Scifo Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Kut die hom's :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 -Denemarken 8,9 -IJsland 8,6 -Moldavië 7,3 -Hongarije 7,1 -Griekenland 7 -Cyprus 6,9 -Rusland 6,4 - -Finland 5,9 -Albanië 5,4 -Roemenië 5,3 'zucht' ik dacht bijna een streak te hebben :P Helaas XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Dat er nog mensen kijken naar dit programma ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Dat er nog mensen kijken naar dit programma ;e Sorry jeugdsentiment XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Ik kijk altijd voor de chicks. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Oostblokkersdingetje dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Maken we een kans morgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Volgens mij is het donderdag. Maar wij komen uit Nederland dus we hebben niet echt een kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eagles Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 7 goed, had beter gekund. Albanie verbaast me enorm; Ierland is op zich niet vreemd, maar had niet gehoeven; Moldavie verbaast me ook wel. En ik ben verbijsterd door het feit dat Finland het niet gehaald heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Mjah had Finland wel verwacht ipv Albanië en Zwitzerland ipv Hongarije. Moldavië had ik wel verwacht en de rest was makkelijk te voorspellen imo, alle dance/popnummers zijn door maar Ierland had van mij wel weg mogen blijven met die adhd gaytjes ;e Volgens mij is het donderdag. Maar wij komen uit Nederland dus we hebben niet echt een kans. Je en dat komt omdat wij ook gewoon altijd kutnummers sturen of nummers die niet pakkend genoeg zijn, NL zal het nooit snappen lijkt het wel. Dat oostblok gedoe kan geen excuus meer zijn na het succes van Noorwegen en Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 De Zwitserse website Blick.ch meldde gisteravond dat Ivan Broggini, de gitarist van de Zwitserse groep Sinplus, een liefdevolle nacht heeft beleefd met een tot nu toe onbekend meisje van het Eurovisiesongfestival. Iris, het brave meisje dat ons land gisteren vertegenwoordigde, wordt genoemd als één van de mogelijke meisjes. De andere dames die in aanmerking komen zijn de drie backingzangeressen van Iris, Joke Vincke, Jana De Valck en Billie Bentein, maar ook de Griekse kandidate Eleftheria Eleftheriou en de Deense schone Soluna Samay bleken zeer goed bevriend met Ivan. Al deze dames verbleven in hetzelfde hotel als het Zwitserse team. Ivan zelf zegt geen namen te noemen om het meisje in kwestie te beschermen. Maar dat het om één van de Russische oma's gaat, is alvast uitgesloten. http://www.nieuwsblad.be Altijd leuk dat Eurosong :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Groot gelijk heeft ie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Mijn top 10 in willekeurige volgorde: - IJsland - Griekenland - Roemenië - België - Israel - Cyprus - Denemarken - Hongarije - Oostenrijk - Ierland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Morgen: [YOUTUBE]CLuL0Hh9sak[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Ik zal je eens wat vertellen, ik denk dat we dit jaar gewoon meer kans maken dan de voorgaande jaren. :mrgy: Verder ga ik eens al die chicks kijken, heb gister naar de verschrikking gekeken die men het Nederlands Elftal noemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 (bewerkt) Dat er nog mensen kijken naar dit programma ;e Dat Nederland geen kans maakt op Eurovision hoeft niet te betekenen dat het een kutprogramma is. Of bedoel je wat anders? Het is gewoon leuk om te kijken, voor het niveau hoef je niet te kijken nee. Overigens moet ik wel zeggen dat sommige landen wel niveau brengen met nieuwe artiesten hoor. Scandinavië, Griekenland, Duitsland en wat landen uit de Balkan (met name Turkije) brengen elk jaar toffe muziek. Moet je eens op letten naar de winnaars van de laatste jaren. Voor landen zoals Hongarije, Andorra etc hoef je niet te kijken. Ik snap overigens nog steeds niet waarom Frankrijk 'm niet in 2010 won met deze > 23 mei 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Dat Nederland geen kans maakt op Eurovision hoeft niet te betekenen dat het een kutprogramma is. Of bedoel je wat anders? Het is gewoon leuk om te kijken, voor het niveau hoef je niet te kijken nee. Overigens moet ik wel zeggen dat sommige landen wel niveau brengen met nieuwe artiesten hoor. Scandinavië, Griekenland, Duitsland en wat landen uit de Balkan (met name Turkije) brengen elk jaar toffe muziek. Moet je eens op letten naar de winnaars van de laatste jaren. Voor landen zoals Hongarije, Andorra etc hoef je niet te kijken. Ik snap overigens nog steeds niet waarom Frankrijk 'm niet in 2010 won met deze > Geen songfestivalliedje, maar Nederland kan best wel winnen hoor ;) Moeten ze maar eens wat fatsoenlijks opsturen... Hopelijk komen we met deze uitzending in de finale, dan weten ze eindelijk een beetje de goede richting :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Naja je moet juist nooit 2 jaar achter elkaar een vergelijkbare act insturen. Zie je heel vaak dat de winnaar van het vorige jaar een soort van word nageaapt en die scoren altijd een stuk minder. Maar ik vind op zich dat je met een nationaal songfestival het beste af ben en of je dan wel of niet het haalt boeit me dan echt niet zoveel. Gewoon iets sturen waar je als land voor staat in plaats van al die van te voren al gekozen artiesten die stuk voor stuk geflopt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Naar wat ik heb gehoord is de 2de halve finale nog veel slechter dan de eerste :cab: Iedereen op post dus om 9 uur :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ja gewoon zoals ze in Scandinavië doen en nog wat landen, overigens Sanel vind ik de 'Balkan' nummers best tegenvallen dit jaar, alleen Roemenië en Moldavië (Voor zover je dat Balkan kan noemen) vind ik wel wat hebben maar de rest stuurt een beetje dertien in een dozijn nummers al zal die Joksimovic het wel weer goed doen met Servië...maar vond zijn bijdrage waarmee die destijds 2e werd stukken beter. Ja ok Montenegro stuurde wat aparts maarja dat was echt misschien wel de allertrieste bijdrage ooit samen met die van San Marino, the fuck ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Voor zover ik weet is dit de allerslechtste inzending: [YOUTUBE]JsjBPt-GeFc[/YOUTUBE] ;e Sinds dat jaar doet Tsjechië trouwens niet meer mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Je moet eens Zwitserland zoeken met Celebrate iets van 10 jaar terug...kregen 0 punten en zwaar terecht :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Zie nu dat de deelnemers van Oostenrijk de Trackshittaz heten. :mrgy::mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Naar wat ik heb gehoord is de 2de halve finale nog veel slechter dan de eerste :cab: Iedereen op post dus om 9 uur :dance: Klopt niet echt, in de 2de halve finale zit er meer kwaliteit. Maar dat betekent niet dat het een goede show gaat zijn. Kom op Zweden. Dit is mijn voorspelling; Servië Malta Wit-Rusland Oekraïne Slovenië Zweden Turkije Estland Slovakije Noorwegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 (bewerkt) Net alles van de eerste halve finale geluisterd en vind die meid van Denemarken echt cute zeg, zij verdient wel om te winnen. Verder vind ik de Roemeense en Moldavische songs wel catchy. Griekenland is een boutnummer, slecht uitgewerkt maar die chick is hawtttt. En San Marino wtf. ;e 2e halve finale ga ik alles eens rangschikken van hoe leuk ik zelf alles vind, kijken of de uitslag ongeveer hetzelfde is. Zweden Servië Malta Estland Litouwen Turkije Slovenië Bosnië Kroatië Noorwegen Wit-Rusland Portugal Nederland Macedonië Slowakije Georgië Oekraïne Bulgarije Zoiets. Nu nog de liedjes luisteren die niet in de halve finales staan, maar tot nu is Denemarken nog steeds mijn favoriet. Britten hebben mooi lied, ook slim om voor zo'n bekende zanger te kiezen, die gaan wel hoog eindigen denk ik. Frankrijk is ook goed lied, lekkere chick ook. Italië is ook wel nice. Azerbeidjan is ook niet slecht, wederom een nice chick. Volgens mij zit heel dat Azerbeidjan volgestampt met chicks. :cab: Spanje vind ik niet zo maar houd ook niet van dat soort ballads. Mja conclusie is dus: Denemarken is mijn favoriet, ik denk persoonlijk dat Roemenië wint en slechtste songs zijn San Marino, Oekraïne en Bulgarije zeg. 24 mei 2012 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten