Menchov Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Jan Smit begon erover.:p En Within Temptation wil ik ook niet echt emo noemen. Nou ja het is in ieder geval wat apart. Ik had ook zo'n idee om Guus te sturen, die straalt wel wat uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Het is wel makkelijk om te zeggen ''volgend jaar sturen we die en die'' ze moeten ook wel willen. De Toppers en 3js zijn het wel gewend om hard af te gaan dus die gaan er wel even heen voor veel media aandacht. Het beste kan je gewoon een talenten-jacht ervoor houden, met zelfgeschreven nummers(Dus geen shalalie gejank) zet van elk soort genre iemand in de jury en je krijgt op zijn minst iets waar je je als land niet voor kapot schaamt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nja als Turk gewoon gaat steun ik hem wel, lekker beetje over money rappen. Shoutouts doen naar alle landen waar die gewoond heeft enzo en punten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Beter wordt Joegoslavië weer opgericht, al die kleine kutlandjes in de Balkan verneuken het weer :( En het Rusland van net na de 2e wereldoorlog:). Heb je helemaal geen oostblok meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Sanel; de Turkse vlag in haar handen. Dat zei toch wel genoeg? Turkije en Azerbeidzjan wordt wel vaak; twee landen, een volk genoemd. Ja oké maar ja wij hebben ook vaak jullie vlag bij voetbalwedstrijden. Azer wel terecht gewonnen though Beter wordt Joegoslavië weer opgericht, al die kleine kutlandjes in de Balkan verneuken het weer :( Jawel hé, maar dan is de kans dat België ooit een EK/WK gaat winnen ook een stuk kleiner. Kijk eens wat voor voetbalteam je dan zou hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Beter wordt Joegoslavië weer opgericht, al die kleine kutlandjes in de Balkan verneuken het weer :( Wat verneuken ze precies? Ze kunnen er weinig aan doen dat nederland zo'n kutnummer stuurt dat LAATSTE wordt in de HALVE finale. Misschien eens wat goeds sturen en dan klagen ipv die volendamse rommel sturen waar niemand buiten volendam van houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Moet wel zeggen dat er redelijk ignorant over oa. Azerbeidjan gedaan wordt hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Jawel hé, maar dan is de kans dat België ooit een EK/WK gaat winnen ook een stuk kleiner. Kijk eens wat voor voetbalteam je dan zou hebben Maar jullie hebben geen Jelleuh van Damme (h) Wat verneuken ze precies? Ze kunnen er weinig aan doen dat nederland zo'n kutnummer stuurt dat LAATSTE wordt in de HALVE finale. Misschien eens wat goeds sturen en dan klagen ipv die volendamse rommel sturen waar niemand buiten volendam van houdt. Ik ben geen Nederlander dus ik ga niet oordelen over jullie selectiebeleid maar het is wel zo dat hier de vriendjespolitiek in grotere mate optreedt dan bij de West-Europese landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Maar jullie hebben geen Jelleuh van Damme (h) Nee maar wel Vidic, Srna en Kolarov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Maar jullie hebben geen Jelleuh van Damme (h) Ik ben geen Nederlander dus ik ga niet oordelen over jullie selectiebeleid maar het is wel zo dat hier de vriendjespolitiek in grotere mate optreedt dan bij de West-Europese landen. Het was ook meer gericht aan de nederlanders hierzo die vooraan stonden om te zeiken over vriendjespolitiek, ik zag al bij je locatie dat je geen nederlander ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Sanel; de Turkse vlag in haar handen. Dat zei toch wel genoeg? Turkije en Azerbeidzjan wordt wel vaak; twee landen, een volk genoemd. Hmm ja dat wist ik wel, maar wat is mocht je het weten eigenlijk de connectie met Rusland? Ze spreken de taal er ook wel volgens mij allemaal wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nee maar wel Vidic, Srna en Kolarov _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
UltrAslan38 Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 En nog niet te spreken over Dzeko, Modric, Pandev, Krasic enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Je hebt in de halve finale ook goed voor Bosnië gestemd Sanel.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Belgie op 1 punt niet door:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Wit Rusland was ook nog aardig dichtbij, en iedereen maar met die grappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the_tiger17 Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Misschien wel leuke spelers, maar als je spanje en dergelijke kan verslaan moet zo een land ook wel lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Je hebt in de halve finale ook goed voor Bosnië gestemd Sanel.:mrgy: Haha nee ik stem echt zelden op dit soort dingen. Ik heb wel een keer gestemd met Idols, dat was in die tijd met Jamai en zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Belgie op 1 punt niet door:P :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Wij zijn wel eikels zeg.. We krijgen meer punten van België dan andersom XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2011 Hmm ja dat wist ik wel, maar wat is mocht je het weten eigenlijk de connectie met Rusland? Ze spreken de taal er ook wel volgens mij allemaal wel Geen idee eigenlijk. Maar ik kan je wel zeggen, dat als Kazachstan mee deed, Turkije ook minimaal 8 punten van hun zou krijgen. Heeft met oorsprong van Turken te maken. Midden Azie dus. Wel opvallend, Bosnie kreeg vaker de 12 dan Azerbaidjan net als Italie. Het gaat dus niet puur om buurlanden, nigel Wel ekt ekt jammer van Estland btw. Had ze minstens in de top10 verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 13 punten_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Azerbeidzjan behoorde vroeger volgens mij tot de Sovjet-Unie? Vandaar dat ze de taal spreken volgens mij. En de banden tussen Azerbeidzjan en Turkije zijn zo sterk omdat Turkije Azerbeidzjan heeft gesteund in de oorlog tegen Armenië. Zo zie je dat alleen goede muziek niet genoeg is voor een overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Dat jullie dit nog spannend vinden, een oostblokland wint toch wel dat is altijd zo. Zijn natuurlijk allemaal dezelfde landen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten