Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Hahaha wat een hero's. :-D Zei nog tegen Ozan dat ze in de fontein moesten gaan staan, doen ze 't ook nog. :mrgy: Ja na dat hartje dat die twee mongolen vormden was dat wel het hoogtepunt. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Jedward was toch leuk om zien, maar het nummer was niet veel soeps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Die intro van Servië lijkt echt op Paradise van Coldplay :cab: Straks komt Oekraïne nog met hun Inna rip :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Bulgarije was die Inna rip he. Dit is echt een sick goed nummer trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Die intro van Servië lijkt echt op Paradise van Coldplay :cab: Straks komt Oekraïne nog met hun Inna rip :-D Ik dacht al die intro komt me bekend voor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Haha nu je het zegt ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Dit kon zomaar de nieuwe van David Guetta zijn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Dit is toch een nummer van David Guetta :cab: weet de naam niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Beter kan David Guetta ook meteen haar stem beetje veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Dit is toch een nummer van David Guetta :cab: weet de naam niet meer Inderdaad, zit er ook al een tijd mijn hoofd over te breken :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 deze toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik krijg echt koppijn van die stem joh, wat een schreeuwlelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Dit is gewoon reclame voor het EK. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik krijg echt koppijn van die stem joh, wat een schreeuwlelijk. Had idd wel wat minder gemogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Elk liedje van David Guetta lijkt natuurlijk op elkaar dusja :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Die Oekrainse is duidelijk vaste klant bij en de lokale plastisch chirurg en de lokale make-upfabriek..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Oekraïne vind ik de op één na slechtste inzending van 2012.. :cab: Alleen Georgië vind ik slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Dit vind ik wel een leuk liedje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Die van Moldovia doet dat zingen gewoon part-time denk ik. Heeft ook geen tijd gehad om zich om te kleden, komt recht uit de boerderij zo te zien. Vind hem ook op een Amerikaanse acteur lijken, maar komt niet op z'n naam ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Heeft wat weg van Littlefinger van Game of Thrones :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Ff op Ierland stemmen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Mijn top-10: 1. Zweden 2. Cyprus 3. Roemenië 4. Griekenland 5. Malta 6. Hongarije 7. Oekraïne 8. Moldavië 9. Italië 10. Duitsland Bedroevend slecht niveau, dat terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Vind hem ook op een Amerikaanse acteur lijken, maar komt niet op z'n naam ;e Colin Farrell / Edward Norton. (Krijg ik binnen op Twitter) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Oekraïne vind ik de op één na slechtste inzending van 2012.. :cab: Alleen Georgië vind ik slechter. Kijk dan maar eens naar Montenegro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Groot Brittannië, Denemarken, Zweden, Servië of Malta mag wel winnen van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten