Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Het is wel makkelijk om te zeggen ''volgend jaar sturen we die en die'' ze moeten ook wel willen. De Toppers en 3js zijn het wel gewend om hard af te gaan dus die gaan er wel even heen voor veel media aandacht.

Het beste kan je gewoon een talenten-jacht ervoor houden, met zelfgeschreven nummers(Dus geen shalalie gejank) zet van elk soort genre iemand in de jury en je krijgt op zijn minst iets waar je je als land niet voor kapot schaamt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanel; de Turkse vlag in haar handen. Dat zei toch wel genoeg? Turkije en Azerbeidzjan wordt wel vaak; twee landen, een volk genoemd.

Ja oké maar ja wij hebben ook vaak jullie vlag bij voetbalwedstrijden. Azer wel terecht gewonnen though

Beter wordt Joegoslavië weer opgericht, al die kleine kutlandjes in de Balkan verneuken het weer :(

Jawel hé, maar dan is de kans dat België ooit een EK/WK gaat winnen ook een stuk kleiner. Kijk eens wat voor voetbalteam je dan zou hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter wordt Joegoslavië weer opgericht, al die kleine kutlandjes in de Balkan verneuken het weer :(

Wat verneuken ze precies? Ze kunnen er weinig aan doen dat nederland zo'n kutnummer stuurt dat LAATSTE wordt in de HALVE finale. Misschien eens wat goeds sturen en dan klagen ipv die volendamse rommel sturen waar niemand buiten volendam van houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel hé, maar dan is de kans dat België ooit een EK/WK gaat winnen ook een stuk kleiner. Kijk eens wat voor voetbalteam je dan zou hebben

Maar jullie hebben geen Jelleuh van Damme (h)

Wat verneuken ze precies? Ze kunnen er weinig aan doen dat nederland zo'n kutnummer stuurt dat LAATSTE wordt in de HALVE finale. Misschien eens wat goeds sturen en dan klagen ipv die volendamse rommel sturen waar niemand buiten volendam van houdt.

Ik ben geen Nederlander dus ik ga niet oordelen over jullie selectiebeleid maar het is wel zo dat hier de vriendjespolitiek in grotere mate optreedt dan bij de West-Europese landen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar jullie hebben geen Jelleuh van Damme (h)

Ik ben geen Nederlander dus ik ga niet oordelen over jullie selectiebeleid maar het is wel zo dat hier de vriendjespolitiek in grotere mate optreedt dan bij de West-Europese landen.

Het was ook meer gericht aan de nederlanders hierzo die vooraan stonden om te zeiken over vriendjespolitiek, ik zag al bij je locatie dat je geen nederlander ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanel; de Turkse vlag in haar handen. Dat zei toch wel genoeg? Turkije en Azerbeidzjan wordt wel vaak; twee landen, een volk genoemd.

Hmm ja dat wist ik wel, maar wat is mocht je het weten eigenlijk de connectie met Rusland? Ze spreken de taal er ook wel volgens mij allemaal wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja dat wist ik wel, maar wat is mocht je het weten eigenlijk de connectie met Rusland? Ze spreken de taal er ook wel volgens mij allemaal wel

Geen idee eigenlijk. Maar ik kan je wel zeggen, dat als Kazachstan mee deed, Turkije ook minimaal 8 punten van hun zou krijgen. Heeft met oorsprong van Turken te maken. Midden Azie dus.

4dcf0af53eda1-fm.png

Wel opvallend, Bosnie kreeg vaker de 12 dan Azerbaidjan net als Italie. Het gaat dus niet puur om buurlanden, nigel

Wel ekt ekt jammer van Estland btw. Had ze minstens in de top10 verwacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Azerbeidzjan behoorde vroeger volgens mij tot de Sovjet-Unie? Vandaar dat ze de taal spreken volgens mij. En de banden tussen Azerbeidzjan en Turkije zijn zo sterk omdat Turkije Azerbeidzjan heeft gesteund in de oorlog tegen Armenië. Zo zie je dat alleen goede muziek niet genoeg is voor een overwinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites