Maldini Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Nummer had ik trouwens nog nooit gehoord. Luister geen Nederlandstalig. [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Haha, Montenegro :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Goh dit is echt helemaal niets.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Nummer had ik trouwens nog nooit gehoord. Luister geen Nederlandstalig. [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Hij vroeg of ik het nummer wel eens gehoord had, maar zojuist was de eerste keer dat ik het hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Nederlandstalig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Volgend jaar doen ze jurkjes aan die tot de navel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Hij vroeg of ik het nummer wel eens gehoord had, maar zojuist was de eerste keer dat ik het hoorde. En het was Nedeelands ja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik dacht dat zij allemaal Nederlandse nummers had, want ik ken haar van naam maar niet van muziek. Dacht dat zij allemaal Nederlandstalige muziek maakte, maar dit is niet het geval. En het was Nedeelands ja... Ja, formuleerde het verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Hoeveel gaan er eigenlijk door uit deze halve finale? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 10 van de 16 gaan door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Hoeveel gaan er eigenlijk door uit deze halve finale? 10 van de 16. Blijf hangen voor Servië. Chicks _O_ Rusland was ook best goed. Ik verwacht niet dat Anouk gaat winnen, maar ze zal wel doorgaan naar de finale denk ik. Zei ik ook al ja. Rusland en NL lijken op elkaar, maar deze editie is zo saai dat een wat 'levendiger' liedje gaat winnen. Ik zie dat belachelijke Montenegro dan ook ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 10 van de 16 gaan door 10 van de 16. Blijf hangen voor Servië. Chicks _O_ Dankje. Ja zit al klaar.. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Komt er nog iets waarvoor je de piemel uit de broek kan halen of ben ik te laat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Wat is dit dan [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Deze pakjes hadden ze niet aan in hun filmpje :S jammer weer. Voor de goede versie verwijs ik je naar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Beter doen ze dat nog uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 in het voorstukje hadden ze heel andere kleding aan. Dat hebben ze dus aangepast... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Nou Sanel had beter van je verwacht :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Heb ik hier nou op zitten wachten ;sm; Kan ik eindelijk iets anders kijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Sanel, deze denk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ja toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Wat een waardeloze muziek toch elke keer weer.. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 (bewerkt) Wat een waardeloze muziek toch elke keer weer.. :r Bullshit, vorig jaar zaten er echt goede nummers bij. Servië, Roemenië, Frankrijk, Zweden, wel grotendeels eurodance/dancepop maar dat kan ook zeker goed zijn. Dit jaar is wel matig idd, Denemarken springt er bovenuit, chickiee ook. _O_ Hier wat goede nummers: wNngyFnyaPM Kijk hoe goed gezongen, zieke chick ook. :< Pdw27j_usP0 4acm3gcWhAE NNP3nfvoqps Wederom zieke chick. l3ukcxou2xI Mijn zomerhit van 2012 hoor. ThWN_4P7ODk Nog een zieke chick, Indo :< 14 mei 2013 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten