PJHoutman Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 1 uur geleden zei The Saint: Kut, regio vergeten te veranderen. Amsterdam nu HELEMAAL NIETS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 september Auteur Share Geplaatst 20 september Wie is wie? Fluisterwoud - V.104: https://www89.hattrick.org/World/Series/?LeagueLevelUnitID=8221&TeamID=1011447 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Ruud Vormer +10 - VI. 764: https://www85.hattrick.org/World/Series/?LeagueLevelUnitID=18239&TeamID=2229879 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Maar @Satyr ik hoef toch niet letterlijk 18 jaar te spelen om een keer in divisie 5 te komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 september Auteur Share Geplaatst 20 september 8 minuten geleden zei timpy00: Maar @Satyr ik hoef toch niet letterlijk 18 jaar te spelen om een keer in divisie 5 te komen? Nee hoor, ik heb ooit wel op niveau 5 gespeeld toen er nog liefst 12 divisies waren in Nederland. Maar ik doe het vooral als 'achtergrond' spelletje en probeer vooral aparte namen of spelers uit rare landen te kopen. En ik doe veel met de jeugdopleiding, daar krijg ik af en toe best wat geld van terug bij een doorverkoop. Maar een bizar goed middenveld = de sleutel omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Blunderland - VI.82 - Club » Blunderland » Hattrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 3 uur geleden zei Satyr: Wie is wie? Fluisterwoud - V.104: https://www89.hattrick.org/World/Series/?LeagueLevelUnitID=8221&TeamID=1011447 Wij hebben als eens tegen elkaar gespeeld toch willekeurig in een oefenpotje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september (bewerkt) https://www.hattrick.org/?inviteRef=HCS8CX invite voor de competitie voor een liefhebber En hoe krijg je zo'n mooi linkje naar je club? 20 september bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september (bewerkt) 28 minuten geleden zei bas huijsmans: https://www.hattrick.org/?inviteRef=HCS8CX invite voor de competitie voor een liefhebber En hoe krijg je zo'n mooi linkje naar je club? Elke keer als ik op de invite link klik stuurt ie me naar de loginpagina. 20 september bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 1 minuut geleden zei PJHoutman: Elke keer als ik op de invite link klik stuurt ie me naar de loginpagina. Hmm denk dat het een linkje is voor nieuwe managers in Hattrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Ik heb ook nog een team in Hattrick. Heb nu vooral veel geld, gezien ik eerlijk gezegd de laatste twee jaar(als het niet langer is) alleen maar zo af en toe ben gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september FC Mingo - VI.297 (België) https://www84.hattrick.org/World/Series/?LeagueLevelUnitID=23281&TeamID=841643 Denk dat we ongeveer aan 25 seizoenen zitten en nog steeds in 6e (laagste) klasse. We hebben vooral veel geld en alles is mooi uitgebouwd. Vorige jaar op een punt van het kampioenschap gestrand en bijhorende eindronde of directe promotie. Ik speel samen met mijn broer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september BadLittleKiddies https://www84.hattrick.org/Club/?TeamID=2237455 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Ik krijg best wel wat 'random events' buiten de matches om. Bijvoorbeeld een speler die met een wereldelftal mee mag trainen (één skillpunt omhoog), een nieuwe keeper die ik gratis mag uitzoeken en een toekomstige trainer die graag bij ons team wil aansluiten. Dit was vroeger toen ik speelde nooit, maar ik kan ook nergens iets vinden over hoe dit werkt. Krijgt iedereen dit? Of krijgt iedereen er een paar? Zijn ze vast ingepland op bepaalde dagen na je start? Of is het puur RNG? Is namelijk wel handig om te weten of er nog dat soort dingen komen ivm mijn planning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Ook maar weer geïnstalleerd. Wel al tientallen jaren geleden voor het laatst gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 september Auteur Share Geplaatst 24 september 2 uur geleden zei PJHoutman: Ik krijg best wel wat 'random events' buiten de matches om. Bijvoorbeeld een speler die met een wereldelftal mee mag trainen (één skillpunt omhoog), een nieuwe keeper die ik gratis mag uitzoeken en een toekomstige trainer die graag bij ons team wil aansluiten. Dit was vroeger toen ik speelde nooit, maar ik kan ook nergens iets vinden over hoe dit werkt. Krijgt iedereen dit? Of krijgt iedereen er een paar? Zijn ze vast ingepland op bepaalde dagen na je start? Of is het puur RNG? Is namelijk wel handig om te weten of er nog dat soort dingen komen ivm mijn planning. Huh? Nog nooit gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 10 minuten geleden zei Satyr: Huh? Nog nooit gehad Ik kreeg bijvoorbeeld deze keeper. Ik mocht kiezen tussen 'talentvolle jeugdkeeper' (17 jr) of 'gearriveerde keeper' (27 jr). Zoals je kan zien zit hij pas bij de club sinds 24-09, maar heeft hij wel de moederclubbonus. Zijn tweelingbroer (huhu) kreeg ik als event toen ik een toekomstig coach mocht uitzoeken. Mocht er een kiezen met hoge experience en lage leadership of met iets lagere experience maar hogere leadership. Hij moet nog wel gewoon zijn seizoen bij de club blijven om coach te mogen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Ik heb intussen een mentor aangesteld. Snap niets meer van dit spelletje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 14 minuten geleden zei PJHoutman: Ik kreeg bijvoorbeeld deze keeper. Ik mocht kiezen tussen 'talentvolle jeugdkeeper' (17 jr) of 'gearriveerde keeper' (27 jr). Zoals je kan zien zit hij pas bij de club sinds 24-09, maar heeft hij wel de moederclubbonus. Zijn tweelingbroer (huhu) kreeg ik als event toen ik een toekomstig coach mocht uitzoeken. Mocht er een kiezen met hoge experience en lage leadership of met iets lagere experience maar hogere leadership. Hij moet nog wel gewoon zijn seizoen bij de club blijven om coach te mogen worden. Dit zijn volgens mij allemaal eenmalige 'beginner'-boosts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 september Auteur Share Geplaatst 24 september Ah, dat zijn inderdaad beginner features, die ik overigens niet had in 2006 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Iemand een overzicht welke events er (nog) zijn? Scheelt me misschien weer spelers kopen en managen is vooruitzien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Zondag met 0-1 gewonnen op het veld van de rechtstreekse concurrent voor promotie. Zit het er dan eindelijk in na een seizoen of 25? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Kan ik een oefenwedstrijd spelen tegen iemand van jullie? Of kan dat niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 1 minuut geleden zei Bogatyr: Kan ik een oefenwedstrijd spelen tegen iemand van jullie? Of kan dat niet? Ja. Dat kan, maar velen zullen nog in bekers zitten nu, zo ook mijn ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Yes ik zit ook nog in de Robijnen Beker. Volgens mij ben ik doordeweeks vrij als ik hier nu een potje in verlies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten