Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

-Denemarken 8,9

-IJsland 8,6

-Moldavië 7,3

-Hongarije 7,1

-Griekenland 7

-Cyprus 6,9

-Rusland 6,4 -

-Finland 5,9

-Albanië 5,4

-Roemenië 5,3

'zucht' ik dacht bijna een streak te hebben :P Helaas XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 goed, had beter gekund. Albanie verbaast me enorm; Ierland is op zich niet vreemd, maar had niet gehoeven; Moldavie verbaast me ook wel. En ik ben verbijsterd door het feit dat Finland het niet gehaald heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah had Finland wel verwacht ipv Albanië en Zwitzerland ipv Hongarije. Moldavië had ik wel verwacht en de rest was makkelijk te voorspellen imo, alle dance/popnummers zijn door maar Ierland had van mij wel weg mogen blijven met die adhd gaytjes ;e

Volgens mij is het donderdag. Maar wij komen uit Nederland dus we hebben niet echt een kans.

Je en dat komt omdat wij ook gewoon altijd kutnummers sturen of nummers die niet pakkend genoeg zijn, NL zal het nooit snappen lijkt het wel. Dat oostblok gedoe kan geen excuus meer zijn na het succes van Noorwegen en Duitsland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Zwitserse website Blick.ch meldde gisteravond dat Ivan Broggini, de gitarist van de Zwitserse groep Sinplus, een liefdevolle nacht heeft beleefd met een tot nu toe onbekend meisje van het Eurovisiesongfestival. Iris, het brave meisje dat ons land gisteren vertegenwoordigde, wordt genoemd als één van de mogelijke meisjes.

De andere dames die in aanmerking komen zijn de drie backingzangeressen van Iris, Joke Vincke, Jana De Valck en Billie Bentein, maar ook de Griekse kandidate Eleftheria Eleftheriou en de Deense schone Soluna Samay bleken zeer goed bevriend met Ivan. Al deze dames verbleven in hetzelfde hotel als het Zwitserse team.

Ivan zelf zegt geen namen te noemen om het meisje in kwestie te beschermen. Maar dat het om één van de Russische oma's gaat, is alvast uitgesloten.

http://www.nieuwsblad.be

Altijd leuk dat Eurosong :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat er nog mensen kijken naar dit programma ;e

Dat Nederland geen kans maakt op Eurovision hoeft niet te betekenen dat het een kutprogramma is. Of bedoel je wat anders? Het is gewoon leuk om te kijken, voor het niveau hoef je niet te kijken nee. Overigens moet ik wel zeggen dat sommige landen wel niveau brengen met nieuwe artiesten hoor. Scandinavië, Griekenland, Duitsland en wat landen uit de Balkan (met name Turkije) brengen elk jaar toffe muziek. Moet je eens op letten naar de winnaars van de laatste jaren. Voor landen zoals Hongarije, Andorra etc hoef je niet te kijken.

Ik snap overigens nog steeds niet waarom Frankrijk 'm niet in 2010 won met deze >

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Nederland geen kans maakt op Eurovision hoeft niet te betekenen dat het een kutprogramma is. Of bedoel je wat anders? Het is gewoon leuk om te kijken, voor het niveau hoef je niet te kijken nee. Overigens moet ik wel zeggen dat sommige landen wel niveau brengen met nieuwe artiesten hoor. Scandinavië, Griekenland, Duitsland en wat landen uit de Balkan (met name Turkije) brengen elk jaar toffe muziek. Moet je eens op letten naar de winnaars van de laatste jaren. Voor landen zoals Hongarije, Andorra etc hoef je niet te kijken.

Ik snap overigens nog steeds niet waarom Frankrijk 'm niet in 2010 won met deze >

Geen songfestivalliedje,

maar Nederland kan best wel winnen hoor ;) Moeten ze maar eens wat fatsoenlijks opsturen... Hopelijk komen we met deze uitzending in de finale, dan weten ze eindelijk een beetje de goede richting :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja je moet juist nooit 2 jaar achter elkaar een vergelijkbare act insturen. Zie je heel vaak dat de winnaar van het vorige jaar een soort van word nageaapt en die scoren altijd een stuk minder. Maar ik vind op zich dat je met een nationaal songfestival het beste af ben en of je dan wel of niet het haalt boeit me dan echt niet zoveel. Gewoon iets sturen waar je als land voor staat in plaats van al die van te voren al gekozen artiesten die stuk voor stuk geflopt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja gewoon zoals ze in Scandinavië doen en nog wat landen, overigens Sanel vind ik de 'Balkan' nummers best tegenvallen dit jaar, alleen Roemenië en Moldavië (Voor zover je dat Balkan kan noemen) vind ik wel wat hebben maar de rest stuurt een beetje dertien in een dozijn nummers al zal die Joksimovic het wel weer goed doen met Servië...maar vond zijn bijdrage waarmee die destijds 2e werd stukken beter.

Ja ok Montenegro stuurde wat aparts maarja dat was echt misschien wel de allertrieste bijdrage ooit samen met die van San Marino, the fuck ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar wat ik heb gehoord is de 2de halve finale nog veel slechter dan de eerste :cab:

Iedereen op post dus om 9 uur :dance:

Klopt niet echt, in de 2de halve finale zit er meer kwaliteit. Maar dat betekent niet dat het een goede show gaat zijn.

Kom op Zweden.

Dit is mijn voorspelling;

Servië

Malta

Wit-Rusland

Oekraïne

Slovenië

Zweden

Turkije

Estland

Slovakije

Noorwegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net alles van de eerste halve finale geluisterd en vind die meid van Denemarken echt cute zeg, zij verdient wel om te winnen. Verder vind ik de Roemeense en Moldavische songs wel catchy. Griekenland is een boutnummer, slecht uitgewerkt maar die chick is hawtttt. En San Marino wtf. ;e

2e halve finale ga ik alles eens rangschikken van hoe leuk ik zelf alles vind, kijken of de uitslag ongeveer hetzelfde is.

Zweden

Servië

Malta

Estland

Litouwen

Turkije

Slovenië

Bosnië

Kroatië

Noorwegen

Wit-Rusland

Portugal

Nederland

Macedonië

Slowakije

Georgië

Oekraïne

Bulgarije

Zoiets.

Nu nog de liedjes luisteren die niet in de halve finales staan, maar tot nu is Denemarken nog steeds mijn favoriet.

Britten hebben mooi lied, ook slim om voor zo'n bekende zanger te kiezen, die gaan wel hoog eindigen denk ik.

Frankrijk is ook goed lied, lekkere chick ook.

Italië is ook wel nice.

Azerbeidjan is ook niet slecht, wederom een nice chick. Volgens mij zit heel dat Azerbeidjan volgestampt met chicks. :cab:

Spanje vind ik niet zo maar houd ook niet van dat soort ballads.

Mja conclusie is dus: Denemarken is mijn favoriet, ik denk persoonlijk dat Roemenië wint en slechtste songs zijn San Marino, Oekraïne en Bulgarije zeg.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites