Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Mooi Wark wil naar het songfestival

GRONINGEN -

"Slechter dan dit jaar kan het niet worden", zegt bassist William Bossong. Daarom wil hij met zijn band Mooi Wark namens Nederland meedoen aan het eerstvolgende songfestival in Azerbeidzjan. Met een heus boerenrockfeestnummer. "Desnoods treden we op in de blote kont, als het maar gek is. Want dat is ons motto: doe maar gek, dan ben je al gewoon genoeg."

We moeten volgens hem ophouden met het inzenden van serieuze liedjes. Die maken geen schijn van kans meer. "Een malloot met een Kabouter Plop-muts op die met een trompet staat te zwaaien, komt verder dan 3JS. Ik bedoel maar."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch opvallend dat als je naar televoting kijkt dat de top 10 niet uit enkel oostblok landen bestaat wat velen vaak wel beweren. Enkel in de 2e halve finale zou Belarus door zijn gegaan en enkel Griekenland heeft zwaar geprofiteerd van televoting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*BUMP*

Er zijn voor 2012 al 2 liedjes bekend.

Albanië

[spoiler=Albaanse inzending][YOUTUBE]MJf2ieYGTY8[/YOUTUBE]

Zwitserland:

[spoiler=Zwitserse inzending]

[YOUTUBE]B3vUIoqwHTM[/YOUTUBE]

Ik vind Zwitserland persoonlijk al een sterke kandidaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou wij winnen 'm in ieder geval niet, vorig jaar had ik nog hoop. Wij hebben het knappe grietje wat de vorige editie achter de piano zat bij Dino Merlin.

[YOUTUBE]evlaLgVYGf4[/YOUTUBE]

Een nog saaier liedje kan je niet maken. Hopen dat Nina Badric of Severina voor Kroatië het doen, dan valt er tenminste nog wat te bezichtigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*BUMP*

Er zijn voor 2012 al 2 liedjes bekend.

Albanië

[spoiler=Albaanse inzending][YOUTUBE]MJf2ieYGTY8[/YOUTUBE]

Zwitserland:

[spoiler=Zwitserse inzending]

[YOUTUBE]B3vUIoqwHTM[/YOUTUBE]

Ik vind Zwitserland persoonlijk al een sterke kandidaat :)

Hahaha dat accent :r :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja, bedenk me nu dus dat John de Mol dit onder handen heeft genomen, dus denk ik dat de stemming ook niet geheel eerlijk is verlopen. TVOH = John de Mol, Tim Douwsma = Sterren.nl/Publieke Omroep en die andere gozer ken ik niet eigenlijk, dus dat was de wildcard?

Twitter:

hermanroggeveen Herman Roggeveen

Ene Ivan Politti (?) doet mee met Take Me As I Am. Hij is songwriter, oa voor TVOH-kandidaten. Nummer nu geschreven door Alain Clark #nsf

Link naar opmerking
Deel via andere websites