Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Hattrick Topic

Satyr

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei timpy00:

Maar @Satyr ik hoef toch niet letterlijk 18 jaar te spelen om een keer in divisie 5 te komen?

Nee hoor, ik heb ooit wel op niveau 5 gespeeld toen er nog liefst 12 divisies waren in Nederland. Maar ik doe het vooral als 'achtergrond' spelletje en probeer vooral aparte namen of spelers uit rare landen te kopen. En ik doe veel met de jeugdopleiding, daar krijg ik af en toe best wat geld van terug bij een doorverkoop.

Maar een bizar goed middenveld = de sleutel omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei bas huijsmans:

https://www.hattrick.org/?inviteRef=HCS8CX invite voor de competitie voor een liefhebber

En hoe krijg je zo'n mooi linkje naar je club?

Elke keer als ik op de invite link klik stuurt ie me naar de loginpagina.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Mingo - VI.297 (België)

https://www84.hattrick.org/World/Series/?LeagueLevelUnitID=23281&TeamID=841643

Denk dat we ongeveer aan 25 seizoenen zitten en nog steeds in 6e (laagste) klasse. We hebben vooral veel geld en alles is mooi uitgebouwd. Vorige jaar op een punt van het kampioenschap gestrand en bijhorende eindronde of directe promotie.

Ik speel samen met mijn broer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg best wel wat 'random events' buiten de matches om. Bijvoorbeeld een speler die met een wereldelftal mee mag trainen (één skillpunt omhoog), een nieuwe keeper die ik gratis mag uitzoeken en een toekomstige trainer die graag bij ons team wil aansluiten. 

Dit was vroeger toen ik speelde nooit, maar ik kan ook nergens iets vinden over hoe dit werkt. Krijgt iedereen dit? Of krijgt iedereen er een paar? Zijn ze vast ingepland op bepaalde dagen na je start? Of is het puur RNG? Is namelijk wel handig om te weten of er nog dat soort dingen komen ivm mijn planning. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

Ik krijg best wel wat 'random events' buiten de matches om. Bijvoorbeeld een speler die met een wereldelftal mee mag trainen (één skillpunt omhoog), een nieuwe keeper die ik gratis mag uitzoeken en een toekomstige trainer die graag bij ons team wil aansluiten. 

Dit was vroeger toen ik speelde nooit, maar ik kan ook nergens iets vinden over hoe dit werkt. Krijgt iedereen dit? Of krijgt iedereen er een paar? Zijn ze vast ingepland op bepaalde dagen na je start? Of is het puur RNG? Is namelijk wel handig om te weten of er nog dat soort dingen komen ivm mijn planning. 

Huh? Nog nooit gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Satyr:

Huh? Nog nooit gehad

Ik kreeg bijvoorbeeld deze keeper. Ik mocht kiezen tussen 'talentvolle jeugdkeeper' (17 jr) of 'gearriveerde keeper' (27 jr). 

Zoals je kan zien zit hij pas bij de club sinds 24-09, maar heeft hij wel de moederclubbonus. 

image.png.81e5a4d9d6a85c09449833add0e05d2f.png

image.png.06b8f782b95cc4f884ed2a8ce86e08d1.png

Zijn tweelingbroer (huhu) kreeg ik als event toen ik een toekomstig coach mocht uitzoeken. Mocht er een kiezen met hoge experience en lage leadership of met iets lagere experience maar hogere leadership. Hij moet nog wel gewoon zijn seizoen bij de club blijven om coach te mogen worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik kreeg bijvoorbeeld deze keeper. Ik mocht kiezen tussen 'talentvolle jeugdkeeper' (17 jr) of 'gearriveerde keeper' (27 jr). 

Zoals je kan zien zit hij pas bij de club sinds 24-09, maar heeft hij wel de moederclubbonus. 

image.png.81e5a4d9d6a85c09449833add0e05d2f.png

image.png.06b8f782b95cc4f884ed2a8ce86e08d1.png

Zijn tweelingbroer (huhu) kreeg ik als event toen ik een toekomstig coach mocht uitzoeken. Mocht er een kiezen met hoge experience en lage leadership of met iets lagere experience maar hogere leadership. Hij moet nog wel gewoon zijn seizoen bij de club blijven om coach te mogen worden. 

Dit zijn volgens mij allemaal eenmalige 'beginner'-boosts

Link naar opmerking
Deel via andere websites