun je het als een vervolg van The Inbetweeners beschouwen. Gaat over een studentenhuis in Manchester. Had er wel eens wat afleveringen van op tv gezien, maar nu bij het begin begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites