Sander' Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Echt Roemenië, dat kan toch niet waar zijn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Jan Smit vond het wel een leuk lied, goh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Zo, die heeft ook iets teveel gerookt en gedronken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Die klinkt als een 80 jarige kettingroker :cab: Kan toch niet dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Van wat ik gezien heb, vind ik Nederland toch het beste, maarja, wie ben ik hèèè (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Alain Clark ft. Blaudzun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Van wat ik gezien heb, vind ik Nederland toch het beste, maarja, wie ben ik hèèè (d) Nu Denemarken, eindelijk weer eens wat goeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 TeamRoemenië# Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Van wat ik gezien heb, vind ik Nederland toch het beste, maarja, wie ben ik hèèè (d) Ja dat idee krijg ik ook bijna, vind het niveau nog niet al te hoog :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Ja dat idee krijg ik ook bijna, vind het niveau nog niet al te hoog :cab: HOHO, Wacht dacht je van Roemenie. Die laten een niveau zien waar Anouk alleen maar van mag dromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Lekker zeg dit _O_ Knappe meid overigens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Denmark! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Emmelie _O_ Leuk liedje ook trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Denemarken de beste tot nu toe :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Die Deense was wel echt lekker hoor, zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Lekker zeg dit _O_ Knappe meid overigens :D Ik vind die van Wit-Rusland toch beter uitzien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Lucius Malfidus dit :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Liedje van Denemarken is _O_ inderdaad. Denemarken #1, Nederland #2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Gordon weer boos! Iemand van LA the voices komt zonder zijn toestemming uit voor ijsland. #esf Haha. Vind IJsland wel zwak weer ook, moeten toch veel beter kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Mijn broer net over IJsland: 'Hij is net Jezus joh'. Me ma: 'Nog even en hij stijgt op aan een touwtje, wat een mongool zeg. Hij had een witte jurk aangemoeten.' Echt, serieus :r Lag zowat op de grond :r Die chick van Denemarken trouwens, so de tering :love: :love: :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Leek totaal niet op Jezus maar goed :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Nice Balkanbeats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Alcohol is free Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Griekse crisis is duidelijk te merken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Griekenland :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten