Ragazzo Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Jezus, alsjeblieft niet zeg ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Weer de laatste plaats dus.... Niet dat ik dat erg vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Mooi Wark wil naar het songfestival GRONINGEN - "Slechter dan dit jaar kan het niet worden", zegt bassist William Bossong. Daarom wil hij met zijn band Mooi Wark namens Nederland meedoen aan het eerstvolgende songfestival in Azerbeidzjan. Met een heus boerenrockfeestnummer. "Desnoods treden we op in de blote kont, als het maar gek is. Want dat is ons motto: doe maar gek, dan ben je al gewoon genoeg." We moeten volgens hem ophouden met het inzenden van serieuze liedjes. Die maken geen schijn van kans meer. "Een malloot met een Kabouter Plop-muts op die met een trompet staat te zwaaien, komt verder dan 3JS. Ik bedoel maar." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Haha beter sturen ze hun of BZB ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Dat liedje van Bosnië is nu in veel landen (Scandinavië/UK) populair :cab: boven die van Azerbeidzjan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Wow, bij de jury waren we zelfs zestiende :o http://www.esctoday.com/news/read/17465 XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Wow, bij de jury waren we zelfs zestiende :o http://www.esctoday.com/news/read/17465 XD Nee, 18e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Toch opvallend dat als je naar televoting kijkt dat de top 10 niet uit enkel oostblok landen bestaat wat velen vaak wel beweren. Enkel in de 2e halve finale zou Belarus door zijn gegaan en enkel Griekenland heeft zwaar geprofiteerd van televoting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 *BUMP* Er zijn voor 2012 al 2 liedjes bekend. Albanië [spoiler=Albaanse inzending][YOUTUBE]MJf2ieYGTY8[/YOUTUBE] Zwitserland: [spoiler=Zwitserse inzending] [YOUTUBE]B3vUIoqwHTM[/YOUTUBE] Ik vind Zwitserland persoonlijk al een sterke kandidaat :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Nou wij winnen 'm in ieder geval niet, vorig jaar had ik nog hoop. Wij hebben het knappe grietje wat de vorige editie achter de piano zat bij Dino Merlin. [YOUTUBE]evlaLgVYGf4[/YOUTUBE] Een nog saaier liedje kan je niet maken. Hopen dat Nina Badric of Severina voor Kroatië het doen, dan valt er tenminste nog wat te bezichtigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 *BUMP* Er zijn voor 2012 al 2 liedjes bekend. Albanië [spoiler=Albaanse inzending][YOUTUBE]MJf2ieYGTY8[/YOUTUBE] Zwitserland: [spoiler=Zwitserse inzending] [YOUTUBE]B3vUIoqwHTM[/YOUTUBE] Ik vind Zwitserland persoonlijk al een sterke kandidaat :) Hahaha dat accent :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Rafaella, Ivan Peroti, Kim de Boer, Tim Douwsma, Pearl Jozefzoon en Joan kandidaten Nationaal Songfestival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Wie wie en wie? Naja helft daarvan zal wel uit van die talentenjachten komen waar ik nooit naar kijk maar het kan nooit slechter zijn dan die Volendamse meuk van de afgelopen jaren. Afwachten wat voor nummers ze gaan zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Rafaella, Ivan Peroti, Kim de Boer, Tim Douwsma, Pearl Jozefzoon en Joan kandidaten Nationaal Songfestival. Best sterk, maar wat doet Tim Douwsma er in hemelsnaam tussen? Ben nu erg benieuwd naar de liedjes, maar zal toch wel weer niets worden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Tim Douwsma > Rafaella. Verder ken ik alleen Pearl Jozefzoon.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Rafaëlla, Kim de Boer, Pearl Jozefzoon en Joan Franka hebben vorig jaar allemaal meegedaan aan The Voice of Holland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Stuur die Joan er maar heen. Hebben wij ook weer een vreemde vogel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Naja, bedenk me nu dus dat John de Mol dit onder handen heeft genomen, dus denk ik dat de stemming ook niet geheel eerlijk is verlopen. TVOH = John de Mol, Tim Douwsma = Sterren.nl/Publieke Omroep en die andere gozer ken ik niet eigenlijk, dus dat was de wildcard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Geen Raffaela, krijgt iedereen al een hekel aan voordat ze is gaan zingen. Doe dan maar Kim de Boer:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Naja, bedenk me nu dus dat John de Mol dit onder handen heeft genomen, dus denk ik dat de stemming ook niet geheel eerlijk is verlopen. TVOH = John de Mol, Tim Douwsma = Sterren.nl/Publieke Omroep en die andere gozer ken ik niet eigenlijk, dus dat was de wildcard? Twitter: hermanroggeveen Herman Roggeveen Ene Ivan Politti (?) doet mee met Take Me As I Am. Hij is songwriter, oa voor TVOH-kandidaten. Nummer nu geschreven door Alain Clark #nsf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Haha, gewoon 5 kandidaten uit de hoge hoed van John :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Boeien beter dat dan uit de hoge hoed van de TROS, of dat ze toch met Gordon waren aangekomen dat was pas vreselijk geweest ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Zeker waar! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Krijg je weer zo'n saaie kutact dalijk, je moet of een stel mafkezen sturen voor lachkicks, of echt een topklasse act ofzo, Afrojack had me wel baas geleken, met een leuk zangeresje en dan helemaal losgaan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten